تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799431177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آخرين خبرها از طرح ارتقاي امنيت اجتماعي


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: آخرين خبرها از طرح ارتقاي امنيت اجتماعي
فرمانده پليس استان تهران گفت: هم‌اكنون گشت‌ها و پرسنل نامحسوس ما در حال شكار مزاحمان نواميس مردم است و از طريق آدرس و تلفن و مستندات مثل عكس و فيلم و... اين موضوع را پيگيري مي‌كنند و گشت‌هاي آشكارمان نيز دو برابر شده‌اند تا بتوانند به خوبي كار كنند.
فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ گفت: مزاحمان نواميس در خيابان‌ها، علاوه بر اين كه به دادگاه معرفي مي‌شوند، خودرويشان نيز دو ماه در پاركينگ متوقف مي‌شود... در چند روز آينده، موارد بد لباسي آقايان روي سايت‌ها درج مي‌شود، البته با آرايشگاه‌هايي نيز كه اين مدل‌هاي مو را عرضه مي‌كنند، برخورد خواهد شد... طرح امنيت اجتماعي ـ اخلاقي تا رفع زشتي‌ها و پلشتي‌ها و ناامني‌ها با قوت و قدرت ادامه دارد و ما در اين راه مقدس به هيچ عنوان كوتاه نخواهيم آمد.

به گزارش «برنا»، شب گذشته، يكشنبه، سردار رادان، فرمانده نيروي انتظامي تهران بزرگ، با حضور در برنامه «چراغ خاموش» به برخي پرسش‌ها درباره ادامه طرح امنيت اجتماعي پاسخ داد.

در اين برنامه، گزارشي از مزاحمت خياباني پخش شد كه در آن دختري ـ كه بازيگر تئاتر بود ـ براي گرفتن خودرو نقليه كنار خيابان ايستاده بود و ماشين‌هاي متعددي با برخوردهاي مزاحمت آميز با او رفتار مي‌كردند... بحث مزاحمت‌هاي خياباني، از جمله مواردي است كه همواره در شهرهاي بزرگ و كوچك و به ويژه در كلان شهر تهران ديده شده است كه با وجود اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي، بايد مظاهر آن حداقل كم شده باشد.

26 سازمان + 1 ناجا براي برقراري امنيت
احمدرضا رادان، درباره اقدام نيروي انتظامي براي مبارزه با مزاحمت‌هاي خياباني اظهار داشت: طرح امنيت اجتماعي ـ اخلاقي براي اين اجرا شد، زيرا در جامعه، برخي از موضوعات اجتماعي سرريز مي‌شود، وگرنه در حكومت جمهوري اسلامي نبايد مزاحمت‌هاي خياباني ديده شود و اصلا نبايد اين موضوع مطرح شود؛ ما تلاش مي‌كنيم تا كمك كنيم به اين كه سازمان‌هاي مسئول بتوانند در اين زمينه كارشان را بهتر و سريعتر انجام دهند.

رادان در ادامه اذعان داشت: سازمان‌هاي بسياري در اين زمينه مسئوليت دارند، به گونه‌اي كه در اجراي راهكارهاي طرح عفاف و حجاب، 26 سازمان هستند كه شوراي عالي انقلاب فرهنگي، نام آنها را اعلام كرده و لازم‌الاجرا است.

به گزارش برنا، وي افزود: چند سازمان در اجراي طرح امنيت اجتماعي، كار خود را خوب انجام دادند، ما نمي‌خواهيم توپ را در زمان كسي بيندازيم. ما و قوه قضائيه، همه توپ‌ها را در ميدان خودمان انداختيم و گفتيم همه كار كردند و ما كار نكرديم، پس مي‌خواهيم كاري درست انجام دهيم؛ بنابراين، وارد شديم به اين مسئله.
وي با اشاره به اين كه در بحث اجراي طرح امنيت اجتماعي ـ اخلاقي، يك بحث اين بود كه تاكسي براي استفاده دختران و زنان جوان در سطح شهر كافي نيست، اظهار داشت: هر كسي مي‌تواند در خيابان جلوي پاي آن‌ها ترمز كند و بگويد من قصد سوار كردن او به عنوان مسافر را داشتم؛ امروز ما بالغ بر صد هزار تاكسي در سطح شهر تهران داريم كه شامل ون، خطي ويژه بانوان و ... هستند كه به نظر مي‌رسد كفايت كند.

براي ما يك موردش هم زياد است
رادان در ادامه تأكيد كرد: خانم‌ها از اين پس بايد تشخيص دهند كه چه اتومبيل‌هايي را براي سوار شدن برگزينند. اگر چه نسبت به پارسال موقعيت بهتري پيدا كرده‌ايم و آمار كاهش 80 درصدي را نشان مي‌دهد كه مزاحمت‌هاي خياباني به طور چشمگيري كم شده است، اما اين كافي نيست، براي ما يك موردش هم زياد است، به همين علت در چند روز گذشته با اجازه‌اي كه فرمانده نيروي انتظامي دادند، گشت‌ها و نيروهايمان را تا دو برابر در مكان‌هايي كه مزاحمت بيشتري ديده مي‌شد، افزايش داديم.
فرمانده پليس استان تهران گفت: هم‌اكنون گشت‌ها و پرسنل نامحسوس ما در حال شكار مزاحمان نواميس مردم است و از طريق آدرس و تلفن و مستندات مثل عكس و فيلم و... اين موضوع را پيگيري مي‌كنند و گشت‌هاي آشكارمان نيز دو برابر شده‌اند تا بتوانند به خوبي كار كنند.

بدپوشش‌ها، چهار برابر بيشتر مزاحمت مي‌بينند!
وي در ادامه با اشاره به صراحت دستور رئيس قوه قضائيه در اجرا و پيگيري طرح امنيت اجتماعي ـ اخلاقي اظهار داشت: يكي از مهمترين دغدغه‌هاي آيت‌الله شاهرودي، اجراي همين طرح است و با اين توصيف، جريمه و هزينه مالي مزاحمت‌هاي خياباني نيز سنگين و بالاست؛ يعني علاوه بر اين كه به دادگاه معرفي مي‌شوند، خودروي مزاحمان نيز دو ماه در پاركينگ متوقف مي‌شود و بايد هزينه پاركينگ را هم بپردازند و دو ماه نيز از استفاده از خودرو محروم مي‌شوند.

رادان در ادامه اظهار داشت: خانم‌هاي بد پوشش، چهار برابر كساني كه پوشش مناسب‌تري دارند، مزاحمت برايشان ايجاد مي‌شود. نتيجه اين كه در ادامه طرح امنيت اجتماعي با خانم‌هاي بد پوشش نيز برخورد و تذكر داده مي‌شود و برابر با قانون با آن‌ها برخورد مي‌شود. آن دسته از خانم‌هايي كه قابل تذكر هستند، به آن‌ها تذكر داده مي‌شود و آن دسته از افرادي كه قابل تذكر دادن نيستند، مي‌آيند به مركز و هم به آن‌ها مشاوره داده مي‌شود و هم بايد لباس خودشان را مناسبتر كنند و هم بايد تعهد بدهند و خانواده‌هايشان نيز بايد تعهد بدهند.

موارد بدلباسي آقايان مشخص مي‌شود
رادان در ادامه گفت: البته اين بد پوششي تنها درباره خانم‌ها نيست، بلكه با آقايان نيز به خاطر بد پوششي تذكر داده مي‌شود و آقايان نيز در بسياري موارد با الگو گرفتن از نمونه‌ها و مدل‌هاي منحرف غربي، بسيار بد لباس مي‌پوشند. وي با خبر دادن از پيگيري آرايش‌هاي نامناسب مردان در جامعه و همچنين آرايشگاه‌ها متولي اين مدل‌ها اظهار داشت: در چند روز آينده، موارد اين بدلباسي‌ها در سايت‌ها نيز درج مي‌شود و مي‌توانيد موارد بدلباسي را بخوانيد و البته با آرايشگاه‌هايي نيز كه اين مدل‌هاي مو را عرضه مي‌كنند، برخورد خواهد شد.

رادان همچنين به اشاره به اين كه نيروي انتظامي بار ديگر در برابر موضوعاتي چون بد پوششي و مزاحمت نواميس و بحث مواد فروش‌ها و امنيت تفرجگاه‌ها اقداماتي را با هماهنگي مقامات قضايي آغاز خواهد كرد، تأكيد كرد: طرح امنيت اجتماعي – اخلاقي تا رفع زشتي‌ها و پلشتي‌ها و ناامني‌ها با قوت و قدرت ادامه دارد و ما در اين راه مقدس به هيچ عنوان كوتاه نخواهيم آمد.
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن