تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 18 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799725554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زور قلعه نوعي و قطبي دوباره به هم نرسيد ؛ همه راضي از نتيجه بازي!


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: زور قلعه نوعي و قطبي دوباره به هم نرسيد ؛ همه راضي از نتيجه بازي!


------------

زماني كه علي كريمي براي زدن ضربه كرنر به سمت راست دروازه استقلال رفت، به دليل پرتاب اشياي مختلف از سوي تماشاگران استقلال در زدن ضربه كرنر دچار مشكل شد.

* قلعه نويي به كارت آرش برهاني براي تمارض اعتراض زيادي داشت. وي هنگامي كه بازيكنان پرسپوليس در محوطه جريمه به زمين مي خوردند، اعتراض زيادي به سعد كميل داور اين ديدار داشت كه به آنها نيز بايد كارت زرد دهد. اين اعتراضهاي قلعه نويي تا پايان نيمه نخست نيز ادامه داشت.
* يكي از تماشاگران حامي پرسپوليس در اين بازي به وسط زمين پريد كه بلافاصله از سوي نيروهاي امنيتي حاضر در ورزشگاه دستگير و به كنار زمين انتقال داده شد.
* در اين ديدار از سوي هواداران پرسپوليس شاهد بارش صندليهاي ورزشگاه به اطراف زمين بوديم.
* افشين قطبي پيش از آغاز مسابقه، لوح نفيسي را كه باشگاه تهيه كرده بود، به رسم يادبود به امير قلعه نويي تقديم كرد.
* هنگام ورود دو تيم، تماشاگران استقلال با الفاظ ركيك نسبت به عليرضا واحدي نيكبخت فحاشي كردند كه با توجه به حضور مجتبي شريفي رئيس كميته انضباطي در ورزشگاه آزادي و هشدارهاي او قبل از دربي شصت و پنجم، ليدرهاي باشگاه استقلال تلاش فراواني را براي جلوگيري از فحاشي تماشاگران انجام مي دادند.
* امير حسين صادقي بازيكن فصل گذشته استقلال براي تماشاي بازي در ورزشگاه حضور داشت.
* زماني كه هواداران دو تيم اقدام به درگيري لفظي عليه يكديگر مي كردند صداي اكوهاي نصب شده در دور زمين ورزشگاه آزادي بلند مي شد تا صداي تماشاگران در ازدحام اصوات اكوها محو شود.
* نبي ا... باقري ها و محمد علوي از پرسپوليس و پژمان منتظري از استقلال، بازيكناني بودند كه به صورت انتخابي تست دوپينگ دادند.
* در پايان مسابقه، امير قلعه نويي كه تيمش در دقيقه 87 گل تساوي را خورده بود، به سوي بيژن كوشكي رفت و با الفاظ شديدي از عملكرد وي انتقاد كرد.سرمربي استقلال معتقد بود روي گل پرسپوليس كه علي كريمي به ثمر رساند، كوشكي مقصر اصلي بود و نبايد بازيكنان حريف را تنها مي گذاشت.
* مهدي اميرآبادي هنگام ترك چمن ورزشگاه آزادي، با يكي از خبرنگاران درگيري فيزيكي پيدا كرد. فرهاد مجيدي نيز بشدت از عملكرد يكي از رسانه ها انتقاد نمود.
* چهار تن از هواداران تيم هاي استقلال و پرسپوليس، به دليل ازدحام جمعيت از پله هاي استاديوم آزادي سقوط كرده و راهي بيمارستان شدند.
دكتر حقي، مدير جانشين كشيك اورژانس تهران گفت: در پي سقوط چهار تن از هواداران تيمهاي استقلال و پرسپوليس از پله هاي ورزشگاه آزادي در ساعت9/ 16 صبح، امدادگران اورژانس به همراه دو دستگاه آمبولانس، مصدومان را به بيمارستان فياض بخش منتقل كردند.
***
شصت و پنجمين دربي تيمهاي استقلال و پرسپوليس با بيست و نهمين تساوي دو تيم به پايان رسيد.
در اين ديدار كه از ساعت15 ديروز و در حضور نزديك به يكصد هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي تهران و به قضاوت سعد كميل از كويت برگزار شد، دو تيم در نيمه اول باوجود موقعيتهاي مناسب گلزني و خلق صحنه هاي حساس روي دروازه ها، به تساوي بدون گل دست يافتند.
نخستين حادثه اين ديدار با شوت سنگين حسين كاظمي از پشت محوطه جريمه پرسپوليس رقم خورد كه با فاصله كمي از كنار دروازه واعظي به بيرون رفت. چهار دقيقه بعد كريم باقري باضربه اي غافلگير كننده از فاصله 35 متري دروازه استقلال را هدف قرار داد، اما تير دروازه مانع از باز شدن دروازه وحيد طالب لو شد.
دقيقه 12، ابراهيم توره پاس در عمق علي كريمي را كه در اين ديدار نقش محوري در حملات پرسپوليس داشت را از كنار دروازه به بيرون زد.استقلال در اين ديدار در دو صحنه با حركات آرش برهاني روي دروازه پرسپوليس خطرساز شد؛ در دقيقه 18 پاس حسين كاظمي مي توانست به گل برتري استقلال منجر شود كه ضربه برهاني با فاصله كمي از كنار دروازه پرسپوليس به بيرون رفت.
در دقيقه 33 بازي، پاس در عرض باقري درون محوطه جريمه به علي كريمي رسيد و او با خونسردي تمام هاشم بيگ زاده را از پيش رو برداشت، و در حالي كه تنها دروازه استقلال را پيش رو داشت، توپ را به بالاي دروازه طالب لو فرستاد تا آه از نهاد تماشاگران پرسپوليس بلند شود. استقلال اين صحنه خطرناك را با پاس عرضي خسرو حيدري از راست پاسخ داد، اما مهدي واعظي توپ را در آستانه دروازه از مقابل پاي آرش برهاني دور كرد.دقايق پاياني نيمه اول با حملات پراكنده دو تيم روي دروازه ها همراه بود. پرسپوليس با حربه آفسايدگيري بارها مهاجمان استقلال را در موقعيت آفسايد قرار داد تا نيمه اول قفل دروازه ها بسته باقي بماند.
پس از تساوي نيمه اول دو تيم، استقلال نيمه دوم را با يك تغيير در خط مياني آغاز كرد و مهدي اميرآبادي جايگزين هاشم بيگ زاده شد. در مقابل، پرسپوليس بدون تغيير نيمه دوم را آغاز كرد.در حالي كه هنوز ثانيه هايي از نيمه دوم سپري نشده بود، آرش برهاني روي پاس بي نقص مجتبي جباري خط دفاعي پرسپوليس را غافلگير نمود و با ضربه اي دقيق، قفل دروازه پرسپوليس را باز كرد. در ادامه بازي، پرسپوليس نبض بازي را در اختيار گرفت و استقلال را در زمين خودش تحت فشار قرار داد.
استقلال كه به نتيجه لازم دست يافته بود با به ميدان فرستادن بيژن كوشكي و يدا... اكبري شكل تدافعي به خود گرفت تا دقايق پاياني را به حفظ نتيجه بپردازد و در ضدحملات چشم به حركات سرعتي آرش برهاني بدوزد. در دقيقه 77 برهاني روي يك ضد حمله مي توانست براي دومين بار دروازه پرسپوليس را باز كند، اما در حالي كه پس از پشت سر گذاشتن باقري در موقعيت تك به تك با واعظي قرار گرفته بود توپ را به بالاي دروازه فرستاد.
پرسپوليس در دقايق پاياني كاملاً توپ و ميدان را در اختيار داشت و استقلال يكپارچه از تك گل برتري خود دفاع مي كرد تا اينكه در دقيقه 87 علي كريمي با ضربه سر گل تساوي پرسپوليس را رقم زد. ارسال يك توپ بلند از جناح چپ با تأثير كريم باقري در ميان مدافعان استقلال روي نقطه پنالتي با ضربه سر علي كريمي به گل تساوي پرسپوليس تبديل شد تا شصت و پنجمين دربي پايتخت با بيست و نهمين تساوي دو تيم به پايان برسد.
 شنبه 13 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن