تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799387129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خط ارتباطي اطلاعات با مردم


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: خط ارتباطي اطلاعات با مردم
تقديم لايحه بودجه به مجلس با تأخير 2ماهه

دولت محترم كه همواره بر ضرورت قانونمندي تأكيد دارد، چرا لايحه بودجه سال آينده را برخلاف قانون با 2 ماه تأخير تقديم مجلس كرده است.

يك هموطن

عدم اجراي بخشنامه رئيس جمهوري در راه‌آهن

عليرغم بخشنامه اخير رئيس جمهوري به شركت‌ها و سازمان‌هاي دولتي، در مورد قراردادي شدن كاركنان شركتي در راه‌آهن (مأموران برق و فني)، هنوز اقدامي صورت نگرفته است.

از كاركنان شركتي راه‌آهن

استمداد روستائيان «زرين‌كاب» از مسئولان

از مدت‌ها قبل شركت مس «سنگان» زمين و منازل و باغ‌هاي اهالي روستاي «زرين‌كاب» از توابع شهرستان «ورزقان» استان آذربايجان شرقي را براي حفاري و بهره برداري از معادن مس، در اختيار گرفته است و پول آن‌ها را نمي‌پردازد. از دولت محترم و مسئولان امر تقاضا مي‌شود به مشكل روستائيان رسيدگي و از آنان احقاق حق كنند.

روستاي زرين‌كاب ـ تلفن به خط ارتباطي

سر و صداي دنياي بازي و باشگاه غيرقابل تحمل شده است

ده‌ها سال قبل كه مجموعه دنياي بازي و باشگاه شهيد چمران ساخته شد، اين محل در نقطه خلوت و كم رفت و آمدي در خيابان دكتر شريعتي قرار داشت، اما در حال حاضر اين مجموعه علاوه بر دنياي بازي و باشگاه، داراي تأتر و 3 سالن سينما است و در نتيجه ضمن آن‌كه سر و صداي زياد مراجعان به آن‌ها مزاحم خواب و استراحت اهالي است، پارك دوبله خودروهايشان در كوچه‌ها نيز سد معبر ايجاد مي‌كند و در ضمن ديوار قرمزرنگ و بلند و شيشه‌هاي كثيف و شكسته آن‌هم آزاردهنده است. از شهرداري ناحيه 7 منطقه يك انتظار دارد با تشكيل نشستي با حضور مسئولان مجموعه و ساكنان محل، در مورد حل مشكلات يادشده اقدام كنند.

از همسايگان دنياي بازي و باشگاه شهيد چمران

دولت بايد چه‌قدر جريمه بپردازد؟

اخيراً شوراي پول و اعتبار براي نپرداختن مبلغ ضمانت‌نامه از بانك ضمن دريافت 7 درصد سود عقود غيرمشاركتي 8 درصد در سال نيز از متقاضي ضمانت‌نامه جريمه دريافت مي‌كند.

همچنين نپرداختن عوارض نوسازي شهرداري 9 درصد جريمه دارد و جريمه نپرداختن ماليات بر درآمدهاي ماهانه هم 5/2 درصد در ماه، در اين رابطه بايد از دولت محترم پرسيد به نپرداختن مطالبات بازنشستگان كشوري از 4 سال پيش تاكنون چه جريمه‌اي تعلق مي‌گيرد؟

خلخال ـ بازنشسته كشوري

نگهداري طلا و پول در منزل جرم نيست

فرمانده محترم نيروي انتظامي گفته است يكي از دلايل سرقت‌ها اين است كه مردم در منازلشان پول و طلا نگهداري مي‌كنند. حال آن‌كه نگهداري طلا و پول در منزل نمي‌تواند تقصيري را متوجه مردم كند زيرا آنان از مأموران زحمتكش پليس تقاضاي تأمين امنيت منازلشان را دارند و نگهداري طلا و پول در خانه هم نمي‌تواند تقصير و گناه محسوب شود.

شهروند تهراني

پليس «فتا» اطلاع‌رساني كند

براي انجام كاري به پليس فتا (فضاي تبادل اطلاعات) نياز پيدا كردم، اما نه توانستم سايت اينترنتي آن را پيدا كنم و نه شماره تلفني از آن به دست بياورم و حتي پليس 110 هم نتوانست در اين مورد كمكي كند. از پليس «فتا» تقاضا مي‌شود شماره تلفن و نشاني اينترنتي خود را براي آگاهي مردم اعلام كند.

سعيد دولتشاهي

پرداخت يكجاي حق‌بيمه مشكل‌ساز است

سازمان تأمين اجتماعي پرداخت حق بيمه‌هاي دارندگان مشاغل آزاد را كمتر از 3ماه قبول نمي‌كند كه چون پرداخت يكجاي آن كه

حدود 200 هزار تومان است، براي برخي از بيمه‌شدگان مشكلاتي دارد، بهتر است حق بيمه مشاغل آزاد به صورت ماهانه و يا دو ماه يكبار

دريافت گردد. زيرا چنانچه در پرداخت حق بيمه وقفه افتد،

سوابق بيمه‌اي از بين مي‌رود و متقاضي بايد از نو به دنبال سوابق بيمه‌اي‌اش باشد.

ساري ـ اسماعيل رباعي

تكرار واگذاري خودروي اقساطي به جانبازان

10 سال پيش براساس مصوبه مجلس شوراي اسلامي قرار شد به جانبازان بالاي 50 درصد يك خودرو داخلي واگذار و قيمت آن به اصطلاح از دم قسط دريافت شود. و اين اقدام هر 10 سال يكبار تكرار گردد. اما اكنون بنياد شهيد و امور ايثارگران زير بار اجراي مصوبه مجلس نمي‌رود و ضرورت دارد پس از گذشت يك دهه از مصوبه يادشده، خودروي ديگري به جانبازان تعلق گيرد.

ابهر ـ جانباز 65 درصد شيميايي

جرايم رانندگي ناعادلانه است

به دليل 5 كيلومتر رانندگي با سرعت بيش از حد مجاز 40 هزار تومان جريمه شدم. به نظر من مبلغ جريمه‌هاي رانندگي عادلانه نيست و بايد كاهش يابد.

خانم راننده

از موفقيت آقاي مطهري مطمئن هستم

معتقدم حتي اگر برخي تشكل‌هاي سياسي از آقاي علي مطهري، فرزند شهيد بزرگوار مرتضي مطهري حمايت نكنند، او در انتخابات مجلس شوراي اسلامي مي‌تواند بيشترين آراي مأخوذه در تهران را كسب كند.

جواد شبستري

پرداخت يارانه‌ها رفته رفته آب مي‌رود!

دولت ابتدا يارانه‌هاي نقدي مردم را اول ماه مي‌پرداخت، بعد آن را تا دهم ماه به تأخير انداخت و سپس چهاردهم ماه را زمان پرداخت يارانه‌ها اعلام كرد، در بهمن‌ماه هم پرداخت يارانه‌ها را بار ديگر به تأخير انداخت كه اگر وضع به همين منوال پيش برود، عملاً يارانه‌هاي نقدي به مدت يك ماه پرداخت نخواهد شد و مردم به جاي 12 ماه، 11 ماه از سال را يارانه دريافت خواهند كرد.

تلفن‌هاي متعدد به خط ارتباطي

محل تعاوني مصرف نامناسب است

فروشگاه تعاوني مصرف بيمارستان شهيد بهشتي بندرانزلي در يك انبار فاقد امكاناتي مانند سرويس بهداشتي و در محل دور و نامناسبي قرار دارد كه رفت‌وآمد به آنجا با توجه به كمبود وسايل نقليه و تغييرات آب و هوايي بندرانزلي، مشكل است.

از دانشگاه علوم پزشكي گيلان تقاضا مي‌شود محل مناسبي را كه در شأن كاركنان بيمارستان شهيد بهشتي باشد، به تعاوني آنان اختصاص دهند.

بندر انزلي ـ از كاركنان بيمارستان

دسترسي به سايت شركت سايپا مشكل است

از يكي از نمايندگي‌هاي شركت سايپا در تهران خودرويي خريدم، اما وقتي براي سرويس اوليه آن با نمايندگي تماس گرفتم، پاسخ دادند براي گرفتن نوبت بايد به سايت اينترنتي سايپا مراجعه كنم، اما پس از ساعت‌ها و روزها تلاش، موفق به تماس با سايت مزبور نشده‌ام، زيرا راه نمي‌دهد و اين امر موجب سرگرداني و بلاتكليفي بسياري از خريداران محصولات سايپا شده است.

حمزه‌زاده

از قطع سبد كالا سپاسگزاريم!

ما بازنشستگان كشوري از اين كه دولت محترم علاوه بر بن كالا، سبد كالاي ما را هم قطع كرده است، خيلي ممنونيم. زيرا شكر مي‌تواند قند خون ما را بالا ببرد و بيماري ديابت ايجاد كند. گوشت كلسترول دارد و چربي روغن هم برايمان مضر است. حبوبات هم نگو كه مي‌تواند به دستگاه گوارش ما آسيب برساند.

با اين اوصاف، آيا باز هم مي‌پرسيد سبد كالاي ما چه شد؟!

تلفن به خط ارتباطي

عاقبت يارانه‌ها چه خواهد شد؟

به افرادي كه دير ثبت‌نام كردند 4 ماه يارانه نقدي دولت را نپرداختند و حالا هم پرداخت يارانه‌ها را از اول به اواخر هر ماه نزديك كرده‌اند، كه با ادامه اين وضع معلوم نيست آخر و عاقبت يارانه‌ها چه خواهد شد.

گاماسياب (خرم‌آباد) ـ متقاضي يارانه

مسئولان به نكات مقاله توجه كنند

با تشكر از چاپ مقاله آقاي فتح‌الله آملي در روزنامه اطلاعات 11 بهمن ماه، اميدوارم پيشنهادها و راهكارهاي ارائه شده در اين مقاله مورد توجه مسئولان امور قرار گيرد و به اجرا درآيد.

خواننده روزنامه اطلاعات

كنترل بيشتر رانندگي در خيابان

هر روز در خيابان حافظ شرقي تبريز تصادف‌هاي رانندگي به وقوع مي‌پيوندد كه ناشي از سرعت بالا و بي‌دقتي رانندگان در كنترل خودروها است و مي‌طلبد كه ماموران راهنمايي و رانندگي بر رفت و آمد خودروها در اين خيابان نظارت بيشتري داشته باشند.

تبريز ـ از اهالي

بازنشستگي پيش از موعد مربيان پيش‌دبستاني

جا دارد بازنشستگي پيش از موعد كاركنان دولت مربيان پيش‌دبستاني و معلمان عقد قرارداد مستقيم را هم شامل شود.

مربي پيش‌دبستاني

چگونه براي فرزندانمان ارز بفرستيم؟

پسرم با همسر و فرزندش در اروپا زندگي مي‌كنند و درس مي‌خوانند و ناچاريم ماهانه مبلغي ارز برايشان بفرستيم تا به كمك آن بتوانند هزينه‌هايشان را تأمين نمايند. اما با اين وضع كه نه دولت به چنين اشخاصي ارز مي‌دهد و نه صرافي‌ها ارزي مي‌فروشند و نيز روي آوردن به دلالان بازار آزاد ارز هم مشكلاتي دارد، چگونه براي فرزندانمان پول بفرستيم تا در ديار غربت نگراني نداشته باشند.

يك مادر

كرايه اتوبوس ها كاهش يابد

امثال من گاه در روز چند بار سوار اتوبوس هاي ميدان آرژانتين ـ تهران‌پارس و ميدان رسالت ـ سه‌راه تهران‌پارس و امثال آن‌ها مي‌شوند و هر بار هم براي پيمودن چند ايستگاه ناچارند كرايه‌هاي 300 توماني بپردازند، كه برايشان مشكل است و جا دارد كرايه اتوبوس‌ها به كمك يارانه‌هاي دولت، كاهش يابد.

از ساكنان شهرك پارس

واردات مركبات چه توجيهي دارد؟

معاون اقتصادي وزارت جهاد كشاورزي اعلام كرده محصولات باغي مورد نياز تمامي فصول سال تأمين و براي ايام نوروز هم 16ميليون تُن ميوه در سردخانه‌ها انبار شده و مقداري مركبات نيز براي صادرات، در نظر گرفته شده است، با اين حال معلوم نيست به گفته ايشان، چرا هيأتي از ايران عازم سوريه شده است تا از آن كشور 60 هزار تُن مركبات وارد كند، آن‌هم در شرايطي كه بخش قابل توجهي از مركبات باغداران كشورمان به فروش نرفته و نابود يا انبار شده است؟

روستاي مُعلم‌كُلا ساري ـ سيدمحمود محمودي

بازنشستگان و انتظار فقط براي يك امضاء!

حال كه به گفته مسئولان امر فقط يك امضاء از 3 امضاي صدور مجوز فروش سهام پتروشيمي جم براي پرداخت مطالبات بازنشستگان باقي مانده است؛ چرا اين يك امضاي باقيمانده هم انجام نمي‌گيرد تا مشكل بازنشستگان پس از سال‌ها انتظار حل شود؟

شيراز ـ بازنشسته كشوري

رانندگان كاميون ها بلاتكليفند

پس از افزايش قيمت بي‌سابقه گازوئيل و براي جبران بخشي از هزينه سوخت كاميون‌هاي كمپرسي، اداره راه به رانندگان آن‌ها اجازه داد تا 2 تُن بار اضافه بر ظرفيت كمپرسي ها حمل كنند. اما متأسفانه پليس راه اراك اين مصوبه را قبول ندارد و رانندگان اين كاميون‌ها را جريمه مي‌كند. از مسئولان اداره كل راه و شهرسازي و پليس راه استان مركزي تقاضا مي‌شود در اين مورد اطلاع‌رساني كنندو رانندگان كمپرسي را از بلاتكليفي نجات دهند.

اراك ـ راننده كاميون كمپرسي

گران‌فروشي لوازم خانگي به بهانه افزايش نرخ دلار

براي خريد جهيزية دخترم به هركدام از فروشگاه‌هاي لوازم خانگي مراجعه كردم، با افزايش قيمت آن‌ها مواجه شدم. دليل‌شان هم اين بود كه چون دلار گران شده است، آن‌ها هم اجناس‌شان را گران كرده‌اند. حال آن كه اين اجناس را قبل از افزايش نرخ دلار خريده‌اند و نبايد آن را بهانه گران‌فروشي قرار دهند.

يك پدر

دولت در مورد ما چاره‌انديشي كند

همسرم فوت كرده است و مستمري ماهانه 480هزار توماني او بين من و 2 فرزندش تقسيم مي‌شود و اين درحالي است كه هزينه‌هايي مانند تعميرات و نظافت منزل را بايد من از سهم خودم پرداخت كنم. در ضمن بعضي از خانم‌ها نه تنها حقوق بازنشستگي خود را دريافت مي‌دارند، بلكه مستمري همسرانشان را هم دريافت مي‌كنند. جا دارد دولت در مورد افزايش مستمري امثال ما خانم‌هاي همسر از دست داده كه شغل و درآمدي هم ندارند، چاره‌انديشي كند.

رشت ـ خانم خانه‌دار

به دليل هزينه سنگين مي ترسيم به دندان‌پزشكي مراجعه كنيم

همسرم بازنشسته است و خودم و فرزندم دندان‌هاي خراب داريم كه از ترس ويزيت و هزينه‌هاي مداواي آن‌ها، كه براي عصب كشي 90هزار تومان و پركردن هر دندان 50هزار تومان است، مي‌ترسيم كه به دندان‌پزشكي مراجعه كنيم. بيمه هم مي‌گويد چون خدمات دندان‌پزشكي جزء عمل‌هاي زيبايي صورت محسوب مي‌شود، هزينه‌هايش را نمي‌پردازد. حال آنكه دندان مهم‌ترين نقش را در سلامت افراد دارد.

اصفهان ـ خانم شهروند

در هواي باراني هموطنان خود را دريابيم

ساعت 5 و 30 دقيقه بعدازظهر 12 بهمن ماه 90 در هواي باراني در صف طويل تاكسي‌هاي ميدان آرژانتين ـ ميدان ونك ايستاده بوديم و درحالي‌كه راهبندان سنگيني ايجاد شده بود، جواني آراسته و مؤدب با خودرو پژو نقره‌اي رنگش در ابتداي صف توقف و 4 مسافر را كه يكي از آنان مادري با كودكش بود، سوار كرد و در مقصد هم از مسافران، كه يكي از آنان هم من بودم، پولي نگرفت. اميدوارم اين جوان عزيز خط ارتباطي روزنامه اطلاعات را بخواند، تا بداند براي اين كار انساني او در آن هواي باراني، چقدر متشكريم و براي سلامت و موفقيتش در زندگي، دعا مي‌كنيم و ديگران هم از وي ياد بگيرند و در مواقع سرما و بارندگي هموطنان خود را ياري كنند.

يك شهروند

آثار ساير شاعران را هم چاپ كنيد

به جاي چاپ تكراري اشعار حافظ در ضميمه روزنامه اطلاعات، به عنوان مثال بهتر است غزليات مولوي موسوم به غزليات شمس را چاپ كنيد تا به غير از حافظ و سعدي، خوانندگان روزنامه با آثار ساير شاعران بزرگ كشورمان هم آشنا شوند.

آستارا ـ استاد دانشگاه

پياده شدن مسافران وسط بزرگراه‌ها

برخي از ايستگاه‌هاي «بي.آر.تي» وسط بزرگراه‌ها احداث شده‌اند و در نتيجه پياده شدن مسافران از اتوبوس ها در ايستگاه‌هاي يادشده، خطرناك است. شركت واحد اتوبوسراني لطفاً در اين مورد چاره‌انديشي كند.

مسافر شركت واحد

واسطه‌ها عليه مصرف‌كنندگان واقعي آهن‌آلات

با تأييد پيام خواننده محترم روزنامه اطلاعات در مورد واردات غيرمجاز آهن‌آلات، با توجه به اين‌كه اين آهن‌آلات توسط دلالان چند دست مي‌گردد تا عاقبت به مصرف‌كننده واقعي آن برسد، بايد گفت سود واقعي اين معامله به جيب واسطه‌هايي مي‌رود كه عليه مصرف‌كنندگان آهن‌آلات، متحد عمل مي‌كنند و به سودهاي بادآورده مي‌رسند.

تلفن به خط ارتباطي

پاسخ مسئولان

پاسخ امور مشتركين روزنامه اطلاعات در مورد كارت منزلت

در پاسخ به مشترك گرامي از شهرستان فسا در مورد تخفيف به بازنشستگان به اطلاع اين مشترك گرامي و ديگر عزيزان مي‌رساند روزنامه اطلاعات در احترام به سالمندان و بازنشستگان همچنان عليرغم بالا رفتن هزينه‌هاي پستي و بهاء تكفروشي، روزنامه را به صورت نيم‌بهاء در اختيار مشتركين داراي كارت منزلت قرار مي‌دهد.

امور مشتركين





سه|ا|شنبه|ا|25|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 243]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن