تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 10 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى لله  عليه  و  آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1793518565




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

Fun. دیگررسانه‌ها (از بزرگترین سیب‌زمینی دنیا تا ضرر تعطیلی‌ها)


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی:  بزرگترین سیب زمینی دنیا+عکس (خبر آنلاین)            

صورت باراک اوباما ۱۲ بخیه خورد (یورونیوز)            

باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریكا، روز جمعه در بازی بسکتبال، صدمه دید و صورت وی ۱۲ بخیه خورد. آرنج یکی از بازیکنان در این بازی دوستانه به صورت باراک اوباما به طور غیرعمدی برخورد کرده است. حریری جایگاه ایران را در منطقه درک کرده است (الجزیره)             

دیدار حریری نخست وزیر لبنان از ایران پیام های بسیاری در بر دارد، اولین پیام این سفر آن است که "سعد الحریری" جایگاه و قدرت ایران را نه تنها در لبنان بلکه در تمام منطقه به خوبی درک کرده است.صدور احکام دادگاه بین المللی برضد حزب الله، پنجشنبه آینده (الدیار)              

سفیر لبنان در هلند با استناد به اطلاعات دریافتی از منابع دیپلماتیک غربی این خبر را به وزارت خارجه این کشور ارسال کرده است. عامل تهدید پرواز "تهران - دمشق" دستگیر شد (ایرنا)               

یک جوان ایرانی حین پرواز اقدام به ایجاد رعب و وحشت و تهدید به هواپیما ربایی کرد که با هوشیاری نیروهای امنیت پرواز دستگیر شد. سرمایه گذاران ایرانی به باکو روی آورده اند (باکو) روزنامه باکو خبر مدعییست ، سرمایه گذاران و صاحبان شرکت های مختلف تجاری ایران، در حال انتقال سرمایه و حوزه فعالیت خود به کشورهای همسایه از جمله جمهوری آذربایجان هستند. نجات سه نوجوان پس از دو ماه سرگردانی در اقیانوس آرام (واحد مركزی خبر)               

سه نوجوان پس از 50 روز سرگردانی در آب‌های منطقه فیجی در اقیانوس آرام در نهایت توسط نیروی دریایی این منطقه نجات یافتند. این سه نوجوان با جمع‌آوری آب باران، خوردن ماهی خام، پرنده‌های دریایی و نارگیل زنده ماندند. افتضاح جدید گوگل، نمایش زایمان وسط خیابان (فارس)            

پس از نمایش اجساد حاصل از تصادف در برزیل و مردی برهنه در حیاط خانه اش در آلمان این بار سرویس گوگل تصویر زنی را نشان داد که در کنار خیابان و در شرایط اضطراری و غیر عادی با همکاری یک مرد و زن دیگر در حال به دنیا آوردن فرزندش است. سفر مهم احمدی نژاد به "بوموسی" (تابناک)              

محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران قرار است به زودی برای دیدار با مردم بوموسی به جنوبی ترین نقطه سرزمینی ایران در خلیج فارس سفر کند. زمان سفر احمدی نژاد به "بوموسی" مشخص نیست اما این سفر دارای پیامی بزرگ به کشوری کوچک و مدعی نسبت به این جزیره ایرانی خواهد بود. فروش سی دی سریال های فارسی وان در مدارس و دانشگاه ها (مشرق)          

            به تازگی تعداد گسترده‌ای از لوح‌های فشرده سریال‌های پخش شده توسط شبکه ماهواره‌ای صهیونیستی  "فارسی1" در دانشگاه‌ها و مدارس توزیع می‌شود. این سی دی هااز سوی برخی از دست‌فروش‌های میادین برخی شهرها هم با قیمت پایین و به صورت آزادانه به فروش می‌رسد. پاداش های بی حساب و کتاب مدیران دولتی (تابناک)            

عباسعلی نورا درباره پرداخت پاداش های کلان به مدیران دولتی، افزود: این چالش ها حاصل شکاف هایی است که ما در برابر قانون داریم. وی با اشاره به قانون "وجوه اداره شده"، ادامه داد: تاکنون کسی به آن قانون ورود پیدا نکرده است، یعنی وقتی از محل بودجه دولتی، مبلغی در اختیار سازمان ها و شرکت های دولتی قرار می گیرد، فورا و بدون حساب و کتاب آن را هزینه قطعی فرض می کنند.در ایران خرید و فروش و صادرات خون نداریم (قطره)            

خرید و فروش و صادرات خون و فراورده های خونی در ایران معنی ندارد چون دولت برای هر واحد خون 450 سی سی هزینه ای برابر با 110 الی 130 هزار تومان صرف می کند. وقتی کودک امام جماعت می‌شود (شیعه آنلاین)            

اقدامی بی سابقه و برای اولین بار یک کودک 7 ساله اردنی به عنوان امام جماعت یک مسجد در اردن تعیین شد.روستایی که کودکانش 3قرن نابینا به دنیا می آیند (آخرین نیوز)             

 روستای "چهار برج" از توابع خراسان شمالی است که در حدود سه قرن است به دلایل نامعلومی در آن کودکان نابینا به دنیا می‌آیند.آقای ضرغامی بی ادبی در سریال ها را اصلاح كنید (الف)          

زهرمار ...کوفت...مرتیکه الدنگ عوضی ...نکبت ...خاک بر سرت... بی شعور ...مرض بگیری... خفه شو... احمق... برو گمشو... تعجب نکنید نه ! اشتباه نکرده اید! مخاطب این ناسزاها شما هستید. خودِ خودتان ! ... هر شب، شبکه 3 مجموعه خوش نشینان! عرضه آزادانه گوشت حرام در برخی شهرهای کشور (مشرق)            

عرضه گوشت "خرچنگ، خرگوش و طاووس" در تهران و برخی شهرهای کشور به حدی رسیده که برخی فروشگاه‌های عرضه گوشت در شهر تهران علنی به عرضه خرچنگ که نوعی آبزی حرام گوشت است اقدام می‌کنند. امکان فروپاشی حوزه یورو مانند بازی "دومینو" وجود دارد (پرس تی وی)            

بحران بدهی ها که اتحادیه اروپا با آن روبروست حوزه یورو را با احتمال فروپاشی مواجه کرده است. ممکن است مقامات اتحادیه اروپا توانسته باشند بحران را به تعویق بیاندازند، اما به خوبی آگاهند نیاز کشورهای دیگر عضو این اتحادیه به کمک مالی ممکن است عواقبی یکی پس از دیگری همانند افتادن مهره های دومینو به همراه داشته باشد. دروغ بزرگ غرب در مورد موضوع هسته‌ای ایران چه بود؟ (رجانیوز)               

           دو تن از بازرسان سازمان بین المللی انرژی اتمی مسئول تهیه گزارش در مورد فعالیت‌های موشکی ایران، پذیرفته اند که در تهیه این گزارش دربهار سال 2008 به دروغ متوسل شده اند. ایران در حیات خلوت آمریکا یک پایگاه نظامی استراتژیک مستقر می کند (ولت)          

 ایران قصد دارد برای موشک های میانبرد خود، سکوهای پرتاب در ونزوئلا بسازد. پارلمان اروپا خواستار حذف نام مجاهدین خلق از فهرست تروریستی آمریکا شد (dw) 



 پارلمان اروپا با صدور بیانیه‌ای در استراسبورگ از دولت آمریکا خواست که نام سازمان مجاهدین خلق را از فهرست گروه‌های تروریستی حذف کند. استفاده از نام مجعول خلیج عربی در آرم بازی های فوتبال یمن (ایرنا)             

مطبوعات امارات روز جمعه با انتشار آرم بازی های فوتبال جام خلیج فارس در یمن از زیرنویس نام مجعول خلیج ع رب ی استفاده کردند. دستور نیروی دریایی آمریکا به استفاده از نام جعلی خلیج عربی (رادیو صهیونیستی)           

نیروی دریایی آمریکا طی بخشنامه ای به نهادهای تحت امر خود دستور داده است از این پس از واژه جعلی خلیج عربی استفاده کنند. ایجاد تنش بین آمریکا و برخی کشورها با افشاگری های جدید ویکی لیکس(فرانس24 )            

این اسناد محرمانه به تبادلات بین دیپلمات ها و برخی فسادها مربوط خواهد بود. روسیه، افغانستان، کانادا، استرالیا ، نروژ و اسرائیل و همچنین انگلیس مشمول این افشاگری ها خواهند شد. 50 درصد جوانان یهودی در ارتش عبری خدمت نمی کنند (مرکز اطلاع رسانی فلسطین)           

طبق قانون نظام وظیفه باید هر پسر جوان یهودی به مدت 3 سال و هر دختر جوان یهودی به مدت 2 سال در ارتش عبری خدمت کنند، ولی این قانون شامل حال پسران و دختران جوان بنیادگرای یهودی نمی شود. رئیس ستاد مشترک ارتش عبری گفت: در آینده ای نه چندان دور 50 درصد جوانان "اسرائیل" جزء آن دسته افرادی خواهند بود که در ارتش خدمت نمی کنند. مردی درعربستان گردن زده شد (فرانس پرس)             

یک مرد سعودی به اتهام قتل وحشیانه دختر پنج ساله خود در این کشور، گردن زده شد. "تجاوز به عنف، قتل، ارتداد، سرقت مسلحانه و قاچاق مواد مخدر" بر اساس قوانین عربستان، حکم اعدام را در پی دارد. هزینه ۴۰۰ میلیارد تومانی تعطیلی روز چهارشنبه بر اقتصاد ایران (voa)             

دولت در حالی بر شمار روزهای تعطیل کشور می‌افزاید، که دکتر مسعود نیلی، اقتصاددان اعتقاد دارد، دولت با هر یک روز تعطیل اضافه که در تقویم کشور اعمال می‌کند، ۴۰۰ میلیارد تومان به اقتصاد ملی آسیب می‌زند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 769]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن