تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799628937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با حضور فرماندهان عاليرتبه نظامي پيكر سردار احمد سياف تشييع شد


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: با حضور فرماندهان عاليرتبه نظامي پيكر سردار احمد سياف تشييع شد
پيكر فرمانده سابق دافوس سپاه روز گذشته، طي مراسمي باحضور فرماندهان عاليرتبه نظامي، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم از مقابل مسجد حضرت وليعصر(عج) در تهران به سوي بهشت زهرا(س) تشييع شد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني سپاه پاسداران، در اين مراسم سردار سرلشكر غلامعلي رشيد جانشين رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح، سردار سرلشكر سيد يحيي صفوي دستيار و مشاور عالي فرمانده كل قوا، دريابان علي شمخاني رئيس مركز تحقيقات راهبردي دفاعي، سردار احمد وحيدي وزير دفاع، سردار محمدجعفر اسدي فرمانده سابق نيروي زميني سپاه، سردار حسين علايي، امير بقايي فرمانده اسبق نيروي هوايي ارتش، سردار عزيز محمدي رئيس سازمان ليگ و جمع ديگري از فرماندان و همرزمان مرحوم سياف حضور داشتند.
سردار احمد سياف از فرماندهان سابق دافوس سپاه (دانشكده فرماندهي و ستاد) و مسئول عمليات قرارگاه كربلا در 8 سال دفاع مقدس در شب رحلت پيامبر اكرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبي(ع) براثر عارضه قلبي در سن 55 سالگي دارفاني را وداع گفت.
همچنين مراسم ترحيم آن سردار فقيد و يادگار 8 سال دوران دفاع مقدس روز پنج شنبه 6/11/90 از ساعت 14 تا 16 در مسجد ولي عصر(عج) واقع در تهران، خيابان خالد اسلامبولي برگزار مي‌شود.
مراسم ترحيم ديگري نيز در روز جمعه 7/ 11/ 90 از ساعت 14 تا 16 در حسينيه عاشقان ثارالله اهواز برگزار مي‌شود.
سردار علايي: فداكاري‌هاي "سياف‌زاده" در دوران جنگ فراموش شدني نيست
در پي درگذشت سردار احمد سياف‌زاده، سردار حسين علائي با انتشار مطلبي كوتاه، از وي تجليل كرد. سردار علائي در اين مطلب كه تحت عنوان "در غم فقدان برادرم احمد سياف‌زاده" منتشر شده، نوشته است:
انالله و انا اليه راجعون
روز 28 صفر امسال براي رزمندگاني كه سردار احمد سياف زاده را مي‌شناختند، روزي تلخ و غم‌انگيز بود، زيرا با طلوع فجر اين روز كه رهسپار شركت در مراسم عزاداري رحلت پيامبر عظيم‌الشأن اسلام و امام حسن مجتبي(ع) در منزل شهيد آيت‌الله مرتضي مطهري بودم، خبر ناگوار رفتن او را دريافت كردم. اين خبر دردي جانكاه را بر همه وجودم ايجاد كرد كه غم درگذشت دوستان ديگري چون سرداران وفا غفاريان، عباس مهري و جهادگر عزيز منصور تركان را دو چندان كرد.
سردار احمد سياف زاده، از جمله پاسداران حماسه آفريني بود كه همه جواني خود را در جبهه‌ها گذراند. او پس از پايان جنگ هم تا روز رحلت غم‌انگيزش در پي روايت و بازخواني رخدادهاي دفاع مقدس و بيان ايثارگري‌هاي همرزمانش بود.
با احمد از همان روزهاي آغاز جنگ كه فرمانده عمليات سپاه اهواز بود، آشنا شدم و او را همواره در كنار سرداراني چون احمد غلامپور و غلامرضا محرابي مي‌ديدم و مي‌شناختم. پس از پايان جنگ مدتي با هم در بلوك 14 شهرك شهيد كلاهدوز همسايه بوديم و اين فرصتي شد تا دوستي ما به دوستي خانوادگي تبديل شود و ارادت ما به او و خانواده و فرزندانش كه انسان‌هاي والايي هستند، افزايش يابد.
در اين چند ساله اخير هم كه پژوهشگاه دفاع مقدس كلاس‌هايي را براي بازخواني عمليات‌ها و حماسه‌هاي دوران جنگ تحميلي برگزار مي‌كرد، در بسياري از اوقات، او را هم كه براي تدريس مي‌آمد، مي‌ديدم و ياد دوران پر از خاطره دفاع مقدس زنده مي‌شد.
فداكاري‌هاي او را در دوران جنگ فراموش نمي‌كنم؛ شايد هيچ عملياتي عليه رژيم ديكتاتوري صدام حسين را نتوانيم به ياد بياوريم، مگر آن كه او در آنها حضوري فعال و كارا داشت. در عمليات خيبر، شاهد تلاش‌هاي بي‌وقفه او در قرارگاه كربلا بودم كه خودش به جزيره مجنون شمالي رفت و چراغ‌هايي را نصب كرد تا بالگردهاي هوانيروز بتوانند در شب پرواز كنند و در جزيره فرود آيند و به پشتيباني از رزمندگان اسلام بپردازند. در دوراني هم كه او در دانشكده فرماندهي و ستاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامي فعال بود، فضايي پر از مهر و محبت را در اين فضاي علمي پديد آورده بود.
"من المومنين رجال صدقوا ما عاهدوالله عليه فمنهم من قضي نحبه و منهم من ينتظر و ما بدلوا تبديلا".

چهارشنبه|ا|5|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن