تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799578180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ذاكري در گفتگو با مهر:ديدار كروبي،كرباسچي و نوري انتخاباتي بود/ حمايت كرباسچي از كروبي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ذاكري در گفتگو با مهر:ديدار كروبي،كرباسچي و نوري انتخاباتي بود/ حمايت كرباسچي از كروبي
يك عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي ديدار اخير كروبي با عبدالله نوري و غلامحسين كرباسچي را ديداري انتخاباتي خواند و اعلام كرد: موضع كرباسچي حمايت از كانديداتوري كروبي است.

حجت الاسلام محمد باقر ذاكري، عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ديدار اخير حجت الاسلام مهدي كروبي، دبيركل حزب اعتماد ملي با غلامحسين كرباسچي و عبدالله نوري، اظهارداشت: با توجه به سخناني كه در ماه هاي اخيردرباره اجماع اصلاح طلبان وانتخاب كانديداي واحد اين طيف براي حضورهرچه بهتر در انتخابات رياست جمهور ي دهم رد و بل شده، برخي اصلاح طلبان به اين نتيجه رسيده اند كه با در نطر داشتن موضع عده اي ازهم طيفان خود، اين وحدت ميان اصلاح طلبان شكل نخواهد گرفت. بخشي از مباحث ديدار كروبي، نوري و كرباسچي را مي توان به اين بحث مربوط دانست.

ذاكري با بيان اينكه يكي از مباحث مهم ميان اصلاح طلبان بحث وحدت اين طيف در انتخابات رياست جمهوري است كه متاسفانه هيچيك از گروه هاي اصلاح طلب راهكاري براي رسيدن به اين مقوله ارائه نكرده‌اند، يادآورشد : تنها فردي كه حاضر شد براي ايجاد وحدت ميان اصلاح طلبان از نظرات قبلي خود كوتاه بيايد و راهكاري براي آن ارائه دهد، كروبي بود اما شرطي هم گذاشت و اعلام كرد كه هرفردي كه مي خواهد در شوراي حكميت مورد بررسي قرار گيرد، بايد موضوع كانديداتوري خود را تا 20 آذر ماه اعلام كند؛ در اين صورت حتي در صورت انتخاب فردي ديگر كروبي هم به نفع وي كنار خواهد رفت و در انتخابات آينده از او حمايت خواهد كرد.

وي طرح كروبي را براي وحدت اصلاح طلبان در انتخاب كانديدا و در نهايت اجماع آنان به منظور جلوگيري از اتفاقات گذشته در 8سال حاكميت اصلاحات و در صورت روي كارامدن مجدد اصلاح طلبان، قرار گرفتن افراد كارآمد و شناخته شده در بدنه دولت خواند و ادامه داد: ابتدا عده اي از اصلاح طلبان كه امروز شوراي حكميت را زير سئوال مي برند، به خيال اينكه كانديداي مورد نظرشان يعني شخص آقاي خاتمي تا 20 آذر اعلام كانديداتوري مي كند و در نهايت به عنوان كانديداي مورد اجماع اصلاح طلبان انتخاب مي شود، اين فرآيند را تحسين و تصديق مي كردند؛ اما بعد از آنكه به هدف خود نرسيدند، شوراي حكميت و 20 آذري كه با سند و مدرك مشخص مي كنيم توافق نسبي بر آن حاصل شده بود را رد كردند و حرف هايي زدند كه واقعيت ندارد.

اين فعال سياسي اصلاح طلب تصريح كرد: مسائلي كه درباره مكانيزم انتخاب كانديدا وتاريخ معرفي كانديداها ميان اصلاح طلبان به وجود آمد، باعث شده گروه هاي اصلاح طلب به آن طيف از اصلاح طلبان كه حرف خود را به تصميم جمعي ترجيح مي دهند، گرايش زيادي نداشته و رويكرد بيشتري به كروبي داشته باشند كه ديدارهاي اخير چهره ها و گروه هاي اصلاح طلب با دبيركل حزب اعتماد ملي مويد اين موضوع است.

وي درباره زمان معرفي كانديداي نهايي اصلاح طلبان براي حضور در انتخابات رياست جمهوري دهم، خاطرنشان كرد: همين الان هم براي معرفي كانديدا دير شده است، باتوجه به اتمام حجت قبلي كروبي، او تصميم نهايي خود را گرفته و قصد كناره گيري از انتخابات را ندارد و 100درصد كانديدا خواهد بود. بر اين اساس كساني كه با دبيركل حزب اعتماد ملي ديدار مي كنند، قطعا مسائل انتخاباتي را مطرح و دنبال مي كنند.
 يکشنبه 22 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 230]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن