تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798778408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اراذلی که از تعرض خود به زنان بلوتوث می ساختند + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: این شش تن که بلوتوثی را از مزاحمت.های خود تهیه کرده بودند، توسط ماموران بازداشت و پرونده برای پیگیری بیشتر به مراجع قضایی ارسال شد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری یک.هزار و ۲۶۹ تن از حاملان سلاح سرد، سارقان طلا فروشی.ها و ۶ تن از تهیه و منتشرکنندگان «بلوتوث سیاه» خبرداد و گفت: در اجرای طرح «برخورد با حاملان سلاح سرد» ۳۵۰ قهوه.خانه بازرسی و تعدادی از آنها پلمپ شد.
به گزارش ایسنا، سردار حسین ساجدی.نیا روز دوشنبه در تشریح طرح جمع.آوری و برخورد با فروشندگان سی.دی.های غیرمجاز و مبتذل، اظهار کرد: در دومین طرح برخورد با توزیع.کنندگان اقلام ضد فرهنگی و سی.دی.های غیرمجاز، ماموران نیروی انتظامی بیش از ۵۰۰ هزار سی.دی اورجینال و اصلی را از فروشندگان و توزیع.کنندگان جمع.آوری کردند.
وی گفت: در این راستا ۱۰۵ تن از فروشندگان و توزیع کنندگان سی.دی.های ضد فرهنگی دستگیر و به دادسرا معرفی شدند.
ساجدی.نیا افزود: در اجرای اولین طرح برخورد با توزیع.کنندگان اقلام ضد فرهنگی و سی.دی.های غیرمجاز، ماموران نیروی انتظامی سه میلیون سی.دی ضد فرهنگی کشف کردند که در مقایسه با میزان کشفیات روز گذشته شاهد روند نزولی یک ششم آن هستیم.
وی با بیان اینکه طرح «برخورد با فروشندگان اقلام ضد فرهنگی» همچنان در دستورکار پلیس قرار دارد، گفت: این طرح به صورت روزانه در شهر تهران برگزار می.شود و افراد دستگیر شده به دادسرا معرفی می.شوند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره «برخورد با حاملان سلاح.های سرد» که از هفته گذشته در دستورکار پلیس انتظامی تهران بزرگ قرار گرفته بود، گفت: در این مدت دو هزار و ۶۳۰ قبضه سلاح سرد از جمله شمشیر، قمه و چاقوهای جنگی کشف و یک.هزار و ۲۶۹ تن از حاملان به دادسرا معرفی شدند.
به گفته وی در راستای اجرای طرح «برخورد با حاملان سلاح سرد» ۳۵۰ قهوه خانه در تهران مورد بازرسی ماموران نیروی انتظامی قرار گرفت و چند قهوه خانه نیز پلمپ شد.
ساجدی.نیا با تاکید بر اینکه از زمان برخورد با حاملان سلاح سرد و جمع.آوری چاقوهای نامتعارف جرایم کاهش چشمگیری داشته است، گفت: در این مدت شاهد کاهش ۱۲ درصدی نزاع.های دسته جمعی همراه با سلاح سرد و کاهش ۲۳ درصدی کیف.قاپی بوده.ایم.
به گفته ساجدی.نیا میزان ارتکاب جرایم خشن و زورگیری در این مدت کاهش چشمگیری داشته است به طوری که شاهد کاهش ۱۲ درصدی وقوع جرایم خشن و کاهش ۲/۱۱ درصدی زورگیری بودیم.
وی با تاکید بر اینکه ۹۰۰ دستگاه موتورسیکلت. در طرح برخورد با حاملان سلاح سرد توقیف شده است، افزود: این وسایل نقلیه توقیف و راکبان آن به داسرا ارجاع داده شدند.
ساجدی.نیا همچنین به تشریح اجرای طرح «مبارزه با اراذل و اوباش شهر تهران» پرداخت، گفت: اکثر افرادی که تحت عنوان اراذل و اوباش دستگیر شدند یا در مرحله بازجویی قرار دارند یا پرونده آنان برای بررسی بیشتر به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر گرداندن اراذل و اوباش در محلات آنان، افزود: این اقدام باید با حکم مراجع قضایی صورت گیرد و نیروی انتظامی درخواست خود را برای گرداندن تمامی اراذل و اوباش به مراجع قضایی اعلام کرد، اما مراجع قضایی تنها نمایش چند تن را تایید کرده است.
ساجدی.نیا در خصوص سرقت طلا فروشی.های شهر تهران، افزود: در طول یک ماه سارقان، پنج طلا فروشی را مورد سرقت قرار دادند که از این میان دو سرقت ناکام ماند و سارقان توانستند از سه طلا فروشی دیگر مقادیر زیادی طلا سرقت کردند.
وی با اعلام این خبر که تمامی سارقان طلا فروشی.های شهر تهران به غیر از یک تن دستگیر شدند، گفت: هم.اکنون پرونده برای بررسی.های بیشتر در پلیس آگاهی قرار دارد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه در توافقی بین ماموران نیروی انتظامی و صنف طلا.فروشان، قرار شد که در دو ماه آینده تمامی طلا فروشی.ها به سیستم. دوربین مدار بسته و زنگ خطر مجهز شوند، گفت: تاکنون ۴۰ درصد از طلا فروشی.های شهر تهران به این سیستم. امنیتی متصل شدند.
به گفته وی با اتصال تمامی طلا فروشی.های شهر تهران به سیستم. امنیتی که متصل به مرکز فوریت.های پلیسی «۱۱۰» است، ماموران حداکثر در کمتر از پنج دقیقه به محل حادثه اعزام خواهند شد.
دستگیری عوامل تهیه «بلوتوث سیاه»
ساجدی.نیا درباره انتشار بلوتوثی مبنی بر «بلوتوث سیاه» نیز افزود: تمامی افرادی که در تولید و توزیع این بلوتوث نقش داشتند، توسط ماموران پلیس امنیت تهران دستگیر شدند.
وی افزود: این شش تن که بلوتوثی را از مزاحمت.های خود تهیه کرده بودند، توسط ماموران بازداشت و پرونده برای پیگیری بیشتر به مراجع قضایی ارسال شد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با رد سرقت سازمان یافته از برخی از عابر بانک.های، برخی از بانک.های شهر تهران، گفت: هیچ گونه گزارشی مبنی بر سرقت سازمان یافته از عابر بانک.های شهر تهران نداشته.ایم.
وی در مورد اخبار منتشرشده از سوی یکی از روزنامه.های پر تیراژ مبنی بر کودک آزاری کودک سه ساله با نام «ندا» که به پرونده «ندا کوچولو» معروف است، افزود: این مساله از سوی خبرنگاران آن طور که باید پردازش نشده و پلیس در برخورد با کودک آزاری بسیار مصمم است.










منبع : ایسنا






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن