تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798221740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

؛كرباسچي: حاضرم كفش كروبي را واكس بزنم


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: ؛كرباسچي: حاضرم كفش كروبي را واكس بزنم
؛كرباسچي: حاضرم كفش كروبي را واكس بزنم
صفحه 16 سياسي 1 ، شماره سريال 17216 ، تاريخ انتشار 871214

؛ ميرحسين موسوي: ملت ايران به شدت از داشتن فناوري هسته اي حمايت مي كند
؛قنبري- پس از چند روز انتشار اخبار متفاوت مبني بر پذيرش رياست ستاد انتخاباتي كروبي از سوي غلامحسين كرباسچي، دبير كل حزب كارگزاران سازندگي، وي روز گذشته در مراسمي با حضور كروبي در جمع خبرنگاران اعلام كرد: من مشاور آقاي كروبي هستم نه رئيس ستاد انتخاباتي ايشان. كرباسچي در عين حال به تمجيد ويژه از كروبي پرداخت و در بخشي از سخنانش گفت: اگر ايجاب كند كفش ايشان را هم واكس مي زنم و افتخار مي كنم.به گزارش خبرنگار خراسان، نشست مطبوعاتي دبير كل حزب اعتماد ملي با حضور غلامحسين كرباسچي به عنوان مشاور ارشد ستاد انتخاباتي كروبي برگزار شد. در اين نشست كروبي ابتدا كرباسچي را به عنوان مشاور عالي خود به صورت رسمي معرفي كرد و سپس خبرنگاران پرسش هاي خود را مطرح كردند.ابتدا غلامحسين كرباسچي در پاسخ به پرسش اول مبني بر اين كه «چرا با وجود انتقاداتي كه به شما صورت گرفت رياست ستاد آقاي كروبي را پذيرفته ايد؟» گفت: از ابتدا قرارم اين بود كه در خدمت ايشان به عنوان مشاور باشم، اما ايشان لطف كردند اين سمت را گسترده تر كردند، من در سمت مشاور ايشان هستم.وي افزود: من آقاي كروبي را صاحب ارزش ها و والايي هايي مي دانم كه بسيار درخور احترام هستند و تلاش ايشان براي اهداف بزرگ شان و نيز شخصيت با شهامت، مقاوم و انقلابي ايشان قابل تقدير است. اگر ايجاب كند كفش ايشان را هم واكس مي زنم و افتخار مي كنم، اما شرايطم به گونه اي نيست كه بتوانم كار اجرايي بكنم؛ لذا در سمت مشاور ايشان تمام تلاش خود را براي پيشبرد اهداف شان به كار خواهم بست.

؛هيچ انشعابي درحزب كارگزاران صورت نگرفته است
؛خبرنگار ديگري از كرباسچي پرسيد، با ورود شما به حزب اعتماد ملي، آيا در حزب كارگزاران انشعابي صورت گرفته يا خير؟ كه وي در پاسخ اظهار كرد: منطق حزب بسيار شفاف است، در حزب ما آزادي وجود دارد و هركس استراتژي خود را دارد؛ لذا در حزب هيچ انشعابي ايجاد نشده و ممكن است با تصويب شوراي موسس پست ها در حزب تغيير كنند؛ مثلا آقاي مرعشي از سخنگويي به رياست برسند،اما اين دليل بر انشعاب نيست.

وي در پاسخ به پرسش ديگري درباره اين كه مصوبه كارگزاران اين بود كه از آقاي خاتمي دعوت نكند، اما اگر بيايد از او استقبال كند گفت:حزب سخنگو دارد و اين بحث را بايد از آقاي مرعشي بپرسند.

؛كروبي: به لطف خدا هيچ گونه مشكلي ندارم
؛در ادامه خبرنگار ديگري از كروبي پرسيد برخي اصلاح طلبان فعاليت هاي اقتصادي شما را به عنوان مشكلات مالي شما مطرح مي كنند كه كروبي پاسخ داد: به لطف خدا من هيچ گونه مشكلي ندارم و اصلا مواضع صريح و شفاف من و اين كه از حقوق همه دفاع مي كنم، همه، گوياي اين است كه هيچ مشكلي ندارم و اين حرف هايي كه گفته مي شود جنگ رواني است.كرباسچي هم چنين در پاسخ به پرسش ديگري مبني بر اين كه در آقاي كروبي چه ويژگي هايي ديديد كه مسئوليت ستاد ايشان را برعهده گرفتيد؟ گفت: اگر قرار باشد اصلاحي صورت بگيرد بايد از كنار اين شخصيت هاي ريشه دار صورت گيرد نه افراد يك شبه اي كه شعارهاي دهان پركن مي دهند.خبرنگار ديگري پرسيد: آقاي كروبي! در برخي از اخبار آمده تصميم داريد اگر رئيس جمهور شديد، آقاي كرباسچي را به سمت معاون اول خود منصوب كنيد،كروبي پاسخ داد:همان طور كه بارها گفته ام هيچ گاه به هيچ يك از دوستان وعده اي نداده ام كه اگر رئيس جمهور شدم به او شغلي بدهم، به برادران اهل سنت نيز گفتم از همه استفاده مي كنم.

؛ميرحسين موسوي: ملت ايران سرخم كردن مقابل قدرت هاي بزرگ را به شدت رد مي كند
؛ميرحسين موسوي با بيان اين كه جامعه از باج ندادن به قدرت هاي بزرگ استقبال مي كند، گفت: جامعه سرخم كردن مقابل قدرت هاي بزرگ را رد وبه شدت از داشتن فناوري هسته اي حمايت مي كند.به گزارش فارس، ميرحسين موسوي بعد از ظهر روز گذشته در مجمع ساليانه انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه تهران و علوم پزشكي تهران با بيان اين كه براي ما حفظ عزت مردم و صيانت از آن،صيانت از بزرگ ترين سرمايه هاست،افزود:جامعه ما از باج ندادن به قدرت هاي بزرگ استقبال مي كند،اين ويژگي جامعه يك ويژگي عدالت خواهانه است.وي گفت:جامعه ما سرخم كردن در مقابل قدرت هاي بزرگ را رد و به شدت از داشتن فناوري هسته اي حمايت مي كند و آماده است كه هر نوع فداكاري در اين زمينه از خود نشان دهد اما در عين حال جامعه ما كه در آن يك عقل جمعي حاكم است، از تحريك بيهوده جهان،دل خوشي ندارد.

چهارشنبه|ا|14|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 614]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن