تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 18 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799739894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نگاهي به مهم‌ترين تلفن‌هاي هوشمند سال


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری ورزش ایران: نگاهي به مهم‌ترين تلفن‌هاي هوشمند سال
با توجه به پايان سال 2011 ميلادي، برخي از مهم‌ترين تلفن‌هاي هوشمند طي سال گذشته ميلادي معرفي شدند.

به گزارش ايسنا، در توضيح رده‌بندي مبني بر برترين تلفن‌هاي همراه آمده است كه به دليل اينكه مشتركان تلفن‌هاي خود را همه‌جا حمل و در تمام وقايع روزانه از آن استفاده مي‌كنند، بايد مدلي انتخاب كنند كه شايسته باشد و به انتظارات آن‌ها پاسخ بدهد.

چندي پيش سي‌نت پنج مدل از اين تلفن‌هاي هوشمند را كه به عقيده خودش از بهترين‌ها براي كاربردهاي مختلف هستند، معرفي كرده است كه به شرح زير است:

* گالكسي نكسوس سامسونگ

Samsung Galaxy Nexus

گالكسي نكسوس سامسونگ به‌عنوان بهترين تجربه آندرويد نام برده شده كه سيستم عامل آن با آندرويد 4.0 كار مي‌كند و در جايگاه خودش به‌عنوان يكي از عالي‌ترين گوشي‌ها مطرح شده است.

نسخه به روز شده آندرويد 4.0 اين محصول كه به آيس‌كريم سندويچ شهرت دارد، كاربردهاي جديد و جذابي را به ارمغان آورده است و علاوه بر اين‌ها طراحي هوشمندانه، نمايشگر زرق و برق‌دار و كاربرد داخلي مهيج از ديگر مزاياي اين گوشي به حساب مي‌آيد.

حذف منحني يادگيري آندرويد توسط اين نسخه و شباهت اين ورژن به ساير دستگاه‌هاي گالكسي سامسونگ در برقراري تماس از نقاط ضعف اين دستگاه به شمار مي‌رود؛ قيمت اين دستگاه حدود 869.99 دلار است.

* اچ‌تي‌سي ريزاند

HTC Rezound

اين گوشي داراي طراحي زيبا و كاربرپسند است و عملكرد آن به گونه‌اي طرح‌ريزي شده است كه تجربه شنيداري خوبي را در حوزه موسيقي فراهم‌ مي‌كند.

اين گوشي داراي صفحه‌نمايش 4.3 اينچي، پردازشگر 1.5 گيگاهرتزي، دوربيني با قدرت 8 مگاپيكسل با فلاش LED در پشت و هم‌چنين دوربيني 2 مگاپيكسلي در جلو و خدمات نسل چهارم ورايزون است، هرچند كه بدنه‌اي بزرگ دارد و كيفيت تماس‌هايش نيز مي‌تواند بهتر از اين باشد؛ قيمت اين دستگاه حدود 299.99 دلار است.

* آيفون 4S

اين گوشي كه لقب بهترين تلفن هوشمند چندرسانه‌يي را به خود اختصاص داده به‌عنوان يكي از محبوب‌ترين گوشي‌هاي خانواده‌هاي مجلل و سلطنتي شناخته شده است و حتي اگر شاخصه نسل چهارم و نمايشگر بزرگ اين گوشي از آن گرفته شود، باز هم به دليل دارا بودن IOS5، سيستم هوشمند صدا و دوربين جذاب با قدرت بالا يكي از بهترين انتخاب‌ها براي افرادي خواهد بود كه به‌روز بودن برايشان اهميت دارد.

آيفون 4S به نسبت نسخه‌هاي گذشته داراي پردازنده سريع‌تر، دوربين با قدرت بالاتر و به‌روزتر، مزاياي IOS5 و سيستم ياري‌رسان صوتي مفيد و جذابي است؛ قيمت اين دستگاه نيز 399.99 دلار است.

*موتورولا رزار

Motorola RAZR XT910

اين گوشي هرچند چندان زيبا نيست اما با دوام و با كيفيت به شمار مي‌رود و داراي امكاناتي چون GPS، دوربين 2 مگاپيكسلي و البته داراي نقاط ضعفي است كه فقدان دكمه شاتر عكاسي و كيفيت پايين عكس‌ها در بهترين حالت دو مورد از اين‌ها است؛ اين دستگاه داراي قيمت 139.99 دلار است.

* سامسونگ گالكسي اس 2

Samsung I9100 Galaxy S II

اين دستگاه داراي طراحي پيچيده و دوربيني خوب است كه نسخه ويندوز فون 7.5 را برروي نمايشگر سوپر آمولد به اجرا درمي‌آورد و داراي دو دوربين و پردازشگر سريعي به قدرت 1.4 گيگاهرتز است، هرچند كه بايد صفحه نمايش عريض‌تري داشته باشد و اين مي‌تواند به‌عنوان نقطه ضعفي مطرح شود؛ قيمت اين دستگاه 449.99 دلار است.

* نخستين تلفن هوشمند HTC

HTC Sensation

اين شركت تلفن هوشمند جديد خود به‌نام HTC Sensation رونمايي كرد كه داراي سيستم عامل اندرويد است و از يك پردازنده دو هسته‌يي بهره مي‌برد.

اين تلفن هوشمند داراي يك دوربين هشت مگاپيكسلي در قسمت پشت و يك فلش LED است؛ محصول جديد HTC با سيستم عامل اندرويد 2.3 گينگربرد عرضه مي‌شود.

* تلفن هوشمند با دو صفحه نمايش مجزا

شركت كيوسرا هم يك تلفن هوشمند به بازار آمريكا عرضه كرد كه داراي دو صفحه نمايش لمسي مجزاست.

اكو داراي دو صفحه نمايش لمسي 3.5 اينچي WVGA است و اين امكان وجود دارد كه يك برنامه را به‌طور هم‌زمان در دو صفحه نمايش مشاهده كرد و يا اين‌كه در هر صفحه يك برنامه مجزا مشاهده شود.

* W8سوني اريكسون

تلفن هوشمند W8 به دنبال تلفن‌هاي ديگر سري واكمن مانند SE WE15، SE W580، SE W810 از سوي سوني اريكسون عرضه مي‌شود و داراي سيستم عامل اندرويد 2.1 ايكلير است.

تلفن هوشمند جديد سوني اريكسون به كاربران اجازه مي‌دهد تا به‌طور مستقيم به ليست آهنگ‌ها دسترسي داشته باشند و يكي از امكانات منحصربه فرد آن توانايي پخش 23 ساعت موزيك است.

از ساير امكانات اين محصول مي‌توان به يك صفحه نمايش لمسي 3 اينچي با وضوح تصوير 480 در 320، يك دوربين 3.2 مگاپيكسلي، راديو FM، يك رم 128 مگابايتي و هدست استريو MH410 اشاره كرد.

* كوچك‌ترين تلفن هوشمند

HP Veer 4G

تلفن هوشمند HP Veer 4G كه چند ماه پيش توسط اچ پي به‌عنوان كوچكترين تلفن هوشمند اين شركت معرفي شده بود، به بازار آمريكا عرضه شد.

اين گوشي كوچك به قيمت 100 دلار در آمريكا فروخته مي‌شودو از امكانات Veer مي‌توان به پردازنده 800 مگاهرتزي Snapdragon و صفحه 2.6 اينچي با رزولوشن 320 در 240 اشاره كرد. رزولوشن دوربين 5 مگاپيكسل است و 8 گيگابايت حافظه داخلي دارد. .

* تبديل تلفن همراه هوشمند به تبلت

در تيزرهاي تبليغاتي ايسوس محصول جديد اين شركت، يك تلفن همراه هوشمند است كه به تبلت تبديل مي‌شود.

مكانيسم اين محصول كه پدفون نام دارد به گونه‌ايست كه پس از اتصال گوشي به تبلت، برنامه‌ها برروي صفحه بزرگ‌تر اجرا مي‌شوند هم‌چنين با اتصال گوشي به تبلت باتري بيش‌تري در اختيار خواهد بود.

گوشي صفحه‌اي 4.3 اينچي و تبلت صفحه‌اي 10.1 اينچي دارد ولي ايسوس اشاره كرد كه اندازه‌هاي نهايي تغيير مي‌كنند.

* باريك‌ترين تلفن موتورولا

Motorola DROID RAZR XT912

شركت موتورولا سومين نسل تلفن‌هاي هوشمند اندرويدي و محبوب درويد (Droid) را به بازار عرضه كرد كه باريك‌ترين تلفن هوشمند فول QWERTY در جهان است.

محصول جديد موتورولا از يك پردازنده دو هسته‌يي، صفحه نمايش چهار اينچي و يك صفحه كليد گران‌قيمت كشويي QWERTY بهره‌مند است.

Droid 3 داراي سيستم عامل اندرويد 2.3، دوربين 8 مگاپيكسلي و واي‌فاي است. درحال حاضر اين محصول در بازارهاي آمريكا با قيمت 200 دلار عرضه مي‌شود.

* ساعت مچي سازگار با گوشي‌هاي هوشمند

شركت بلواسكاي يك ساعت مچي سازگار با گوشي‌هاي هوشمند عرضه مي‌كند كه قابليت اتصال به گوشي‌هاي همراه اندرويدي و دستگاه‌هاي داراي iOS را داراست.

اين ساعت I’m Watch نام دارد و از جمله ويژگي‌هاي آن مي‌توان مواردي چون اتصال به آي‌فون 4 و گوشي هوشمند اندرويدي از طريق بلوتوث، امكان برقراري و پاسخگويي به تماس‌ها، فرستادن و دريافت كردن پيام‌هاي متني و اي‌ميل‌ها براي كاربران اشاره كرد.

كاربران مي‌توانند براي تماس‌هاي تلفني هندزفري، از اسپيكرهاي تلفن استفاده كنند، با استفاده از صفحه‌ي لمسي آن مي‌توان اعلاميه‌هاي فيس بوك، توييتر را مشاهده و آلبوم‌هاي عكس را با آن تماشا كرد.

از ديگر مشخصات اين ساعت كارآمد اين است كه داراي صفحه نمايش TFT رنگي 1.54 اينچي 240 در 240 پيكسل است، 4 گيگابايت حافظه داخلي، 64 مگابايت رم، بلوتوث 2.1با پشتيباني از EDR هم دارد.

* جديدترين تلفن سه‌بعدي

شركت شارپ جديدترين تلفن هوشمند سه‌بعدي اندرويدي خود را رونمايي كرد كه از اندرويد نسخه 3.2 بهره مي‌برد و اين تلفن هوشمند 009SH نام دارد و از سري AQUOS است.

009SH داراي صفحه نمايش 4 اينچي بوده و كيفيت اين صفحه نمايش QHD و رزولوشن 960 در 540 است كه نوع جديدي از صفحات سه‌بعدي مخصوص گوشي همراه و دوربين اين گوشي 8 مگاپيكسلي است.

* تلفن هوشمند سه‌بعدي بدون نياز به عينك

تلفن هوشمند جديد ال‌جي كه داراي صفحه نمايش سه‌بعدي بدون نياز به عينك است و از سيستم عامل اندرويد بهره مي‌برد، ماه آتي ميلادي به بازار آمريكا روانه مي‌شود.

اين تلفن هوشمند كه Thrill 4G نام دارد، داراي يك صفحه نمايش 4.3 اينچي با زولوشن 480 در 800 است و از يك پردازنده دو هسته‌يي يك گيگاهرتزي بهره مي‌برد.

* دو تلفن هوشمند اچ تي سي با ويندوز فون

شركت اچ‌ تي ‌سي در حالي از دو گوشي ويندوز فون جديدش رونمايي كرد كه اين شركت بيش‌تر از سيستم عامل اندرويد براي تلفن‌هاي هوشمند خود استفاده مي‌كرد.

* گالكسي واي‌فاي 3.6

Samsung P1010 Galaxy Tab Wi-Fi
MORE PICTURES

سامسونگ هم از يك تلفن هوشمند جديد به نام گالكسي واي‌فاي 3.6 رونمايي كرد كه داراي سيستم عامل اندرويد 2.3 گينگربرد است. داراي يك دوربين دو مگاپيكسلي با فلش ال.اي.دي است و از پخش فيلم‌هاي ويدئويي اچ.دي 720 پيكسلي پشتيباني مي‌كند.

* تلفن هوشمند سوني اريكسون

شركت سوني اريكسون، تلفن هوشمند جديد خود به‌نام Live with Walkman را كه داراي امكانت حرفه‌يي براي علاقه‌مندان موسيقي است، رونمايي كرد.

لينك ثابت || اضافه شده توسط آرش كريم بيگي|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلي || آرش كريم بيگي

| More

براي عضويت در خبرنامه روزانه ايستنا؛ نشاني پست الكترونيكي خود را در فرم زير وارد نماييد. پس از آن به صورت خودكار ايميلي به نشاني شما ارسال ميشود، براي تكميل عضويت خود و تاييد صحت نشاني پست الكترونيك وارد شده، مي بايست بر روي لينكي كه در اين ايميل برايتان ارسال شده كليك نماييد. پس از آن پيامي مبني بر تكميل عضويت شما در خبرنامه روزانه ايستنا نمايش داده ميشود.

ictna/BHwZen_US

ثبت نام

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری ورزش ایران]
[مشاهده در: www.peonews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن