تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799249302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دکوراسیون اتاق کودک شما


واضح آرشیو وب فارسی:برترینها: دکوراسیون اتاق کودک شما بر اساس باور روانشناسان فضای اتاق کودکان باید رنگارنگ، از نظر بصری جذاب و پر از اشکال مختلف باشد تا کودک در آن رشد پیدا کرده و به بالاترین میزان توانایی های ذهنی خود دست پیدا کند. بر اساس باور روانشناسان فضای اتاق کودکان باید رنگارنگ، از نظر بصری جذاب و پر از اشکال مختلف باشد تا کودک در آن رشد پیدا کرده و به بالاترین میزان توانایی های ذهنی خود دست پیدا کند.بر اساس باور روانشناسان فضای اتاق کودکان باید رنگارنگ، از نظر بصری جذاب و پر از اشکال مختلف باشد تا کودک در آن رشد پیدا کرده و به بالاترین میزان توانایی های ذهنی خود دست پیدا کند. اگر فضای شکوفایی مناسب باشد، فرزند شما شاد، باهوش، و کنجکاو بار می آید. از جمله مسائل کلیدی در اتاق کودک جداسازی قسمت آموزش و بازی از یکدیگر است، همچنین باید از قفسه هایی استفاده کنید که فضای کافی برای جا دادن کلیه کتاب ها، اسباب بازی ها، و لباس ها در آن وجود داشته باشد. حتی الامکان از رنگ های روشن و شاد استفاده کنید تا مبلمان و دکوراسیون اتاق جذاب شده و اتاق او را به بهشت خانگی تبدیل کند.

یک کودک قابلیت یادگیری بالایی دارد و گذشته از چیزهایی که مارد و پدر به او آموزش می دهند، خودش هر روز تجربه های جدیدی را کسب می کند.اتاق خواب کودک یکی از بهترین مکانهایی است که وی با آن انس گرفته و بیشتر تجربه هایش را در آنجا کسب می کند.کودکان ذهن پویا و خلاقی دارند، از اینرو به حای استفاده از رنگ های ساده بر روی دیوار می توایند یکی از داستانهایی را که دوست دارد را برایش به تصویر بکشید.به علاوه می توانید تصویر حیوان مورد علاقه، درختان، وسایل نقلیه، دوستان، و یا افراد فامیل را بر روی دیوارها نقاشی کنید. کف اتاق را نیز می توانید با استفاده از طراحی های مختلف و بکارگیری سلیقه فردی بیارایید.همچنین از سقف هم می توانید برای آموزش خورشید ماه و آسمان بهره بگیرید و اطلاعاتی در این زمینه را به صورت مصور بر روی آن ایجاد نمایید. مبلمان هایی که از نظر سطحی با هم متفاوت باشند نه تنها فعالیت بدنی کودک را افزایش می دهند بلکه فضای داخلی را نیز بهبود می بخشند. برای پوشاندن کف بهتر است از کفپوش های کتان استفاده کنید، به این دلیل که به سرعت کف اتاق کثیف می شود، تمیز کردن و شست و شوی آنها نیز به مراتب از موارد مشابه ساده تر باشد.

گذشته از اینکه می بایست همه این فاکتورها را در نظر بگیرید، تنظیم نور اتاق را نیز نباید فراموش کنید. فضایی ایجاد نمایید که نور طبیعی خورشید به داخل اتاق راه پیدا کند و هوا به آسانی در آن جریان داشته باشد.اجازه دهید اتاق کودک مکان امنی برای بازی وآموزش باشد و فرزند دلبندتان در آن احساس آرامش داشته باشد. از جمله موارد ضروری این است که در اتاق کودک هر چیز باید جای مخصوص به خودش را داشته باشد و کودک بتواند به آسانی به اسباب و وسایل مورد نیاز خود دسترسی داشته باشد. همچنین چیدمان باید از قابلیت انعطاف پذیری بالایی برخوردار باشد تا به تناسب تغییر نیاز کودک امکان تغییر در آن وجود داشته باشد.

نکات قابل توجهاتاق کودک را طوری طراحی نمایید که کودک به صورت خودکار زمانیکه کارش با وسیله ای تمام شد آنرا در سر جای خود قرار دهد و به او آموزش دهید که هر چیز جای مخصوص به خودش را دارد. بهرمندی از اتاقی تمیز و مرتب جزء ابتدایی ترین مرحله رشد فردی کودکان به شمار می رود.برای چیدمان سعی کنید از خود کودک کمک بگیرید. از او بپرسید که تمایل دارد وسایل خود را در کجا قرار دهد. از او سوال کنید برای جابجایی وسایل بیشتر به فضای باز مانند: سبد یا بسته مثل: کمد تمایل دارد.رنگ مورد علاقه کودک را انتخاب کرده و بعد با ترکیب این رنگ سایر وسایل اتاق او را رنگ آمیزی نمایید. به عنوان مثال اگر کودک به رنگ آبی علاقه دارد می توانید اتاق او را به تلفیقی از رنگ آبی و سفید در بیاورید. به این منظور دیوارها را آبی و سایر وسایل را تلفیقی از آبی و سفید انتخاب کنید. خوب است که روی قفسه ها و سبد ها برچسب بزنید تا جای هر چیز مشخص شود.طراحی اتاق کودک این نیست که یک تخت و چند میز و صندلی تهیه کنید و آنرا در اتاق جای دهید. بلکه بیشتر باید به فضای روانی اتاق کودکتان توجه داشته باشید و اگر این کار را خلاقانه و به شیوه ای صحیح انجام دهید، کیفیت زندگی خانوادگی بهبود پیدا می کند.























منبع : Decorationnews.com





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترینها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 955]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن