تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799509090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هاشمي: ليگ بسكتبال يكي از بهترين ليگ‌هاي ورزشي ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: هاشمي: ليگ بسكتبال يكي از بهترين ليگ‌هاي ورزشي ايران است
ورزش. ورزش‌هاي توپي. بسكتبال
معاون سازمان تربيت بدني و رييس مركز توسعه ورزش قهرماني گفت : ليگ بسكتبال يكي از بهترين ليگ‌هاي ورزشي ايران است و شايد بتوان گفت كه اين ليگ حتي از ليگ فوتبال پيشي گرفته است .

كيومرث هاشمي رييس مجمع ساليانه فدراسيون بسكتبال در آغاز اين مجمع ضمن قدرداني از تلاشهاي مسوولان فدراسيون و هياتهاي استاني در ايجاد موفقيت‌هاي چشمگير بسكتبال طي سالهاي جاري افزود: فدراسيون بسكتبال طي روزهاي اخير به عنوان فدراسيون نمونه در كشور برگزيده شده است و اين نمونه شدن قطعا سطح انتظارات را نيز افزايش خواهد داد.

وي روز يكشنبه ادامه داد : افتخارات بزرگي كه طي سالهاي اخير توسط بسكتبال براي ورزش كشور كسب شده است باعث افزايش سطح انتظارات شده و اين وظايف و مسووليت تمام فعالان در اين بخش ورزشي را افزايش مي‌دهد.

هاشمي در ادامه از روساي هياتهاي استاني خواست تا با برگزاري مسابقات به شكل كاملا منظم در دو رده سني در سطح استانها موجب شكوفايي هر چه بيشتر اين رشته شده و تيم‌هاي برتر را براي حضور در المپياد ورزشي كشور مهيا كنند.

وي در ادامه خواستار حمايت بيشتر از ورزش بانوان در استانها شد و گفت : اگر چه طي سالهاي اخير فعاليت‌هاي زيادي براي توسعه ورزش زنان در كشور صورت گرفته است اما اين فعاليت‌ها كافي نبوده و بايد براي ايجاد فضاي كافي براي آنان تلاشهاي بيشتري صورت گيرد.

وي در ادامه به موضوع توزيع اعتبارات در سطح استانها اشاره كرد و افزود: طي جلسات متعددي كه به رياست سازمان تربيت بدني داشتيم قرار شد از اين پس هياتها اعتبارات خود را از فدراسيون‌ها دريافت كنند و تنها اعتبارات هياتهاي شهرستانها در اختيار ادارات كل تربيت بدني استانها قرار گيرد .

هاشمي ادامه داد: اين نحوه توزيع اعتبارات به معني اين نيست كه هياتهاي استاني نتوانند از منابع داخل استان كه در اختيار ادارات كل تربيت بدني استانها قرار دارد استفاده نكنند.

به گفته وي ، روساي هياتها مي‌توانند با پيگيري‌هاي كافي سهم هياتهاي خود را از منابع داخلي هر استان از ادارات كل دريافت كنند.

معاون سازمان تربيت بدني ، همچنين برنامه‌هاي تنظيمي فدراسيون براي سال ‪ ۸۷‬را بسيار كامل خواند و ادامه داد: بيش از ‪ ۴۰۰‬مسابقه داخلي و خارجي ، براي زنان و مردان در رده‌هاي سني نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان و كلاسهاي مربيگري و داوري و برگزاري سمينارهاي فرهنگي _ ورزشي نشان از يك برنامه پويا و كاملا حساب شده دارد.

هاشمي افزود: فدراسيون در بخش نونهالان و ميني بسكتبال فعاليت‌هاي حركتهاي خوب و ارزشمندي را آغاز كرده و ادامه اين روند قطعا پشتوانه اي توانمند براي تيم‌هاي ملي بسكبتال خواهد بود.

محمود مشحون رييس فدراسيون بسكتبال نيز در اين نشست با ارايه گزارش از عملكرد فدراسيون طي سال ‪ ، ۸۶‬گفت : ما تا دوسال قبل به موفقيت و پيروزي در سطح اسيا مي‌انديشيديم و امروز به حضور در المپيك و اين تنها در سايه تلاشهاي تمامي مسوولان ورزشي و همه فعالان عرصه ورزش بسكتبال است .

وي كسب سهيمه المپيك ، قهرماني بسكتبال ايران در سطح آسيا و سطح باشگاههاي اين قاره همراه با موفقيت‌هاي تيم جوانان در ماكائو را از جمله عملكرد اين فدراسيون طي سال گذشته دانست .

مشحون همچنين برگزاري دهها دوره آموزشي مربيگري و داوري در داخل و خارج كشور و مسابقات بسكتبال ليگ برتر ، دسته يك و دو و زير گروهها را از ديگر برنامه‌هاي فدراسيون در سال ‪ ۸۶‬عنوان كرد.

رضا مشحون مدير تيم‌هاي ملي فدراسيون نيز تمام موفقيت‌هاي اين فدراسيون را مديون همكاري و حمايت‌هاي گسترده مهندس محمد علي آبادي معاون رييس جمهور و رييس سازمان تربيت بدني دانست و از همكاريهاي كميته ملي المپيك و تلاشهاي بي‌شائبه هياتهاي استاني تقدير كرد.

وي به تشريح گزارشي از عملكرد تيم ملي طي سال جاري پرداخت و گفت : تيم ملي از ‪ ۱۷‬فروردين با حضور ‪ ۲۹‬ورزشكار در مجموعه ورزشي آزادي كار خود را آغاز كرده است و تاكنون شش هفته اردوي مستمر براي اين تيم برگزار شده است .

مشحون ادامه داد: ‪ ۲۵‬ارديبشهت از مجموع ‪ ۲۹‬نفر، ‪ ۲۰‬نفر انتخاب شدند كه از مجموع اين تعداد نيز ‪ ۱۶‬نفر روز پنجم خرداد عازم ايتاليا خواهند شد به گفته مشحون، اين تيم از اول ارديبهشت ماه بنا بر خواست كميته ملي المپيك در هتل المپيك مستقر شده است و تمام مسايل تيم زير نظر اين كميته انجام مي‌شود .

مربيگري تيم ملي به عهده رايكو ترومن است و مهران حاتمي و محسن صادق زاده به عنوان مربي وي را ياري مي‌دهند ، يك پزشك ، يك بدنساز و دو فيزيوتراپ تيم را همراهي مي‌كنند.

مشحون گفت : تيم پنجم خرداد عازم ايتاليا خواهد شد و پس از بازي با تيم‌هاي الجزاير ، كرواسي و ايتاليا عازم مونته نگرو خواهد شد و در آنجا نيز ‪ ۴‬يا ‪ ۵‬بازي دوستانه برگزار خواهد كرد.

وي ادامه داد : تيم پس از مونته نگرو عازم تهران خواهد شد و ‪ ۱۳‬خرداد تهران را به مقصد استراليا ترك خواهد كرد و پس از انجام سه بازي به تهران بر مي‌گردد.

به گفته مشحون تيم سپس راهي كرواسي خواهد شد و در پايان چهار ديدار در اين كشور عازم اسلوني شده و سه بازي نيز در اين كشورخواهد داشت .

مشحون گفت سفر به ليتواني لغو شده است زير تيم به لحاظ زماني امكان سفر به اين كشور را ندارد.

تيم ملي بسكتبال ايران ششم مرداد ماه سال جاري عازم چين شده و در مسابقات دايموند بال شركت خواهد كرد و احتمالا عازم سنگاپور خواهد شد و در غير اين صورت با هزينه سازمان تربيت بدني تا آغاز مسابقات المپيك در چين خواهد ماند.

وي سفر به سنگاپور را منوط به اعلام برنامه از سوي فدراسيون بسكتبال سنگاپور خواند و گفت : اگر تيم‌هاي شركت‌كننده تيم‌هاي قوي تري از تيم ملي ايران باشند ، قطعا در مسابقات اين كشور نيز شركت خواهيم كرد.

مدير تيم‌هاي ملي فدراسيون بسكتبال ، اين تعداد دعوت نامه براي حضور تيم ملي در مسابقات يا ديدارهاي دوستانه را ناشي از رشد بسكتبال ايرا ن و كسب موفقيت‌هاي اخير اين رشته ورزشي در سطح آسيا عنوان كرد.

مشحون افزود: ما دعوت نامه‌هايي از كانادا ، آمريكا ، چين تايپه ، آلمان ، ليتواني ، نيوزلند و چندكشور ديگر داشته‌ايم كه به دليل كمي وقت نتوانسيتم به آنها پاسخ مثبتي بدهيم .

هاشمي در پايان اين جلسه قول پرداخت پنج ميليون تومان اعتبار به تمامي هياتها براي خريد تجهيزات ماندگار و پايه را داد.

حسن نوربخش رييس كمبته داوران و مسابقات فدراسيون، نيز در اين نشست از تمامي روساي هياتها خواست، تا تمامي نقل و انتقالات در بخش‌هاي سوپر ليگ ، دسته يك و دو و زير گروهها را كاملا ثبت كنند ، زيرا در صورتي كه اين نقل و انتقالات ثبت نشوند از سوي فدراسيون هيچ رسميتي ندارد .

برنامه تعيين ميزباني براي انجام مسابقات در رده‌هاي مختلف به دليل كمي وقت به زمان ديگري موكول شد.
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 213]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن