تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799555974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عنايت آتشي: نيكخواه بهرامي برنده تقابل با الخطيب بود هاكوپ خاجيريان تنها به منفعت تيم‌هاي عربي فكر مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: عنايت آتشي: نيكخواه بهرامي برنده تقابل با "الخطيب" بود هاكوپ خاجيريان تنها به منفعت تيم‌هاي عربي فكر مي‌كند
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

كارشناس بسكتبال ايران در شرايطي كه عملكرد مهرام در مرحله نخست باشگاه‌هاي غرب آسيا را فوق‌العاده‌ مي‌داند از برنامه‌ريزي هاكوپ خاجيريان دبير كل كنفدراسيون بسكتبال غرب آسيا انتقاد مي‌كند.

عنايت آتشي در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، عملكرد مهرام در مرحله نخست باشگاه‌هاي غرب آسيا را فوق‌العاده‌ دانست و اظهار كرد: مهرام در اين مرحله از رقابت‌هاي باشگاه‌هاي غرب آسيا شرايط ايده‌آلي داشت و كوبنده و قدرتمند ظاهر شد. با توجه به شرايطي كه لبناني‌ها در برگزاري رقابت‌ها ايجاد كرده بودند، با قدرت كامل اجازه خودنمايي به حريفان به خصوص شانفيل را ندادند. خيلي‌ها اعتقاد داشتند شانفيل سرگروه خواهد شد، اما مهرام با آناليز اين حريفان عملكردي را نشان داد كه كمتر كسي باور مي‌كرد.

وي با اشاره به شناخت مهرام از بازيكنان تيم لبناني ادامه داد: از سه هفته‌ قبل از رقابت‌ها، كادر فني مهرام تمامي بازي‌ها و بازيكنان شانفيل را زير نظر گرفته بود و سيستم‌هاي آن‌ها را آناليز مي‌كرد. اگر از ابتداي اين مسابقه به دفاع مهرام توجه كنيم، حركت بازيكنان مهرام به گونه‌اي بود كه بسكتباليست‌هاي بازي ساز شانفيل حرفي براي گفتن نداشتند. خارجي‌هاي شانفيل در اين مسابقه از كار افتاده بودند.

پيشكسوت بسكتبال ايران با بيان اين مطلب كه «په‌په سو» بازيكن شاخص مهرام در اين رقابت‌ها بود، تصريح كرد: دفاع تيمي مهرام در اين رقابت‌ها فوق‌العاده‌ بود. در تمامي بازي‌ها خط حمله حريفان مهرام به بن‌بست مي‌رسيد و با تغييرهاي سيستمي زياد روبرو مي‌شد . عملكردي كه «په‌په سو» در زير سبد مهرام داشت فوق‌العاده‌ بود. اين بسكتباليست سنگالي بازيكن شاخص مهرام بود و با ريباندهاي حمله و دفاعي خوبش وزنه بزرگي براي مهرام محسوب مي‌شد.

آتشي با اشاره به حضور بازيكنان جوان مهرام در اين رقابت‌ به ايسنا گفت: با توجه به اين كه مهرام با انسجام و قدرت خوبي برابر حريفان حاضر مي‌شد در تمامي مسابقه‌ها به راحتي از حريف فاصله مي‌گرفت. همين شرايط اجازه مي داد تا كادر فني مهرام از جوانان نيز استفاده كند. در ديدار برابر المتحد و دهوك جوانان فرصت خودنمايي داشتند و به اعتماد مربي‌ها نيز پاسخ خوبي دادند. در سومين مسابقه مهرام كه برابر ASU اردن برگزار شد، جوانان زمان زيادي در ميدان بودند و عملكرد قابل قبولي نيز داشتند. اين نكته ويژگي خوب ديگر مهرام بود.

كارشناس بسكتبال، شانفيل لبنان را هشداري براي پتروشيمي دانست و بيان كرد: تيم لبناني صدرنشين ليگ كشورش است و برابر تماشاگرانش مقابل نماينده ايران شكست خورد. آن‌ها در مرحله پلي‌آف بايد به مصاف پتروشيمي ديگر نماينده ايران بروند كه اين موضوع، انگيزه پيروزي آن‌ها را افزايش مي‌دهد. اين تيم هشدار بزرگي براي پتروشيمي است كه در اين مرحله كار دشواري دارد. به نظر من كار سه نماينده ايران از اين مرحله آغاز مي‌شود و آن‌ها بايد هماهنگ تر باشند. مهرام ، ذوب آهن و پتروشيمي بايد گام نخست در پلي‌آف را محكم بردارند.

كارشناس بسكتبال تقابل دوباره صمد نيكخواه بهرامي و فادي الخطيب را نبرد تجربه دانست و گفت: صمد نيكخواه بهرامي برنده اين تقابل بود. بسكتباليست ايران در كنار استفاده از هنر تاكتيكي‌اش، عملكردي گروهي داشت و بيش از امتياز آوري به دنبال فضاسازي بود. در طرف مقابل فادي الخطيب بسكتبالي انفرادي به نمايش گذاشت و بيشتر در خدمت خودش بود. با كنترل شدن ستاره لبناني توسط صمد، شانفيل با چهار بازيكن بازي مي‌كرد و همين نكته به آن‌ها ضربه زد. البته نبايد از هماهنگي آفاق و كامراني و دفاع خوب «په په سو» در اين مسابقه غافل شويم.

وي با اشاره به نبرد اين دو بازيكن در فينال باشگاه‌هاي آسيا در سال گذشته، ادامه داد: در فينال باشگاه‌هاي آسيا كه سال گذشته در فيليپين برگزار شد، صمد نيكخواه بهرامي برابر الخطيب حرفي براي گفتن نداشت، چرا كه او همانند امروز آماده نبود. صمد نيكخواه بهرامي سال گذشته تازه از مصدوميت خلاص شده بود و از نظر بدني افت داشت.

آتشي در پايان با بيان اين مطلب كه هاكوپ خاجيريان تمام برنامه‌ريزي هايش براي تيم‌هاي عربي است گفت: هم اكنون وضعيت غرب آسيا به گونه‌اي است كه اگر سه تيم ايراني سرمايه‌گذاري كنند و سه تيم نخست منطقه شوند تنها يكي از آن‌ها عازم باشگاه‌هاي آسيا خواهد شد و يك تيم از عراق يا اردن كه هيچ هزينه اي نكرده عازم اين رقابت‌ها مي‌شود. هاكوپ خاجيريان تمام اين برنامه‌ريزي‌ها را به نام منطقه غرب آسيا انجام مي‌دهد، اما تنها به منفعت تيم‌هاي عربي فكر مي‌كند. در اين شرايط تيم‌هاي ايراني كه شايسته‌تر هستند حقشان را از دست مي‌دهند.

انتهاي پيام

چهارشنبه|ا|12|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 262]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن