تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مهدى مردى است از ما، از نسل فاطمه.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799360378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

یک اموزش ناب از Digital Tutors . -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: یک اموزش ناب از Digital Tutors . امین تری دی 21 آذر 1389, 17:36 Digital Tutors - 174 Individual Maya Lesssons English | VP6F 782x646 | MP3 96 Kbps | 4.31 GB Genre: eLearning Lesson Outline (174 lessons) Adding a New Camera to Reference Additional Images Adding Anticipation to your Animations Adding Right Click Render Option for maya Files in Windows Adjusting particles using an array mapper in Maya Animated Curve Extrusion in Maya Animated Sweep Ribbon Animating an objects s visibility in Maya Animating objects along a trajectory in Maya Animation Snapshot Trail ASHLI Bump Mapping in Maya ASHLI Shaders in Maya Backface creasing with toon lines in Maya Baking Topology to Targets Baking vertex color data into your geometry Binding multiple meshes to one skeleton in Maya Breaking Tangents in Maya Building a Soft Body Antenna in Maya Color coding animation curves in Maya Controlling Transfer Attributes with the Paint Weights Tool Converting Linear Curves to Cubic Curves in Maya Converting Surfaces in Maya Creating a Glow Effect wiht UV Sets in Maya Creating a Pelvic Limb Ring for a dog in Maya Part 1 Creating a Pelvic Limb Ring for a dog in Maya Part 2 Creating a Pelvic Limb Ring for a dog in Maya Part 3 Creating a Perfect Sphere for nCloth Simulations Creating a proxy cage for a rigged model Creating a slithering snake using a Singel Deformer in Maya Creating a turntable animation in Maya Creating Custom viewport Layouts in Maya Creating New Topology by Projecting Curves in Maya Creating particles at rigid body collisions Creating Particles in Maya Creating Surfaces by Lofting Curves in Maya Delete Non Deformer History Disconnecting Joints in Maya Efficiently Working wiht Parenting in Maya Extrude Faces and Edges Along Curves in Maya Facking Rim Lighting with Materials Finding hidden objects in Maya Finding Overlpapping UVs with Shade UVs Fixing texture distortion with Warp Image in Maya Follow-through and Overlapping Animation Full Body IK Getting started with the ikSpringSolver How to use the Align Tool in Maya Inserting Joints in Maya Interactive placement of lights in Maya Interactive primitive creation in Maya Interactive Primitive Subdividing in Maya Layering animation in Maya Maya Fur Kit Update - Using Maya Hair as curve attractors for fur Modeling Air Tanks and Horses in Maya Moving UVs Numerically in Maya New selection features of Maya 2009 nParticles Interactions in Maya Opening Newer Scene Files in Older Version of Maya Painting Blend Shape Weights Particle Collision Effects in Maya Polygon Bridge Tool Positioning objects along a curve in Maya Preserving UVs in Maya 2009 Previewing Smothed Geometry in Maya Ramp Tricks Coloring bump Ramp Tricks Double-sided Shaders Ramp Tricks Glow Control Ramp Tricks Single Switch Ramp Tricks Wireframe renders Re-Attaching a head with Blendshapes to its body Removing Joints in Maya Removing nParticles in Maya Renaming wiht fcheck in Maya Rendering from the command prompt Rendering Geometry that has Vertex Color data Rendering Smooth mesh Previews in Maya Rotating an Object s Pivot in Maya Secondary foot controls for the Character Setup Kit Selecting component loops in Maya 2009 Setting up a pond and wake system in Maya Sketching particles in Maya Smoth and Rigid Binding in Maya Smoth Mesh Rendering in Maya Split Edge Ring Tool Splitting Polygons in Maya Substitute Geometry Surface Sampler Template Channels in Maya The Dos and Donts of Deleting Components The Inserte Key tool versus the Add Key Tool in Maya Toon Intersection Lines Transfering UVs in Maya 2009 Transfering UVs using the Tansfer Attributes command in Maya Understanding Maya s Reverse node Understanding Squash and Stretch in Maya Updates to the modeling menu set and creating custom nenus in Maya Updates to the script editor and inline cell mathematics in Maya Using Add Divisions in Maya Using Append to Polygon Tool in Maya Using Bake Simulation in Maya Using Blendshapes as a modeling tool Using Bookmarks in Maya Using Bridge Edge Tool in Maya Using Cut Faces Tool in Maya Using Delete Edge - Vertex Tool in Maya Using Depth Mapas as image plane Using Detach Component Tool in Maya Using Duplicate Face Tool in Maya Using expressions to automate follow-through in Maya Using Extract Tool in Maya Using Extrude Tool in Maya Using Extrude Vertex and Chamfer Vertex in Maya Using Flow Path Objects in Maya Using Geometry Caching in Maya Using History to create geometric effects in Maya Using Influence Objects in Maya Using Insert Edge Loop Tool in Maya Using IPR Rendering with Mental Ray in Maya Using Keep Faces Together Tool in Maya Using layered shaders in Maya Using Level of Detail to automatically swap out geometry Using Maya Condition node Using Maya Soft selection feature Using Mental Ray nodes in Layered shaders in Maya Using Mirror Geometry Tool in Maya Using Mothion Paths in Maya Using Motion fields with fluids in Maya Using Motion Trails in Maya Using Muscle Shrinkwraper for modeling Using non-linear deformers to create a candy cane Using NURBS to Build a Flower Pot in Maya Using Offset Edge Loop Tool in Maya Using Offset Edge Loop tool to quickly add resolution Using Poke Face in Maya Using ramps to quiclky texturing multiple objects wiht a single shader Using raytraced Shadows in Maya Using Reverse Normals in Maya Using Reverse Surface in MAya Using Separate - Combine in Maya Using the Annotate Node and Notes in Maya Using the Artisan Toll in Maya Using the Birail Tool in Maya Using the Channel Box in Maya Using the Cube primitve in Maya Using the Graph Editor in Maya Using the Heat Map in Maya 2009 Using the Input Box in Maya Using the Merge Tool in Maya Using the Merge Vertex Tool in Maya Using the Move Skinned Joints Tool Using the Scatter attribute in Maya Using the Slide Edge Tool in Maya Using the Smoth Skin Weights Tool in Maya Using the Smoth UV Tool in Maya 2009 Using the Split Polygon Tool in Maya Using the Spring Solver Using the undoable Camera Settings Using the UV Lattice and Unfold UV tools in Maya Using the ViewCube in Maya Using the virtual sliders with channel box in Maya Using Transform Component in Maya Using Transform Component tool to randomize geometry Using UV Texture to select and modify multiple objects Using Wedge Face in Maya Using X-Ray Shading in MAya Utilizing Maya Aim Constraint Utilizing Maya Frame cache node Utilizing Maya s PlusMinusAverage node Utilizing Render Proxies in Maya Working wiht Primitives - Polygons Working with Containers in Maya Working with Maya s Wire Deformer Working with Primitives - NURBS Working with Primitives - Subdivision Surfaces Working with ramp and graph widgets in Maya Downlaod Mirror .:. soroosh .:. 21 آذر 1389, 21:02واوووو .... حالا کی این و دانلود کنه :((( خدایا برسون یک اینترنت پر سرعتتتتت :d مرسی امین جان. 1835ali 24 آذر 1389, 09:31امین جان خودت اینو دیدی ؟ میشه بیشتر توضیح بدی اگه دیدیش؟ دانلود نکنیم بعد ارزششو نداشته باشه ؟:shock: یاعلی امین تری دی 05 دي 1389, 16:59من ندیدم ولی مطمئنم پک خوب و کاملیه pclord 17 دي 1389, 00:24من دانلود کردم، ارزششو داشت. پک کامل و خوبیه. موفق باشید. mehran_trex 21 دي 1389, 20:39منم دان کردم خیل عالیه ereshkigal 22 دي 1389, 10:37اولی: This file is either removed due to copyright claim or is deleted by the uploader دومی: فیلتر سومی: <LI class=title>File not available This file was either in breach of a copyright holder or deleted by the uploader puoran 24 دي 1389, 18:39نمي تونم اين را دانلود كنم سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 491]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن