تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799259998




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نشست‌هاي احمدي‌نژاد؛ با دانشجويان و خبرنگاران


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: نشست‌هاي احمدي‌نژاد؛ با دانشجويان و خبرنگاران


دولت- گروه سياسي:
رئيس‌جمهوري دوشنبه و سه‌شنبه (۲۳ و ۲۴ ارديبهشت) به‌ترتيب ميزبان دانشجويان و خبرنگاران خواهد بود.

جمعي از دانشجويان چند روز پيش نامه‌اي به سران ۳ قوه نوشتند و خواستار پاسخگويي آنها درباره عملكردشان درخصوص مبارزه با مفاسد اقتصادي شدند كه ظاهراً رئيس‌جمهوري به اين درخواست دانشجويان پاسخ مثبت گفته و قرار است در ديدار با دانشجويان باز هم درباره مفاسد اقتصادي و كارنامه دولت در اين بخش سخن بگويد.

انتظار مي‌رود كه دانشجويان علاوه بر طرح ديدگاه‌هاي خود در اين جلسه، شنونده ديدگاه‌هاي احمدي‌نژاد در اين بخش باشند.

رئيس‌جمهوري ظهر ۲۸ فروردين امسال يعني كمتر از يك ماه پيش در جمع مردم قم از موانع و فشارهاي داخلي و خارجي براي جلوگيري از برقراري عدالت در كشورگلايه و تاكيد كرد: در سال ۸۷ دست همه فاسدان را از بيت‌المال قطع خواهيم كرد.

احمدي‌نژاد كه پيش از برگزيده‌ شدنش تا امروز بارها از برخورد قاطع با مفسدان اقتصادي ياد كرده و در مجامع عمومي هم چند مرتبه انتقاداتي را البته بيشتر تلويحي نثار آنان كرده است، در قم، مجوزها و انحصارات، گمركات، مراجع تصميم‌گيري و قانونگذاري، شبكه مالياتي كشور، بانك‌ها، سازمان ثبت‌اسناد و برخي نهادهاي ديگر و همچنين باندهاي مافيايي را مؤثر در شكل‌گيري مفاسد اقتصادي دانسته بود.

البته اين اظهارات وي با واكنش برخي مقام‌هاي قضائي از جمله رئيس سازمان بازرسي كل كشور و رئيس سازمان ثبت اسناد و املاك كشورمواجه شد. حتي رئيس قوه‌قضائيه هم بدون اشاره مستقيم پس از آن در اظهارنظري تصريح كرد كه برخورد با مفاسد اقتصادي تنها با حرف و ايجاد جنجال رسانه‌اي به نتيجه نمي‌رسد.

احمدي‌نژاد حتي به درخواست مقام‌هاي اجرايي و قضائي كه از وي مصرانه مي‌خواهند تا نام مفسدان اقتصادي را اعلام كند پاسخي نداده وترجيح مي‌دهد كه اطلاع‌رساني درباره مفاسد اقتصادي آن هم به شكل كلي‌اش را بيشتر در مجامع عمومي به انجام برساند.

سخنان رئيس‌جمهوري حتي واكنش نزديكان وي از جمله وزيران كابينه نهم را هم برانگيخت تا آنجا كه داووددانش‌جعفري در جلسه توديع خود در وزارت امور اقتصادي و دارايي، به شكلي به انتقادات رئيس دولت پاسخ داد و البته فرداي همان روز هم احمدي‌نژاد از كساني كه نمي‌توانند در مسير عدالت حركت كنند خواست تا خود را كنار بكشند.

ديدار با اصحاب رسانه‌

رئيس‌جمهوري اما بعد ازظهر سه‌شنبه در اولين نشست خبري خود با خبرنگاران داخلي و خارجي در سال ۸۷، به سؤالات آنها پاسخ خواهد داد.

هرچند محورهاي سؤالات خبرنگاران به راحتي قابل پيش‌بيني نيست اما به‌نظر مي‌رسد مسائلي نظير پرونده هسته‌اي، موج جديد تحريم‌ها عليه ايران، اظهارات احمدي‌نژاد درباره اسرائيل و واكنش اتحاديه اروپا در برابر اين سخنان در آستانه سالگرد تاسيس رژيم نامشروع صهيونيستي و انتخابات آمريكا و موضوع مذاكره با ايالات متحده از جمله مهم‌ترين سؤالات خبرنگاران خارجي در اين نشست باشد.

گراني‌ها، تورم، تعامل دولت با مجلس هشتم، خشكسالي، مبارزه با مفاسد اقتصادي و برنامه‌هاي دولت در سال ۸۷ احتمالا از ديگر سؤالات خبرنگاران رسانه‌هاي داخلي خواهد بود.

همچنين انتظار مي‌رود موضوع برخي جابه‌جايي‌ها در دولت به ويژه وزير كشور كه با وجود اعلام جابه‌جايي قطعي وي، هنوز در وضعيتي بلاتكليف به‌سر مي‌برد، از ديگر سؤالات خبرنگاران رسانه‌ها باشد كه البته خبرنگار همشهري كسب‌اطلاع كرد كه رئيس‌جمهوري قصد دارد تا طي روزهاي آينده كه بعيد نيست فردا باشد، نظر نهايي خود درباره وزير كشور را اعلام كند.

معاون اول رئيس‌جمهوري شامگاه چهارشنبه گذشته درخصوص خبر تغيير وزير كشور پاسخ داده بود كه رفتن وزير كشور قطعي است، اما زمان آن، بعد اعلام مي‌شود.

شنبه شب هم پايگاه اطلاع رساني رياست‌جمهوري خبر از انتصاب نمايندگان ويژه رئيس‌جمهوري در كارگروه توسعه و عمران قم توسط احمدي‌نژاد داد كه در راس اين حكم نام مصطفي پورمحمدي ديده مي‌شود و مشخص نيست وزيري كه رفتنش به تعبير پرويز داوودي قطعي شده است، به چه دليل در صدر نمايندگان ويژه رئيس‌جمهوري براي توسعه و عمران استان قم كه عملا ارتباط گسترده‌اي با وزارت كشور خواهد داشت، ذكر شده است.

از جهات مختلف ديدارهاي اين چند روزه محمود احمدي‌نژاد حائز اهميت است به ويژه اينكه رئيس‌جمهوري صبح چهارشنبه پيش از سفر به استان گلستان، در مجلس شوراي اسلامي حضور خواهد يافت تا در روزهاي پاياني فعاليت مجلس هفتم، در جلسه استيضاح وزير بازرگاني از سيدمسعود كاظمي دفاع كند.

ديدار با پرستاران

محمود احمدي‌نژاد، رئيس جمهوري كشورمان عصر يكشنبه به مناسبت ميلاد اسوه ايثار و فداكاري حضرت زينب كبري سلام‌الله عليها با جمعي از پرستاران و مددكاران نمونه
و برگزيده كشور ديدار و گفت‌وگو كرد.

تاريخ درج: 22 ارديبهشت 1387 ساعت 23:17 تاريخ تاييد: 23 ارديبهشت 1387 ساعت 00:54 تاريخ به روز رساني: 23 ارديبهشت 1387 ساعت 00:51
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن