تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 17 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799682927




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دايي: اگر كفاشيان حاضر به مناظره شد، مچ دستم را ميزنم


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: سرمربي پرسپوليس گفت: اگر كفاشيان يا يكي از مسئولان فدراسيون فوتبال حاضر شد در برنامه زنده تلويزيوني با من مناظره كند مچ دستم را ميزنم. علي دايي در گفتوگويي با فارس درباره آخرين شرايط پرسپوليس و همچنين ناگفتههاي حضورش در تيم ملي صحبت كرد.

- وضعيت پرسپوليس را پس از شكست مقابل سايپا چگونه ارزيابي ميكنيد؟
تمرينات خوبي انجام دادهايم اما متاسفانه مصدومان زيادي داريم. ما كار خودمان را انجام ميدهيم تا تمام بازيكنان به مرز آمادگي برسند و اگر خواست خدا بود مصدومها نيز در بازي بعدي ما را ياري كنند.

- دليل مصدوميتهاي پي در پي بازيكنان چيست؟
بازي مقابل سايپا سخت و حساس بود. بالاخره مصدوميت هم قسمتي از فوتبال است و نميتوان آن را صد در صد از يك بازيكن دور كرد. براي هر بازيكني هر چه خدا بخواهد همان اتفاق ميافتد. تمرينات ما با توجه به برنامهريزي كه كردهايم انجام ميشود و ما مراقب بازيكنان خودمان هستيم. در اين شرايط از بازيها مصدوميت مسئلهاي عادي است البته خوشبختانه مصدوميت زياد جدي نداريم.

- دليل لغو اردوي 5 روزه كردان چه بود؟
اين اردو 100 درصد برنامهريزي نشده بود كه آن را لغو كنيم. ما نگاه كرديم تا بهترين گزينه را براي بازيكنان خودمان در تعطيلات براي تمرين انتخاب كنيم سپس با بازيكنان مشورت كرديم و صلاح را اين ديديم كه در تهران بازيكنان در كنار خانواده خود تمريناتشان را ادامه بدهند، بهتر است. اينطور بهتر ميتوانيم كارمان را براي ادامه ليگ پيگيري كنيم.

- براي بازي جمعه آينده با تراكتورسازي 100 درصد آماده هستيد؟
خوشبختانه تعطيلات خوبي پيشرو داريم و سعي ميكنيم روي تاكتيكهاي تيمي و نقاط ضعف و قوت حريف كار كنيم. شرايط بسيار سخت است و به نظر من سختترين بازي فصل را بايد در تبريز برابر تراكتورسازي انجام دهيم.

- حضور دايي در جمع هزاران هوادار تبريزي در ورزشگاه يادگار امام را چگونه ارزيابي ميكنيد؟
الان وضعيت فرق ميكند. به نظر من تبريزيها بيشتر از دايي تيم خودشان را دوست دارند تا موفق شوند. ما هم سعي ميكنيم اين بازي را ببريم چون راه ديگري غير از بردن نداريم. انشاالله ميرويم كه با 3 امتياز به تهران برگرديم چون به اندازه كافي امتياز از دست دادهايم. براي ما بازي داخل يا خارج از خانه فرقي ندارد.

- تجربه بازي برابر پتروشيمي ميتواند به شما كمك كند؟
بله 100 درصد يك كمك خيلي بزرگ براي ما است. در بازي برابر پتروشيمي در جام حذفي با توجه به اينكه استاديوم يادگار امام شايد فقط يك پنجم آن پر شده بود بچههاي ما كمي احساس سختي كردند اما خوشبختانه بازيكنانم با شرايط يادگار زمين و جو ورزشگاه آشنا شدند و انشاالله سعي ميكنيم بازي خوبي را مثل بازي با پتروشيمي اين بار در برابر تراكتورسازي انجام دهيم تا باخت برابر سايپا را جبران كنيم.

- هنوز براي قهرماني به ميدان ميرويد يا ميخواهيد اعاده حيثيت كنيد؟
ما كار خودمان را انجام ميدهيم و به جدول نگاه نميكنيم. 4 بازي داريم كه در آن 12 امتياز نهفته است. پرسپوليس براي كسب 12 امتياز بازيهاي ليگ برتر به ديدار حريفان خواهد رفت و از هيچ تيمي ترس نداريم.

- درباره مشكل مهدي شيري كه باعث شد به او اجازه تمرين ندهيد صحبت كنيد.
متاسفانه شيري يك روز غيبت غيرموجه داشت. به همين خاطر روز بعد البته در تمرين صبح به او اجازه تمرين ندادم اما نميدانم چرا اين موضوع اينقدر به اشتباه در برخي از رسانهها بزرگ شد. آقايان مطمئن باشند خودمان چنين مسائلي را حل ميكنيم و مشكلي نيست كه براي ما دلسوزي كنند. فوتبال همين است. كسي كه غيبت غيرموجه داشته باشد بازخواست ميشود.

- با اين حرفها ميخواهيد بگوييد نظم و انضباط در پرسپوليس حرف اول را ميزند...
بله، براي من فرقي نميكند بازيكني كه در زمين به ميدان برود يا روي نيمكت نشيند يا اصلا جزو 18 نفر يك ديدار نباشد. همه بايد نظم و انضباط را رعايت كنند و حق ندارند حتي يك جلسه غيبت غير موجه داشته باشند چون قانون باشگاه پرسپوليس است.

- گفته ميشود امكان دارد باقري مثل بازي مقابل تراكتورسازي در ورزشگاه آزادي در ديدار برگشت در تبريز نخواهد برابر اين تيم قرار گيرد...
اصلا اينطور نيست. كريم در بازي با تراكتورسازي كه من هم سرمربي نبودم در تهران به دليل مصدوميت بازي نكرد. اين حرفها و حديثهايي است كه فقط شما خبرنگاران به آن ميپردازيد، البته ببخشيد من كلي حرف ميزنم. بعضيها شب ميخوابند و صبح ميآيند در روزنامه خود خواب خود را مينويسند. باقري خيلي خوب تمرين ميكند و اهل اين حرفها نيست.

- اگر يك روز بخواهد برابر تراكتورسازي بازي نكند چه اتفاقي ميافتد؟
اگر او نخواهد برابر همشهريهاي خود بازي نكند به عقيدهاش احترام ميگذاريم و مشكل خاصي نيست. من مطمئن هستم كريم آنقدر حرفهاي است كه پايبند قراردادش با پرسپوليس باشد و با تعصب به ميدان ميرود. تا الان كوچكترين حرفي راجع به اينكه در ديدار برابر تراكتور دوست ندارد به ميدان نرود نزده است.

- براي فصل آينده با بازيكنان جديدي وارد مذاكره شدهايد؟
خير، اين هم از صحبتهايي است كه شماها مينويسيد. من با هيچ كس تاكنون حرف نزدهام و اين شايعه است. البته در اين زمينه حرفهايي شنيدهام ولي اصلا آنها را قبول ندارم.

- ظاهرا خيلي از اين موضوع ناراحت هستيد.
من با كسي بجز خبرنگاراني كه در تمرين حاضر ميشوند اصلا مصاحبهاي نميكنم اما آقايان مينويسند مصاحبه اختصاصي با علي دايي. نه تنها روزنامهها بلكه مجلات خانوادگي را هم ديدهام كه اين كار را ميكنند. اينها مجلاتي هستند كه من اصلا اسمشان را نميدانم اما سه صفحه مصاحبه از من چاپ ميكنند كه اين جاي هزاران سوال دارد. فكر ميكنم با اين حرفها برخيها با قلم خود به دنبال فريب مردم هستند.

- بالاخره بايد قبول كنيم شما با بازيكني براي فصل آينده صحبت نكردهايد؟
هر كاري دوست داريد انجام دهيد. من به بچهها گفتم همه چيز دست خودتان است. انشاالله اگر نتيجهاي در جام حذفي بگيريم و در بازيهاي ليگ خوب باشيم مطمئنا طبق قولي كه قبلا دادم درصد كمي از تيم تغيير خواهد كرد يعني همه چيز را به خود بازيكنان سپردم.

- به اين حرف پايبند خواهيد ماند؟
من علي دايي هستم. ديوانه نيستم وقتي كه ببينم تيمم خوب كار ميكند نفراتش را تغيير دهم. مثل يك مرد قول ميدهم اگر نتايج پرسپوليس در چند بازي بعدي خوب باشد درصد كمي از تيم تغيير خواهد كرد.

- نظر شما درخصوص سالگرد درگذشت سيروس قايقران چيست؟
متاسفانه من با قايقران همبازي نبودم اما ميدانم هر كس راجع به سيروس حرف ميزند به نيكي از او ياد ميكند و هيچكس از او بد نميگويد. منش پهلواني داشت كه چنين منشي الان در فوتبال ما كلا از بين رفته يا خيليخيلي كم ديده ميشود. درباره اين موضوع زياد نميخواهم حرف بزنم چون اينقدر با جاهاي مختلف مثل فدراسيون فوتبال مشكل دارم كه نبايد به چيزهاي ديگر بپردازم.

- خبر داريد كفاشيان در نامهاي به شريفي قراردادي از شما به نام متمم كه بدون امضاي شما است را داده است؟
آيا قرارداد متمم يك طرفه ميشود؟ واقعا خندهدار است. مگر ميشود مني كه قرارداد سه ساله امضا كردهام قرارداد متمم امضا كنم؟ مگر من ديوانه هستم؟ واقعا اين موضوع خندهدار نيست؟ شما به من بگوييد آيا قرارداد متمم را يك نفره مينويسند و آن را امضا ميكنند؟ اين كاري است كه فقط آقاي كفاشيان انجام ميدهد.
به نظرم بايد ايشان اين قرارداد را كه به آقاي شريفي داده در كوزه بگذارد و آبش را بخورد نه به دنبال اين باشد كه دايي امضا نكرده و از دايي امضا بگيرد. من دوست ندارم راجع به جزئيات قرارداد متمم حرف بزنم اما مطمئن هستم حرفهايي كه ميزنند اشتباه است.

- دليل بيان اين گونه حرفها از سوي مسئولان فدراسيون چيست؟
فقط از روي بياطلاعي است. هر ارگان دولتي يا باشگاهي كه الان قرارداد دارم با توجه به قوانيني كه در ايران است حداقل 5 درصد از آن را به خاطر ماليات طبق قانون كم ميكند. اگر آقايان چنين ادعايي دارند بيايند بگويند ما در پولهايي كه به دايي دادهايم 5 درصد از قرارداد آن را به دليل ماليات كم كردهايم.
وقتي آقايان پول من را كامل دادند و قرار بود كلا ماليات من را بدهند و ندادهاند و اين كار را نكردند من نميتوانم جوابگو باشم.

- ميشود در خصوص موضوع ماليات از قراردادتان با تيم ملي بيشتر صحبت كنيد.
هر جايي كه من كار ميكنم يا هر بازيكني كه توپ ميزند و پولي در قبال اين كار ميگيرند بايد 5 درصد آن را با هماهنگي با باشگاه از حقوق خود كسر شده ببينند و آن را به عنوان ماليات پرداخت كند. همه ما بازيكنان يا مربيان روز آخر هر سال به اداره ماليات ميرويم و به اين موضوع رسيدگي ميشود و اضافه مبلغ ماليات را خودمان از جيبمان ميدهيم اما من و فدراسيون بر سر اين موضوع مشكل داشتيم.

- با اين حرفها آيا شما قرارداد متممي كه كفاشيان ارائه كرده قبول داريد؟
متمم چيست، متممي كه آقايان خودشان براي خودشان صد چيز در آن قيد و آن را امضا كنند چه فايدهاي دارد؟ موقعي كه من اين قرارداد متمم را قبول ندارم چه اعتباري دارد؟ متاسفانه آقاي كفاشيان با مطرح كردن چنين چيزهايي به دنبال فريب است. ايشان بايد مدرك ارائه دهد. اگر چنين متممي است، عذر ميخواهم بيايد امضاي من را زير آن نشان دهد و بگويد دايي هم اين قرارداد را قبول دارد. اگر من امضا نكردم پس اين قرارداد را قبول ندارم.

- شنيدهايد فدراسيون فوتبال به دنبال مربي جديد براي تيم ملي است؟
شما نگاه كنيد آقاي كفاشيان به پيرواني سرمربي سابق تيم ملي اميد گفته است با شما ميخواهيم قرارداد 6 ماهه امضا كنيم. واقعا اين موضوع خندهدار نيست؟ يك تيمي كه براي المپيك آماده ميشود بايد با مربياش قرارداد 6 ماهه ببندند؟ مصاحبه تمام آقايان وجود دارد كه با من 3 سال قرارداد بستند. از خودشان بپرسيد كه آيا درست است يا نه اما چرا زير آن زدند؟ من ميپرسم مگر ميشود با يك مربي 6 ماه قرارداد بست يا با مربي ديگر قرارداد متمم امضا كرد كه مثلا دايي قراردادش سه ماه ديگر تمديد شود، كجاي اين دنيا اين حرفها است؟

- دليل اين بلاتكليفيها چيست؟
بياطلاعي محض از قوانين فوتبال و قراردادهايي كه بسته ميشود. آقاياني چنين مسائلي را عنوان ميكنند كه بياطلاع هستند. اصلا يك سوال از شما دارم اگر آقايان درباره قرارداد متمم با من حرف ميزنند چرا ماليات من را ندادند؟ جواب اين سوال را بدهند. چرا بايد اداره ماليات به من ابلاغ كند كه من بايد سريعا به خاطر فدراسيون فوتبال و تناقضگوييها مالياتمان را پرداخت كنم؟ پس معلوم است كه خودشان هم قرارداد متمم را قبول ندارند. اگر 5 درصد از ماليات من را كم نكرديد پس بايد همه پول من را بدهيد. چطور ميشود نه ماليات من را بدهند و نه پول كامل مرا؟ از اين حرفها فقط خندهام ميگيرد و حرفهايي كه به مربي تيم ملي ميزنند كه بيا با ما قرارداد 6 ماهه امضا كن. خيلي از مسائل در فوتبال ايران وجود دارد كه من فعلا درباره آن حرفي نميزنم.

- درباره آوردن مربيان اروپايي و خداحافظي با مربي حال حاضر تيم ملي صحبت نكرديد.
اين هم جاي بحث دارد. اگر شما به مربي اعتقاد داريد و آن را آوردهايد تا آخر پايش بايستيد. من كاري به اسمها ندارم اما اين در شان يك مربي نيست كه وقتي دارد كارش را ميكند آقايان با مربيان ديگري حرف بزنند. اين كار چه جيزي را ميرساند؟ اگر شما با مربي حال حاضر تيم ملي قرارداد بستهايد پايبندش باشيد و اگر با او قرارداد نبستهايد اين موضوع را بگوييد. اينها همه سوالهاي بيجواب در فوتبال ما است. اصلا نميدانيم چه كار ميكنيم و همه جا متاسفانه هرج و مرج حرف اول را ميزند.

- آيا اين اتفاقات بازي با اذهان عمومي نيست؟
سوال خيلي خوبي بود. 100 درصد بازي با اذهان عمومي است. ما هميشه دوست داريم مردم را فريب دهيم. سوال ميپرسيم، آقايان جواب نميدهند يا به حاشيه ميروند يا هزار حرف ديگر. اينها فقط در فوتبال ما پيدا ميشود

- اين اتفاقات باعث شده بود از شما در تيم ملي چهرهاي عصباني را ببينيم؟
خير شرايط تيم ملي خاص بود. ببخشيد؛ من اينجا در پرسپوليس راحتتر هستم. در تيم ملي هزار حرف ميزدم و يك چيز ديگر اتفاق ميافتاد كه من فقط ميخواهم يك مورد از آن را براي شما بگويم. 18 روز با تيم ملي به اروپا رفتيم اما يك دلار به ما ندادند. آقايان ميترسيدند خودشان به اسپانيا بيايند چون امكان داشت برايشان مشكل پيش بيايد و يقه آنان را بگيرند همه چيز را به من سپردند.

- در اين اردو چه اتفاقي افتاد؟
من در اين اردو مدير تيم، سرمربي و سرپرست بودم بدون حتي يك دلار. قراردادش را ميآورم. قرارداد اصلا به من ربط نداشت و فقط به خاطر تيم ملي تلاش كردم. تمام مدارك اين موضوع را دارم اما تيم ملي را دست من داده بودند تا همه كار آن را انجام دهم. اين تازه يك نمونه است كه اعلام ميكنم.

- گفته ميشد شركتي كه شما را به اسپانيا برده، جريمه شد پس پول آن چه شد؟
بله درست است. اين شركت 50 هزار يورو جريمه شد و من اين پول را گرفتم و در بين بچهها تقسيم كردم. البته از طريق يك سري بنكارتهاي خريد اما جالب اين است كه بدانيد عليرغم تمام تلاشها و غيبت آقاياني كه در فدراسيون فوتبال بودند و ميترسيدند به اسپانيا بيايند تيم ملي ايران را در راه برگشت از اسپانيا بخاطر اضافه بار سوار هواپيما نكردند. هيچكس اين موضوع را براي مردم توضيح نداد و همه چيز تا امروز پنهان ماند كه الان فقط ميخواهم بخشي از مشكلاتم را بگويم آنها را بازگو ميكنم.

- بالاخره چطور از اسپانيا برگشتيد؟
وقتي كه داخل گيت پرواز در فرودگاه اسپانيا شديم و ما را به خاطر اضافه بار و فقط بخاطر 10 هزار يورو سوار هواپيما نكردند گفتم حاضرم از حساب شخصيام اين پول را پرداخت كنم اما در تهران به من بدهيد كه كار از كار گذشته بود و اين اتفاق نيفتاد، يعني تيم ملي ايران را از گيت بيرون كشيدند و مقابل چشم هزاران نفر و فقط به خاطر 10 هزار يورو سوار هواپيما نكردند. بعد از اين موضوع، سريعا با يك دستگاه اتوبوس وارد وين شديم و فردا با هواپيماي ايران اير به ايران برگشتيم.

- با اين تغييرات در پرداخت هزينهها صرفهجويي شد؟
خير 10 هزار يورو را اگر ميداديم از طريق اسپانيا با هواپيما در مسيرهاي مختلف به ايران ميآمديم اما وقتي به وين رفتيم و با ايران اير به سمت ايران حركت كرديم حدود 20 هزار يورو براي ما خرج برداشت. دليل اين كار فقط بيبرنامگي بود و اين كارشان مثل قراردادي است كه آقاي كفاشيان الان به عنوان متمم آن را نامگذاري كرده است. آيا اين قرارداد متمم شما را علي دايي امضا كرده كه آن را در اذهان عمومي اعلام ميكنيد؟ شما بايد پول من را بدهيد.

- اگر ميشود درخصوص دريافت پول خود از فدراسيون فوتبال بيشتر توضيح دهيد.
- در قرارداد من همه چيز مشخص بود؛ چه وقتي پول خود را ميگيرم و قرار است چگونه تيم ملي را به جلو ببرم. حاضرم در مقابل ديدگان 70 ميليون ايراني برابر كفاشيان در يك برنامه زنده تلويزيوني بنشينم و با مدرك با ايشان صحبت كنم تا ببينيد من دروغ ميگويم يا آقاي كفاشيان. من تمام مدارك خودم را نگه داشتم و براي اين اتفاق لحظه شماري ميكنم.

- يعني ميخواهيد كفاشيان را به دوئل دعوت كنيد؟
خير نه با كسي دعوا دارم و نه مشكل. من از آقاي كفاشيان يا يك نفر از فدراسيون فوتبال كه مسئول است خواهش ميكنم بستري آماده كنند كه اين برنامه زنده تلويزيوني برگزار شود. البته كسي نبايد در آن دخل و تصرفي داشته باشد يا نبايد برنامه را قيچي كنند. هر كسي هم حرفي ميزند مدارك خود را به مردم نشان دهد بعد ببينيد حق با كيست. اگر يكي از مسئولان فدراسيون جرات كرد در اين برنامه حاضر شود مچ دستم را ميزنم. براي من زمان اين برنامه نيز فرقي نميكند.

- ميشود بگوييد در اين رويارويي با مسئولان فدراسيون فوتبال چه هدفي داريد؟
مطمئن باشيد دعوا ندارم اما شما را به خدا در اين برنامه كفاشيان حضور پيدا كند. همه چيز را نشان ميدهم؛ قراردادي كه با فلان شركت بستيم و يا وظيفه علي دايي در اردوها چه بود و يا قرارداد متمم آقاي كفاشيان را. ايشان دوست دارند هر چقدر لذت ميبرند قرارداد متمم بنويسند و امضا كنند. اين موضوع به من ربطي ندارد و فقط خندهدار است. خدا وكيلي اين حرفها را ميشنوم فقط خندهام ميگيرد.

- به نظر شما كفاشيان در حد رياست فدراسيون فوتبال است؟
ببينيد پست رياست فدراسيون فوتبال جزء چهار پست مهم هر كشور در دنيا است. در همه جاي دنيا فدراسيون فوتبال براي خودش اندازه يك وزارتخانه است اما در فدراسيون ما خيلي آدمهايي هستند كه دارند چيزهايي را به راحتي اين ور و آن ور ميگويند. اگر كفاشيان حرفي دارد بيايد بگويد و من هم ساير مشكلات و تيم ملي را بگويم. رفتاري كه با من شد از روي بياطلاعي و ناآگاهي بود و آن را بايد يك كار نسنجيده قلمداد كرد.

فكر ميكنم همه شما مصاحبه تاج و كفاشيان را در آرشيوهاي خود داريد. روزي كه من مربي تيم ملي شدم همه اعلام كردند قرارداد با دايي سه ساله است. حالا چرا بعد از يك ماه و نيم كه من شكايت كردهام قرارداد متمم را رو كردهاند؟ پس معلوم است كه اين متمم براي ديروز يا پريروز است نه زمان مربيگري من. من هم ميروم يك قرارداد مينويسم به مدت 10 سال و زيرش را امضا ميكنم. وقتي كه طرف مقابل در فدراسيون فوتبال آن را امضا نكردند چه ارزشي دارد؟ اميدوارم به مردم راست بگوييم و به فكر فريب افكار عمومي نباشيم. همچنان اميدوارم شريفي با درايتي كه دارد هر چه زودتر جواب من را بدهد.

- درباره صعود بايرن مونيخ و حذف منچستر يونايتد نظري نداريد؟
من طرفدار بايرن هستم و دوست داشتم اين تيم در ديدار برابر منچستر برنده باشد اما به نظرم بايرن مونيخ شانس آورد. با اخراج رافائل منچستر از هم پاشيد ولي فوتبال همين است. شما فكر ميكنيد منچستر وقتي باخت و حذف شد همه چيز برايش تمام شد؟ خير آنها با عظمت، سرمايه و هواداراني كه دارند از فردا سعي ميكنند تيمي جديد بسازند و براي سال آينده برنامهريزي كنند. ما هم بايد اين كار را ياد بگيريم.

- درباره هيات مديره پرسپوليس نظري نداريد؟
من هيچ نظري درباره هيات مديره ندارم چون كار من فني است و اميدوارم هر اتفاقي كه ميافتد باعث سربلندي پرسپوليس شود و ما بتوانيم جوابگوي طرفداران بيشمار و ميليوني اين تيم در ايران و خارج از ايران باشيم. فقط باز هم از هواداران پرسپوليس ميخواهم در 4 بازي آينده در ليگ برتر و جام حذفي پرسپوليس را فراموش نكنند و اين تيم را تا دقيقه نود همراهي كنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 331]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن