تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 10 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798845419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آشنايي با پرفروشترين تلفن هاي همراه جهان+عكس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: آشنايي با پرفروشترين تلفن هاي همراه جهان+عكس
از تلفن هاي همراه اوليه كه تنها قابليت برقراري تماس صوتي و دريافت و ارسال پيامك هاي متني را داشت تا تلفن هاي همراه هوشمند امروزي ، همه و همه در روزهاي اوج خود تلفن هايي پرفروش بودند.اما به راستي كدام تلفن هاي همراه جزء پرفروشترين ها هستند؟


به گزارش گروه خواندني هاي باشگاه خبرنگاران، تلفن هاي همراه براي چندين دهه است كه به زندگي بشر وارد شده و به نوعي انقلابي را در زمينه ارتباطات پديد آورده اند. از تلفن هاي همراه اوليه كه تنها قابليت برقراري تماس صوتي و دريافت و ارسال پيامك هاي متني را داشت تا تلفن هاي همراه هوشمند امروزي ، همه و همه در روزهاي اوج خود تلفن هايي پرفروش بودند. در اين مطلب قصد داريم تا شما را با پرفروش ترين تلفن هاي همراه در تاريخ تلفن هاي همراه آشنا كنيم.

Nokia 1100
اين مدل از گوشي تلفن همراه را بايستي به جرات يكي از محبوب ترين مدلهاي تلفن همراه به حساب آورد. از زمان آغاز فروش اين تلفن همراه در سال 2003 تاكنون چيزي در حدود 250 ميليون عدد از اين تلفن هاي همراه در سراسر دنيا به فروش رفته است. بهره گيري از سامانه GSM در اين تلفن همراه باعث شده است كه شما در هر منطقه با پوشش تلفن همراه بتوانيد به صحبت بپردازيد. اين گوشي تلفن همراه همچنان يكي از محبوب ترين تلفن هاي همراه در كشورهاي در حال توسعه است.

Nokia 3210
دومين گوشي پرفروش جهان ، باز هم از طرف شركت نوكيا عرضه شده است. مدل 3210 اين شركت كه در سال 1999 به بازار ارائه شده است تا كنون چيزي در حدود 160 ميليون عدد از آن فروخته شده است. اين گوشي بسيار مورد اعتماد بوده و درصد خرابي بسيار كمي در آن مشاهده مي شود. در زمان ورود اوليه اين گوشي به بازار هدف اين گوشي نسل جوان بود.

Motorola RAZR V3
شركت موتورلا با طرح " RAZR V3 " يكي از اولين گوشي هاي تلفن همراه زيبا و نازك بود كه بازار عرضه شد. اين گوشي يكي از اولين تلفن هاي همراه بود كه با دوربين به بازار عرضه شد. از زمان عرضه اين گوشي در سال 2004 ميلادي تاكنون چيزي در حدود 130 ميليون عدد از اين مدل تلفن همراه به فروش رفته است و همچنان هم به عنوان يكي از محبوب ترين مدل هاي تلفن همراه شناخته مي شود.

Nokia 3310
باز هم مدلي ديگر از شركت نوكيا كه توانست در سطح جهاني به فروشي خارق العاده دست پيدا كند. اين تلفن همراه كه به عنوان يك مدل ارتقاء پيدا كرده بر اساس مدل 3210 به بازار عرضه شد داراي جايگاه چهارمين تلفن همراه پرفروش در كل دوران را براي خود تصاحب كرده است. اين گوشي توانسته است تا به امروز چيزي در حدود 126 ميليون عدد فروش داشته باشد و همچنان هم به عنوان يكي از محبوب ترين گوشي ها در بازار مطرح باشد.

iPhone 3GS
تلفن هاي همراه سري iPhone از شركت اپل به معناي واقعي يك انقلاب در عرصه تلفن هاي همراه ايجاد كرده اند. تا به امروز مدلهاي مختلفي از اين مدل به بازار آمده است ، اما پرفروش ترين مدل از آيفون ها مدل 3GS بوده است. يك تلفن همراه هوشمند با صفحه لمسي و شفاف ، دوربيني با كيفيت بالا و همچنين نرم افزارها و برنامه هاي بسيار متنوع باعث شد تا اين گوشي بتواند به فروش 30 ميليوني برسد.

Nokia 2100
بدون شك بايد عنوان موفق ترين شركت سازنده تلفن همراه ، خصوصا در مورد نسل اوليه تلفن هاي همراه را به شركت نوكيا داد. يك طرح پرفروش ديگر از شركت نوكيا كه توانسته است 20 ميليون عدد فروش داشته باشد.

iPhone3G
اين مدل از سري آيفون قبل از مدل 3GS به بازار عرضه شد و به نسبت آن از امكانات كمتري برخوردار بود. با اين وجود از زمان معرفي در سال 2008 ميلادي تا كنون توانسته است چيزي در حدود 15 ميليون عدد فروش داشته باشد.

LG Chocolate
اين مدل تلفن همراه از شركت كره اي LG نام مستعاره اي براي مدل LG VX8500 است كه در سال 2006 ميلادي به بازار عرضه شده است و توانايي پخش موزيك با فرمت Mp3 را نيز داشت. اين گوشي در رنگهاي متفاوتي مثل صورتي ، سفيد ، قرمز و سبز به بازار عرضه شده و توانسته بود 15 ميليون عدد فروش داشته باشد.

Nokia 5800 XpressMusic
به نوعي مي توان اين مدل از تلفن همراه را طوفاني در بازار دانست. اولين تلفن همراه هوشمند با صفحه لمسي از شركت نوكيا در سال 2008 به بازار ارائه شد و تاكنون توانسته است 13 ميليون عدد فروش داشته باشد.

BlackBerry Pearl
اين تلفن همراه براي اولين بار در سال 2006 ميلادي به بازار عرضه شد. در آن زمان يك دوربين با كيفيت ، قابليت اتصال به اينترنت ، كارت حافظه با قابليت جداسازي و سيستم پخش كننده صدا و تصوير از جمله قابليتهاي برتر اين تلفن بود. اين مدل از تلفن همراه توانست است با فروش 10 ميليون عدد تا به امروز عنوان دهمين تلفن همراه پرفروش جهان را تصاحب كند./ ق پ

پنجشنبه|ا|11|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن