تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 10 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798838545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ديگر رسانه(از مشايي و واردات گوساله تا ترويج خيانت در فارسي وان)


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ديگر رسانه(از مشايي و واردات گوساله تا ترويج خيانت در فارسي وان)
نگاهي به برخي ديگر از سايت ها و خبرگزاري هاي داخلي و خارجي
كمك مشايي براي واردات ده ها هزار گوساله! (انتخاب)

يكي از نمايندگان اسان سيستان و بلوچستان در مجلس شوراي اسلامي گفت : فردي كه رئيس جمهور محترم در ابتداي تشكيل دولت نهم شجاعانه و با اقتدار او را كه سال‌ها بر اريكه قدرت تكيه زده بود از مديريت استاني در مازندران بركنار كرد به يكباره توانست با كمك اسفنديار رحيم مشايي ، با ورود دهها هزار گوساله به كشور از مرز سيستان و بلوچستان به بخش دامداري و نيز دامداران لطمات سنگيني وارد كند .

چاوز برنامه سفر احمدي نژاد به ونزوئلا را تاييد كرد (تابناك)

هوگو چاوز رئيس جمهور ونزوئلا برنامه ديدار محمود احمدي نژاد رئيس جمهور اسلامي ايران را از كاراكاس تاييد كرد. احمدي نژاد قرار است روز يكشنبه آينده و در اولين مرحله از سفر دوره‌اي پنج روزه خود به چهار كشور متحد ايران در منطقه آمريكاي لاتين، وارد ونزوئلا شود. احمدي نژاد قرار بود در سپتامبر گذشته به ونزوئلا سفر كند اما به علت وضع جسماني چاوز كه تحت درمان سرطان قرار داشت اين سفر به تعويق افتاد.

فروش كت و شلوارهاي 100 تا 150 هزار توماني به قيمت 4 ميليون تومان در الهيه و فرشته! (مهر)

معاون حقوقي و اجرايي تعزيرات حكومتي استان تهران از برخورد با چندين فروشگاه عرضه پوشاك در خيابان فرشته و الهيه تهران خبر داد و گفت: در اين فروشگاه ها كت و شلوارهايي با ميانگين قيمت 100 تا 150 هزار تومان به قيمت بيش از چهارميليون تومان به فروش مي‌رسيد.

ايران توان هدف قرار دادن پايگاه هاي اسرائيل و آمريكا را دارد (ايرنا)

روزنامه انگليسي زبان استار چاپ مالزي درگزارشي با اشاره به توانايي دفاعي ايران كه در رزمايش ولايت 90 به نمايش درآمد نوشت : ايران توان هدف قرار دادن پايگاه هاي اسرائيل و آمريكا را در خليج فارس دارد . اين روزنامه مي افزايد: ايران در آخرين روز از رزمايش دريايي اين كشور در آبهاي جنوبي ايران در واكنش به فشارهاي غربي عليه ايران در مورد برنامه هسته اي اين كشور با آزمايش تجهيزات جنگي نشان داد كه مي تواند تنگه هرمز را مسدود كند .

رئيس جنجالي سازمان ميراث فرهنگي هم رفتني شد (مهر)

بالاخره موضوع ماندن يا نماندن رئيس سازمان ميراث فرهنگي كه در ميان تاييد و تكذيب رسانه‌ها و روابط عمومي اين سازمان معلق مانده بود مشخص شد و با حكم رئيس جمهور سيد حسن موسوي مشاور عالي سابق اسفنديار رحيم مشايي بر صندلي روح الله احمد زاده تكيه زد.احمد زاده كرماني متولد 1357 در مشهد است و پيش از اين انتصابش به عنوان استاندار فارس حتي صداي دبير شوراي نگهبان را هم دراورد.

آيت الله جوادي آملي: زيرميزي گرفتن باب نشود (مركز خبر حوزه)

حضرت آيت‌الله جوادي آملي با بيان اينكه اگر در دستگاهي گرفتن زيرميزي و روميزي باب شود ديگران نيز به آن دستگاه طمع مي‌ورزند افزودند: در نظام اسلامي بايد به نحوي برنامه‌ريزي شود كه هيچكس از شرق تا غرب نتواند خيال طمع به آن كند .

اعدام دو قاچاقچي و شرور در كهگيلويه و بوير احمد (پليس دات آي آر)

دادستان عمومي و انقلاب مركز كهگيلويه وبويراحمد با اشاره به اعدام دو نفر در استان گفت : يكي از اين افراد ، قاچاقچي و شرور 31 ساله اي بود كه به جرم حمل 67 كيلو و 200 گرم مواد مخدر از نوع ترياك در زندان مركزي ياسوج اعدام شد . وي افزود : فرد ديگر به جرم تجاوز به عنف در روستاي باباكلان گچساران در ملا عام به دار مجازات آويخته شد .

رقابت حاميان احمدي نژاد با اصولگرايان افراطي دشوار خواهد بود

روزنامه واشنگتن پست در سرمقاله خود در مورد انتخابات آتي ايران نوشت : در انتخابات مجلس ايران ؛ طرفداران محمود احمدي نژاد اين بار رقباي سرسختي چون افراط گرايان و نيروهاي سپاه پاسداران و بازاري ها را خواهند داشت كه زماني خود حامي احمدي نژاد بوده اند اما الان انشقاق يافته اند.

زني پس از 30 سال دوباره حرف زد (ديلي ميل)

افراد زيادي هستند كه تجربه از دست‌دادن صدايشان را به صورت موقت داشته‌اند اما براي " بتي لو تروفانت " بازگشتن صدا 30 سال به طول انجاميد. اكنون پس از يك جراحي 80 دقيقه‌اي صداي بتي پس از 29 سال خاموشي باز هم به گوش مي‌رسد. اين كابوس از سال 1982 شروع شد زماي كه خانم تروفانت بعد از يك سرماخوردگي شديد صداي خود را از دست داد.

25 سال رانندگي اتوبوس ، بدون جريمه (واحد مركزي خبر)

يك بانوي راننده در 25 سال رانندگي با وسيله نقليه سنگين هنوز جريمه نشده است . خانم حبيبه السادات سجادي راننده اتوبوس مسافربري خط كرج - ملاير با بيان اين مطلب گفت : در اين مدت علاوه بر رعايت قوانين گاهي به خاطر داشتن حجاب كامل هم مورد تشويق مسئولان قرار گرفته ام .

فروش اينترنتي فرزند به علت فقر (يونايتدپرس)

يك عربستاني به خاطر فقر ، فرزند خردسالش را در اينترنت به فروش گذاشت . اين عربستاني قيمت پسر شش ساله اش را 20 ميليون دلار قرار داده است . وي علت اين كارش را تنگدستي و فقر شديد اعلام كرده است . اين در حاليست كه عربستان سعودي بزرگترين توليد كننده نفت است و بودجه سالانه اي بالغ بر 7/2 ميليارد ريال عربستاني دارد .

بانك ها: تا اطلاع ثانوي، ازدواج نكنيد! (مشرق نيوز)

در حالي كه بانك مركزي اعلام كرده كه بانك هاي دولتي به غير از بانك هاي توسعه صادرات ايران و صنعت ومعدن تسهيلات ازدواج را پرداخت مي‌كنند بررسي سايت ثبت نام به نشاني ve.cbi.ir نشان مي‌دهد كه از بين بانك هاي دولتي كه لينك آنها در صفحه ثبت‌ نام موجود است، بانك هاي سپه و ملي در هيچ استاني وام ازدواج را به متقاضيان نمي‌پردازند، و بانك قرض الحسنه مهر نيز تنها در استان خراسان شمالي كار خود را انجام مي‌دهد.

اعزام هزاران سرباز آمريكايي به فلسطين اشغالي (خبر آنلاين)

آمريكايي ها براي مقابله با آنچه تهديد هسته اي ايران مي خوانند مجهزترين تسليحات و تجهيزات خود را به همراه هزاران نيروي نظامي به سرزمين هاي اشغالي منتقل مي كنند. قرار است سربازان آمريكايي به همراه كشتي هاي ضد موشك و تجهيزات نظامي به فلسطين اشغالي منتقل شوند. تاكنون هيچ منبعي در واشنگتن و تل آويو حاضر به تاييد يا تكذيب اين خبر نشده است

احتمال انتقال 70 تن از منافقين به عربستان (تابناك)

با توجه به اين‌كه دولت عراق مصمم به اخراج اعضاي گروهك تروريستي مجاهدين خلق از خاك كشورش است، آمريكا از دولت‌هاي همپيمان خود مانند جمهوري آذربايجان، عربستان، اردن، قطر، و حتي پاكستان خواسته هر كدام تعدادي از اين افراد را براي كمك به اقدامات جاسوسي و خرابكاري در خاك خود بپذيرند. ۷۰ نفر از اعضاي اين گروهك قرار است از اردوگاه اشرف در عراق، به عربستان سعودي منتقل شوند.

هر ايرلاين ايراني چند هواپيما دارد؟ (ايسنا)

ناوگان هوايي ايران "ايران اير" با حدود ۵۵ فروند هواپيما در صدر قرارداد و پس از آن هواپيمايي "ماهان" با ۴۲ هواپيما، "آسمان" با ۳۱ فروند و "زاگرس" با هشت فروند هواپيما در رده‌هاي بعدي قرار دارند. نگاهي اجمالي به تعداد و عمر هواپيماهاي كشور گوياي آن است كه تعداد هواپيماهاي ايرلاين‌هاي ايراني به مراتب كمتر از ساير كشورهاست .

ماجراي چك سيصد هزار توماني يك نماينده (جهان)

نماينده يكي از شهرهاي استان اصفهان براي كمك به امورات فرهنگي حوزه انتخابيه چك سيصد هزار توماني داده بود، اما اين چك نقد نشد و مسئولين فرهنگي اين چك را به وي برگرداندند.
اين نماينده گفته است : البته اينجانب چك مذكور را پس نگرفتم و به مسئولين گفتم كه آخر ماه كه حقوق مجلس را گرفتم، مبلغ چك را واريز خواهم كرد.

ماهيگيري شركت خارجي از ماجراي نرخ ارز! (عصر ايران)

در حالي كه قيمت ارز در روزهاي گذشته دچار نوسان شده ، بازار لوازم خانگي دستخوش افزايش قيمت‌ها و حتي احتكار از سوي بعضي شركت‌هاي بزرگ و مطرح شده است. فروشندگان اين بازار اعلام كردند يكي از مطرح ترين شركت هاي كره‌اي از عرضه هرگونه كالا از پنج شنبه گذشته به عاملان و نمايندگان فروش به بهانه انبارگرداني خودداري كرده و عاملان فروش نيز وقتي با عدم عرضه كالاي اين شركت مواجه شدند، كالاي موجود خود را با افزايش 20 تا 40 درصدي به فروش مي‌رسانند كه ريشه واقعي اقتصادي ندارد و به نوعي سوء استفاده از شرايط بازار است.

آتشبازي ايران در خليج فارس، غرب را دستپاچه كرد (اشپيگل)

آتشبازي ايران در خليج فارس ، غرب را آشفته حال و دستپاچه كرده است. ماركوس بِكِر خبرنگار اشپيگل با بيان مطلب، آزمايش موشكهاي دور برد و موشكهاي كروز ايران را مثال دوباره اي از قدرت نمايي لفظي (و ظاهري) ايران توصيف و به نقل از كارشناسان غربي در پيامي هشدارآميز خاطر نشان كرد: بايد تهديدهاي تهران را بيش از اندازه جدي گرفت.

دستمزد اعضاي كابينه سنگاپور 35 درصد كاهش يافت (ايرنا)

كميته بررسي كننده دستمزد وزيران كابينه سنگاپور كاهش حداكثر 35 درصدي حقوق اعضاي كابينه اين كشور را تاييد كرد . اين كميته كه اعضاي آن را نخست وزير سنگاپور تعيين كرده تاكيد كرد اين ميزان كاهش در حقوق وزرا شديدتر بوده است .

رئيس جمهور تونس :"اسلام" تنها راه حل مشكلات دوران است (القدس العربي)

منصف المرزوقي رئيس جمهور تونس "اسلام" را تنها راه حل مشكلات عصر حاضر معرفي كرد .
مرزوقي در شهر بنغازي ليبي گفت : شهروندان كشورهاي عربي كه رژيم هاي ديكتاتور حاكم بر كشورهايشان را ساقط كردند به خوبي دريافته اند اسلام راهگشاي مشكلات دوران است و به همين دليل اسلامگرايان را براي حكومت بر گزيدند .

دلال فوتبالي كه رئيس جمهور اتريش را به ملاقات خاتمي آورد (مشرق)

محل زندگي او در تهران خيابان فرشته است و با يكي از معروفترين چهره هاي ايراني كشور اتريش به نام دكتر (ج) ارتباط نزديكي دارد. گفته مي شود خشايار محسني همان كسي است كه در دوران رياست خاتمي، رئيس جمهور اتريش را به ايران آورد. درباره نوع فعاليت هاي (ج) نيز ابهامات زيادي وجود دارد و گفته مي شود در كار ساخت نوشيدني ها غير شرعي است! اينكه محسني از كجا و با واسطه‌گري چه افراد و جريانات سياسي وارد فوتبال شده سوالي است كه بايد در همين روزها به پاسخ آن رسيد.

˝فارسي وان˝خانواده‌اي را متلاشي كرد (اوج نيوز)

مردي با مراجعه به دفتر كيهان در اليگودرز با بيان اينكه سال گذشته تصميم گرفتم كه يك دستگاه ماهواره خريداري كنم گفت : پس از گذشت چندين ماه متوجه شدم رفتارهاي همسرم تغيير كرده و كمتر به انجام فرايض ديني اهميت مي دهد. بطوري كه سريال هاي شبكه فارسي وان در رأس همه امور زندگي ما قرار گرفته بود. اين فرد افزود: پس از مدتي مزاحمت هاي تلفني، رد و بدل پيام و بي توجهي همسرم به من و بچه ها باعث شد كه متوجه شوم همسرم با تقليد از سريال هاي شبكه فارسي وان با جواني دوست شده است. در نتيجه زنم را طلاق دادم...

پنجشنبه|ا|15|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 702]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن