تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799626863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبر و مصاحبه


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: خبر و مصاحبه
پرش ايستگاهي در سد گتوند براي ركوردزني

ايران ورزشي- انجمن ورزش‌هاي هوايي كشور قصد دارد در آينده‌اي نزديك پرش ايستگاهي منحصر به فردي را در كشور در سد گتوند استان خوزستان و از ارتفاعي حدود 90 متر به اجرا در آورد. پرش ايستگاهي ويا BASE JUMP يكي از پرهيجان ترين رشته از ورزش‌هاي هوايي است كه ورزشكاران بعد از پرش از ارتفاع چتر نجات را باز كرده و در فضاي مورد نظر فرود مي‌آيند. تيم چتر بازي انجمن ورزش‌هاي هوايي با انجام اين پرش مي‌تواند ركورد جديدي به ثبت برساند.

قهرماني ليگ برتر شطرنج به نام تهران

ايران ورزشي- تيم تهران عنوان قهرماني مسابقات ليگ برتر شطرنج با عنوان جام انديشمندان را كسب كرد.
در پايان دهمين دوره مسابقات ليگ برتر شطرنج تيم تهران با كسب 5/60 امتياز عنوان قهرماني را به خود اختصاص داد. ضمن اينكه تيم‌هاي دانشگاه آزاد با كسب 5/55 و تربيت زنجان با 5/52 امتياز مقام‌هاي دوم و سوم اين رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

فولاد ماهان قهرمان نيم فصل واترپلو شد

ايران ورزشي- تيم فولاد ماهان سپاهان عنوان قهرماني دور رفت رقابت‌هاي ليگ برتر واترپلو را كسب كرد. آخرين هفته دور رفت مسابقات ليگ برتر واترپلو با انجام سه ديدار برگزار شد كه طي آن تيم فولاد ماهان سپاهان با برتري 12-5 مقابل ميزبان خود تيم نفت و گاز گچساران توانست عنوان قهرماني نيم فصل اول مسابقات را كسب كند. در ديگر ديدار حساس هفته هفتم تيم هيات شناي گيلان موفق شد در خانه هيات شناي خوزستان به برتري 16-11 دست يابد. ضمن اينكه دو تيم قعرنشين هيات شناي خراسان و خانه شناگران اصفهان در مشهد به مصاف هم رفتند كه با برتري نماينده اصفهان به پايان رسيد.

رقابت‌هاي بين‌المللي بدمينتون دهه فجر
آمريكا، انگليس و آلمان ثبت نام كردند

ايران ورزشي- تاكنون 9 كشور آمادگي خود را براي حضور در بيست و دومين دوره رقابت‌هاي بين‌المللي بدمينتون دهه مبارك فجر اعلام كرده‌اند.
بر اساس اعلام فدراسيون بدمينتون علاوه بر تيم‌هايي از كشورهاي فرانسه، هند، نروژ، اندونزي، آفريقاي جنوبي و تركيه بدمينتون بازاني از كشورهاي آمريكا، انگليس و آلمان نيز براي حضور در مسابقات بين المللي دهه مبارك فجر ثبت نام كرده‌اند. امتياز مسابقات بدمينتون دهه مبارك فجر در ارتقاي رنكينگ بدمينتون جهان و در نهايت كسب سهميه المپيك موثر است. اين مسابقات 27 تا 30 بهمن در تهران برگزار مي‌شود.

سرمربي واليبال نوين كشاورز:
ما شگفتي‌ساز ليگ برتر مي‌شويم!

ايران ورزشي- سرمربي تيم واليبال نوين كشاورز اعلام كرد كه تيمش در نيم فصل دوم مسابقات ليگ برتر شگفتي‌ساز مي‌شود.
مسعود آرمات در اين باره مي‌گويد: « تا الان نتوانستيم شگفتي‌ساز باشيم اما در مرحله برگشت حتما اين امر را محقق خواهيم كرد. قول مي‌دهم كه در دور برگشت شگفتي‌ساز ليگ شويم.»
او درخصوص شكست ۳ - صفر برابر پيكان توضيح مي‌دهد: «به غير از گيم نخست در ساير گيم‌ها بازيكنانم بازي خوبي از خود به نمايش گذاشتند. با تيمي مسابقه داديم كه چند سال قهرمان ايران بوده و واقعاً بازيكنان خوبي دارد. ما تيم جواني هستيم و با هزينه‌اي كه كرده‌ايم مي‌خواستيم با بازيكنان جوان خود شگفتي‌ساز ليگ برتر شويم.»

درخشش بازيكنان ايراني در تيم تنيس منتخب آسيا

ايران ورزشي- دو تنيس باز نوجوان ايران كه از سوي فدراسيون بين المللي تنيس به‌عنوان اعضاي تيم زير 14 سال غرب آسيا به مسابقات دسته دو ITF‌ها دعوت شده‌اند در روز اول مسابقات مقابل حريفان خود به برتري رسيده‌اند.
الهه ارجمند كرماني و صدف صادق وزيري نمايندگان ايران در تيم منتخب تنيس آسيا هستند كه هردو با نتيجه 2 - صفر حريفاني از مغولستان و بنگلادش را مغلوب كردند. اين مسابقات به مدت 12 روز در هوشيمينه ويتنام پيگيري مي‌شود.

برنامه‌هاي جديد براي تيم ملي شنا
سميع زاده: تصميمات غافلگيركننده‌اي در راه است!

ايران ورزشي- فدراسيون شنا در فاصله 2 سال مانده تا بازي‌هاي آسيايي 2014 اينچوان كره جنوبي به زودي از برنامه‌هاي جديد و زير بنايي براي حضور پر قدرت تيم ملي شناي ايران در اين رقابت‌ها رونمايي مي‌كند. اين فدراسيون به منظور برنامه ريزي و ساماندهي تيم‌هاي ملي شنا طراحي ساختار جديد تيم‌هاي ملي را در دستور كار خود قرار داده است.
به گفته محسن سميع زاده مدير اجرايي فدراسيون شنا، اخبار جديد و غير منتظره‌اي از تصميمات جديد فدراسيون در راه است كه مي‌تواند ضمن متحول كردن ساختار تيم‌هاي ملي، به پشتوانه سازي و دگرگوني آينده شناي ايران كمك كند. سميع زاده با بيان اينكه فدراسيون شنا براي حضوري شايسته در مسابقات قهرماني آسيا در امارات و بازي‌هاي آسيايي 2014 كره جنوبي هدفگذاري كرده مي‌گويد: «طراحي ساختار جديد تيم‌هاي ملي شنا به زودي با تصميمات بي سابقه و غافلگير كننده‌اي براي خانواده شنا همراه مي‌شود كه اميدواريم اين اتفاقات بستر مناسبي را براي قرار گفتن ملي پوشان شنا در مسير قهرماني فراهم كند.» قهرمان اسبق تيم ملي شنا با اشاره‌ به رويكرد علمي فدراسيون و استفاده از تحقيقات آكادميك و پژوهشي در سرعت بخشيدن به رشد و اعتلاي شناي كشور ادامه مي‌دهد: «در دنياي امروز بهره گيري از دستاوردهاي علمي و تحقيقاتي جايگاه ويژه‌اي در پيشرفت‌هاي ورزشي دارد از همين رو فدراسيون شنا نيز در نظر دارد با بهره گيري از تحقيقات دانشگاهي و آكادميك در جهت علمي كردن تمرين‌هاي مهارتي ملي پوشان گام بردارد و در اين راستا از نظرات كارشناسان و صاحبنظران علمي كشور استقبال مي‌كند.»

دختران اراكي قهرمان دوي صحرانوردي جوانان شدند

ايران ورزشي- مسابقات دووميداني قهرماني صحرانوردي جوانان كشور با قهرماني پروين فريدوني دونده استان مركزي پايان يافت. در اين مسابقات كه در استان البرز برگزار شد، 49 ورزشكار از استان‌هاي مختلف كشور با يكديگر به رقابت پرداختند. پس از فريدوني كه مقام نخست را به دست آورد، پريسا عرب از استان مركزي مقام دوم را كسب كرد و پس از آن ثريا كريم زاده از اصفهان سوم شد. در بخش تيمي نيز كه با حضور 13 استان برگزار شد همدان اول شد و تيم‌هاي فارس و مركزي به ترتيب دوم و سوم شدند.

يکشنبه|ا|18|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن