تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799285147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديريت اعتماد موضوع بزرگ‌ترين نمايشگاه IT جهانافتتاح «سبيت» در هانوفر سرد


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: مديريت اعتماد موضوع بزرگ‌ترين نمايشگاه IT جهانافتتاح «سبيت» در هانوفر سرد
اريك اشميت در سخنراني افتتاحيه: اينترنت و تكنولوژي، مانند آب جاري است و هميشه راهش را از ميان موانع مختلف پيدا مي‌كندندا لهردي- با شروع سال نوي ميلادي در هر سال، تكنولوژي هم نو مي‌شود. در واقع در اولين روزها و ماه‌هاي هر سال جديد دنياي تكنولوژي با برگزاري نمايشگاه‌هاي بزرگ سالانه و معرفي و رونمايي جديدترين محصولات و خدمات اين حوزه گام جديدي به سمت نيازهاي آينده مردم جهان برمي‌دارد.


بعد از نمايشگاه بزرگ لوازم مصرفي الكترونيكي يا CES 2012 و كنگره جهاني موبايل كه هفته گذشته در شهر بارسلونا در اسپانيا برگزار شد، حالا نوبت به بزرگ‌ترين نمايشگاه بين‌المللي IT دنيا مي‌رسد. شهر هانوفر آلمان مانند هر سال ميزبان نمايشگاه بزرگ CeBIT است. اين نمايشگاه امسال هم در بزرگ‌ترين مركز نمايشگاهي جهان با وسعت 450 هزار متر مربع برگزار مي‌شود. اين وسعت براي حضور بيش از 850 هزار نفر بازديد كننده مناسب است، اما امسال گويا 339 هزار نفر بازديد كننده از 90 كشور جهان براي بازديد از تازه‌هاي دنياي تكنولوژي و ارتباطات به اين شهر آمده‌اند. بر اساس آمار منتشر شده تنها 20 درصد از اين بازديدكنندگان از كشورهايي ديگري به جز آلمان هستند. نمايشگاه CeBIT كه براي برگزاري آن هر سال چيزي در حدود 50 ميليارد يورو سرمايه گذاري مي‌شود، امسال از روز ششم تا دهم ماه مارس (برابر شانزدهم تا بيستم اسفندماه) برگزار مي‌شود. CeBIT 2012 با موضوع زمينه‌اي «مديريت اعتماد و مسووليت» برگزار شده و قرار است بيش از 4 هزار و 200 شركت‌كننده از 70 كشور مختلف دنيا در آن جديدترين محصولات و خدماتشان را رونمايي و معرفي كنند. در اين ميان نام غول‌هاي بزرگ تكنولوژي و كامپيوتري مانند Microsoft، Amazon، Google، Dell، Samsung، Lenovo، Acer و Asus به چشم مي‌خورد.
امسال حدود 5 هزار نفر روزنامه نگار و بلاگر از سرتاسر دنيا براي پوشش اخبارهاي مختلف مربوط به CeBIT شركت كرده‌اند. نمايشگاه امسال كه بيشتر بر تكنولوژي‌هاي مربوط به رايانش ابري تمركز دارد و با همكاري كشور ميهمان يعني برزيل برگزار شده، با حضور صدر اعظم آلمان «آنگلا مركل» روزدوشنبه افتتاح شد. با اين حال اما سخنراني افتتاحيه را «اريك اشميت» مديرعامل قبلي Google و رئيس هيات‌مديره فعلي اين شركت انجام داد. بعد از حدود يك هفته از جنجال‌هاي انتقادي عليه سياست‌هاي حفظ حريم شخصي كاربران Google، اشميت درباره آينده مديريت اعتماد در فناوري اطلاعات و ارتباطات صحبت كرد. غول موتور جستجوي اينترنتي دنيا كه در CeBIT امسال هيچ سرويس و محصول جديدي را معرفي نخواهد كرد، يك سري تبليغات زنجيره‌اي درباره سياست حفط حريم كاربرانش را معرفي كرد. حدود 60 سياست‌ و مقرراتي كه اجازه جمع‌آوري اطلاعات كاربران از طريق پلتفرم‌هايي مانند Gmail، YouTube و +Google را به اين شركت مي‌دهد. او در اين مراسم گفت: «تكنولوژي معجزه نمي‌كند، امكان برقراري ارتباط حتي در حد كم را فراهم مي‌آورد و زندگي افراد را تغيير مي‌دهد. اين ارتباطات امكان پيش بيني بهتر آينده را مي‌دهد. ارتباطات مهم‌ترين كاربرد تكنولوژي در زندگي امروز است كه باعث مي‌شود كوچك‌ترين اتفاقات در هر جاي دنيا به سرعت منتشر شود. اين روزها تعداد افرادي كه به امكانات پيشرفته تكنولوژي دسترسي دارند، در حال افزايش است. با اين وجود در حال حاضر 40 كشور جهان هستند كه به سانسور فضاي اينترنت ادامه مي‌دهند. اين كار در عصر ارتباطات كه هر روز امكانات جديدي براي دسترسي به اطلاعات به وجود مي‌آيد، كاري بيهوده و عبث است. اينترنت و تكنولوژي مانند آب جاري است و هميشه راهش را از ميان موانع مختلف پيدا مي‌كند.»
به اين ترتيب حالا بايد منتظر معرفي محصولات و خدمات جديدي باشيم كه در نمايشگاه CeBIT امسال رونمايي و معرفي مي‌شوند.

چهارشنبه|ا|17|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن