تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798585623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قیمت خودروها در بازار


واضح آرشیو وب فارسی:تکناز: به گزارش پیمانه به نقل از ایلنا بازار خودروها نیز گرفتار ركود پاییز شد. می گویند رسم بازار بر این است كه پاییز رونق از بازار خودروها رخت می بندد و بازار با افزایش قیمت یا كاهش خاصی رو برو نمی شود مگر این كه اتفاقی در تولید و عرضه خودروی خاصی بیفتد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رانه نیوز، بر همین اساس روزهای پاییزی بازار خودرو با آرامش نسبی سپری می شود. در این میان گروه بهمن سعی کرد با افزایش دو میلیون و 500 هزار تومانی بهای مزدا3 جدید یخ قیمتی را در این بازار آرام بشكند این در حالی بود که نوسان قیمت با بازار زانتیا نیز همراه شد تا خبرسازی بازار خودروها به خودروهای نسبتا گران بازار منتهی شود. خبرسازی زانتیا و مزدا3 در شرایطی رقم می خورد كه می توان گفت اتفاق خاصی در بازار خودروهای پرتیراژ یا به عبارتی خودروهایی كه طبقه متوسط برای خرید آنها پیش قدم می شوند نیفتاده و حتی توقف شماره گذاری تندر90 E0نیز تكانی به بازار این خودروها نداده است.

در این روزهای پاییزی، مزدا3 جدید با وجود تازگی ورود به بازار، افزایش قیمت را در كارنامه فروش خود ثبت كرد. این خودرو که در ابتدای ورودش به بازار 42 میلیون تومان قیمت داشت چندی پس از ورود به بازار با تصمیمی جدید از سوی گروه بهمن رو به رو شده و با رشد دو میلیون و 500 هزار تومانی، قیمت خود را به 44 میلیون و 500 هزار تومان رساند، اما این افزایش قیمت با اقبال بازار همراه نشد و مزدا3 جدید در بازار آزاد خودروها ریزش یک میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد. فعالان بازار آزاد خودروها در این خصوص می گویند هر چند که گروه بهمن مزدا3 جدید را 44 میلیون و 500 هزار تومان به بازار عرضه می کند اما این خودرو در بازار آزاد 43 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد.
زانتیا نیز با توقف تولید در گروه خودروسازی سایپا نوسان قیمتی را با خود همراه می بیند. این خودرو كه در هفته های گذشته روند رو به رشد قیمت را در پیش گرفته است در بازار این روزهای خودرو با قیمت 30 میلیون و 700 هزار تومان خرید و فروش می شود.

اما در بازار خودروهای پرتیراژ خبری از نوسان قیمت یا گرانی و ارزانی قابل ملاحظه ای به چشم نمی خورد. برهمین اساس پراید بنزین سوز با قیمت هفت میلیون و 700 هزار تومان خرید و فروش می شود و دوگانه سوز این خودرو نیز هشت میلیون و 900 هزار تومان قیمت دارد.

ریو دنده ای نیز با قیمت 13 میلیون و 600 هزار تومان خرید و فروش می شود و اتومات این خودرو هم 16 میلیون و 200 هزار تومان آماده معامله است.

پژوها نیز در این بازار آرام روزهای بی دغدغه و بی خبری را پشت سر می گذارند. پژو 206 تیپ2 با ترمز ضدقفل (ABS) 14 میلیون تومان معامله می شود. این در حالیست كه در بین پژو 206 های صندوق دار، بهای 16 میلیون و 500 هزار تومانی فروش به نام 206 صندوق دار V8 زده شده كه نسبت به قیمت های هفته های گذشته تغییری به خود ندیده است و در عین حال 206 صندوق دار V9 نیز 19 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد.

همچنین پژو 405 كه عنوان پرتیراژترین محصول ایران خودرو را در دست دارد در نوع بنزین سوز خود با ثبات قیمتی 13 میلیون و 100 هزار تومان خرید و فروش می شود و نوع دوگانه سوز این خودرو نیز 14 میلیون و 600 هزار تومان به فروش می رسد.

سمند LX بنزین سوز نیز 15 میلیون تومان در این روزهای بازار معامله می شود. مدل دوگانه سوز این خودرو نیز با قیمت 16 میلیون و 150 هزار تومان خرید و فروش می شود. این خودرو همچنین با موتور پایه گازسوز "EF7" نیز به تولید می رسد که 17 میلیون و 200 هزار تومان قیمت دارد. در عین حال سمند سورن نیز 16 میلیون و 600 هزار تومان به فروش می رسد.

نوع بنزین سوز پژو پارس هم 17 میلیون و 100 هزار تومان خرید و فروش می شود و نوع دوگانه سوز آن نیز 18 میلیون و 100 هزار تومان قیمت دارد.

تندر90 ها نیز این روزها، پرونده آرامی را در معاملات خود ثبت كرده اند. فعالان بازار خودرو با اشاره به افزایش تیراژ تولید این خودرو اظهار می كنند كه این خودرو طی یک ماه گذشته با افزایش تولید همراه بوده است كه این افزایش تولید جلوی نوسان قیمتی انواع مدل های را گرفته است.

در عین حال از بازار خودروها خبر می رسد كه همچنان شماره گذاری تندر90 مدل E0، به دلیل عدم نصب ترمز ضدقفل (ABS) متوقف است. این در حالیست كه تندر90 E1 پارس خودرو در روزهای آرام و راكد بازار خودروها، 13 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می رسد اما تندر90 E1 ایران خودرو حدود 300 هزار تومان ارزانتر 13 میلیون و 400 هزار تومان قیمت دارد. مدل E2 پارس خودرو نیز 15 میلیون و 600 هزار تومان به فروش می رسد و این در حالیست كه تولید ایران خودرویی این مدل 15 میلیون و 300 هزار تومان خرید و فروش می شود.  







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تکناز]
[مشاهده در: www.taknaz.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 644]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن