تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799322182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه كرمانشاه/تسهيلات به ناوگان حمل و نقل كرمانشاه پرداخت مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار كوتاه كرمانشاه/تسهيلات به ناوگان حمل و نقل كرمانشاه پرداخت مي شود
تسهيلات به ناوگان حمل و نقل كرمانشاه پرداخت مي شود
كرمانشاه - خبرگزاري مهر: بهبود شاخصهاي بهداشتي پس از انقلاب، پرداخت تسهيلات به ناوگان حمل و نقل و... از اخبار مهم استان كرمانشاه است.

به گزارش خبرگزاري مهر، رئيس دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه گفت: 100 درصد خانواده هاي روستايي به آب آشاميدني سالم و خانه هاي بهداشتي دسترسي دارند.

دكتر محمدرضا نيكبخت تاكيد كرد: شاخص سالمندي كه قبل از انقلاب مورد توجه نبوده اكنون 35.6 درصد رشد داشته است.

وي افزود: ميزان مرگ و مير نوزادان در شبكه روستايي از 76 درصد در قبل از انقلاب به 13.7 درصد كاهش پيدا كرده و ميزان مرگ و مير اطفال زير يك سال روستايي از 104 در هزار به 17.7 در هزار كاهش يافته است.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه گفت: ميزان مرگ و مير اطفال زير پنج سال از 108 در هزار به22.4 در هزار و ميزان مرگ و مير مادران باردار به علل عوارض حاملگي و زايمان از 90 در صدهزار به 21.9 درصد هزار كاهش پيدا كرده است.

دكتر نيكبخت تاكيد كرد: افزايش مراكز بهداشت شهرستان از 6 به 14 ، مراكز بهداشتي درماني شهري از 25 به 66 و مراكز بهداشتي درماني روستايي از 36 به 62 را نيز از جمله شاخص هاي توسعه بهداشت در جامعه استاني توصيف كرد.

پرداخت تسهيلات به ناوگان حمل و نقل كرمانشاه

استاندار كرمانشاه گفت: به نمايندگان ناوگان حمل و نقل شهري كرمانشاه تسهيلات پرداخت مي شود.

سيددادوش هاشمي تاكيد كرد: به نمايندگان ناوگان حمل و نقل شهري كرمانشاه جهت تسهيل در خدمات رساني به مردم شريف كرمانشاه، تسهيلات پرداخت مي شود.

استاندار كرمانشاه گفت: قطعا استان كرمانشاه با توجه به كلان شهر بودن خود به ناوگان حمل و نقل شهري نياز ويژه اي دارد زيرا با توجه به حضور گردشگران و تورهاي گردشگري داخلي و خارجي از منابع طبيعي كرمانشاه اين مسئله را ياد آور مي شودكه رانندگان ناوگان حمل و نقل شهري نماينده اخلاق و رفتار مردم شريف كرمانشاه هستند.

هاشمي با اشاره به جهش خوب استان در تمامي زمينه هاي اقتصاد، توليد و كشاورزي، تاكيد كرد: به فضل پروردگار در آينده اي نزديك شاهد توسعه اي چشمگير و قابل توجه درسطح استان خواهيم بود.

وي در پايان گفت: به نمايندگان ناوگان حمل و نقل شهري كرمانشاه براي تسهيل در خدمات رساني به مردم شريف كرمانشاه ‘تسهيلات پرداخت مي شود.

114 واحد فناور در حال تجاري سازي نتايج تحقيقات خود هستند

رئيس پارك علم و فناوري جهاد دانشگاهي كرمانشاه گفت: رشد و پيشرفت كشور به بركت انقلاب اسلامي در عرصه علمي و فناوري بسيار چشمگير بوده است، جايگاه كشور را در زمينه علمي بسيار مطلوب است.

بهروز بادكو تاكيد كرد: قبل از انقلاب از عدم توسعه فناوري كشور و فاصله اي كه از اين نظر با ساير كشورها داشتيم رنج مي برديم اما با پيروزي انقلاب اسلامي و دميده شدن روحيه خود باوري در جوانان و بخصوص در دانشگاهيان اين بحث مطرح شد كه يك حركت جدي بايد در خصوص تحقيق و پژوهش صورت بگيرد.

وي فضاي كار جهاد دانشگاهي را با اشاره به منويات رهبرمعظم انقلاب روشن عنوان كرد و با اشاره به تأكيدات ايشان بر اهميت اين نهاد انقلابي، افزود: به فرموده مقام معظم رهبري، جهاد دانشگاهي از دو واژه جهاد و دانشگاه تشكيل شده كه بايد متناسب فضاي هر دو واژه فعاليت كند و حرف برتر را به ميدان آورد.

بادكو با اشاره به نقش جهاد دانشگاهي در سند چشم‌انداز توسعه، آن را نهادي انقلابي و با هويت اسلامي عنوان و تاكيد كرد: با توجه به محتواي سند چشم‌انداز در مورد جهاد، بايد اين نهاد درعرصه نوانديشي و پويايي علمي و فرهنگي الهام‌بخش باشد و همواره به عنوان پيشگام در توسعه علم و فناوري و نيل به خودباوري و تقويت هويت ايراني و اسلامي نقش اساسي ايفا كند

وي افزود: نهاد انقلابي همچون جهاد بايد در تشخيص چالش‌ها و برطرف كردن آن‌ها اثر بخش باشد و با حساسيت اين وظيفه خطير را دنبال كند و راه‌حل‌هاي هوشمندانه براي تصميم‌سازي در عرصه‌هاي خرد و كلان ارائه كند.

رئيس پارك علم و فناوري جهاد دانشگاهي كرمانشاه گفت: نيرو‌هاي جهادي انسان‌هايي فرهيخته و متعهد و ملتزم به اصول ناب اخلاقي هستند كه با استفاده از توان نيروهاي جوان جهادي شاهد آباداني هرچه بيشتر كشور خواهيم بود.

وي چابك بودن و سر زندگي را يكي از توقعات به جا از جهاد دانشگاهي دانست كه به وسيله آن بتواند در موقعيت هاي علمي و پژوهشي وارد عمل شده و با رصد نيازها حرف برتر را به ميدان آورد.

بادكو با اشاره به ساختار پارك علم و فناوري در خانواده جهاد دانشگاهي، به ظرفيت هاي بالاي اين مجموعه اشاره كرد و افزود: موج فناوري عمده ترين عامل پيشرفت در جهان كنوني است و دستيابي به توسعه مطلوب، در گرو استفاده از ظرفيت هاي فناورانه در فرآيند تحولات علمي و اقتصادي جهاني است كه خوشبختانه جهاد دانشگاهي در اين مسير نيز اقدامات ارزنده اي را انجام داده است.

وي افزود: بر اساس سند چشم انداز بيست ساله توسعه، اقتصاد كشور تا سال 1404 مبتني بر دانش خواهد بود كه زيربناي آن، توليدات و صنعت دانش بنيان است كه تحقق اين امر در گروي ايجاد و تاسيس شركت هاي دانش بنياني است كه از مراكز آموزشي و دانشگاه ها فارغ التحصيل شده باشند.

بادكو در پايان گفت: 114 واحد فناور و شركت دانش بنيان در حال فعاليت در حوزه هاي نمونه سازي و تجاري سازي تحقيقات خود در خانواده پارك علم و فناوري كرمانشاه هستند.

وظيفه مسئولان خدمت صادقانه به مردم است

سيف الله مطلبي در جلسه بررسي راهكارهاي لازم براي برگزاري هر چه باشكوهتر انتخابات كه در كرمانشاه برگزار شد، گفت: انقلاب شكوهمند و مردمي ايران اسلامي در طول تاريخ پر فراز و نشيب خود به جهانيان ثابت كرده كه همواره در تمامي دوره هاي انتخاباتي و مقاطع حساس كشور از حمايت ها و پشتيباني هاي مردم برخوردار بوده است.

مشاور رئيس ستاد انتخابات كشور افزود: مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي، پشتيباني هاي خود را از رهبر فرزانه انقلاب اسلامي و پاسداري ار ارزش هاي والاي انقلاب اسلامي به جهانيان نشان داده اند.

وي افزود: قطعا در سايه رهنمودهاي بي نظير مقام معظم رهبري بخصوص سخنان و فرمايشات رهگشا وارزشمند ايشان در روز جمعه مورخ چهاردهم بهمن ماه شاهد انتخاباتي پرشور، مردمي و بر مدار قانون خواهيم بود.

مشاور رئيس ستاد انتخابات كشور گفت: اگر تاريخ زرين نظام مقدس جمهوري اسلامي را ورق بزنيم مشاهده خواهيم كردكه دولت احمدي نژاد و مسؤلان خادم اين نظام، دستاوردهاي خوبي را براي كشور و انقلاب طي چند سال گذشته به ارمغان آورده اند.

مطلبي با اشاره به برچيده شدن طلسم نظام 2500 ساله شاهنشاهي، تصريح كرد: وظيفه ما مسؤلان، خدمت كردن صادقانه به ملت شريف ايران اسلامي است زيرا رسالت الهي و ديني اين نظام اسلامي توجه ويژه به حقوق انسانها‘ گسترش عدالت و معنويات است.

2600 اشتراك آب و فاضلاب در شهر كرند

با واگذاري انشعابات جديد آب و فاضلاب ؛ تعداد انشعابات شهرستان كرند غرب به دو هزار و 602مشترك رسيده است.

رستمي افزود: تعداد واگذاري انشعاب آب و فاضلاب در شهر كرند از مرز دو هزار و 600انشعاب گذشته است.

وي تصريح كرد: طول شبكه آب در اين شهر بيش از 40 كيلومتر و طول شبكه فاضلاب بيش از 25 كيلومتر است.

مدير امور آبفاي كرند گفت: جمعيت تحت پوشش آب شهري هشت هزار و 245 نفر است كه با تلاش و كوشش همكاران همين مقدار نيز تحت پوشش خدمات تاسيسات فاضلاب شهري هستند.

رستمي افرود: هم اكنون آب بدون درآمد 16.5درصد است كه سعي و تلاش بر اين است با مديريت بر شبكه هاي توزيع و انتقال و باز سازي و نوسازي شبكه هاي فرسوده اين رقم كاهش پيدا كند.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|17|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن