تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 10 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798861944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نکاتی جذاب برای مدیران در به روزرسانی مطالب


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: چگونه می توانم وبلاگ خود را به یک وبلاگ یا وب سایت پربازدید و پر ترافیک تبدیل کنم ؟ چگونه می توانم مطالب جالب و خواندنی و بسیار هیجان انگیز را برای به روزرسانی وبلاگ یا وب سایتم آماده کنم؟ منبع مقالات جالب به زبان فارسی، انگلسی و زبانهای رایج دنیا چیست؟ مقالات علمی و تخصصی مثلا مقالات به زبان فارسی فناوری اطلاعات در اینترنت کجا و چگونه می توان سرچ کرد و آن را یافت؟ می خواهم یک وبلاگ جالب؛ خواندنی ، پر بازدید کننده ، جذاب و حرفه ای به زبان فارسی راه اندازی کنم یا وبلاگ یا وبسایتم را تبدیل به یک وبلاگ عالی کنم چه کارها و مقدماتی باید انجام دهم؟؟
قرار نیست در ادامه جواب سوالات را باهم مرور کنیم اما لااقل باهم همفکری می کنیم تا به نقاط مشترکی در این خصوص برسیم با ما باشید چگونه می توانم وبلاگ خود را به یک وبلاگ یا وب سایت پربازدید و پر ترافیک تبدیل کنم ؟ چگونه می توانم مطالب جالب و خواندنی و بسیار هیجان انگیز را برای به روزرسانی وبلاگ یا وب سایتم آماده کنم؟ منبع مقالات جالب به زبان فارسی، انگلسی و زبانهای رایج دنیا چیست؟ مقالات علمی و تخصصی مثلا مقالات به زبان فارسی فناوری اطلاعات در اینترنت کجا و چگونه می توان سرچ کرد و آن را یافت؟ می خواهم یک وبلاگ جالب؛ خواندنی ، پر بازدید کننده ، جذاب و حرفه ای به زبان فارسی راه اندازی کنم یا وبلاگ یا وبسایتم را تبدیل به یک وبلاگ عالی کنم چه کارها و مقدماتی باید انجام دهم؟؟
قرار نیست در ادامه جواب سوالات را باهم مرور کنیم اما لااقل باهم همفکری می کنیم تا به نقاط مشترکی در این خصوص برسیم با ما باشید


شروع به کار یک وبلاگ و وبسایت عالی
نکاتی جذاب برای مدیران در به روزرسانی وبلاگ و وب سایت جالب ، پربازدید با مطالب خواندنی
یكی از مسائلی كه می تواند در موفقیت روز افزون شما در وبلاگ نویسی یا مدیریت وب سایت تاثیر به سزایی داشته باشد، نوشتن روزانه یا یك روز در میان مطالب مفید و ارزشمند می باشد. نوشتن مطالب خوب و جدید در هر روز، باعث می شود كه بازدید كنندگان عادت كنند به شما سر بزنند و روز به روز علاقه آنها به وبلاگ شما بیشتر شده و در نهایت هم مشتری دائم شما شوند. از طرفی هم مدام شما را به دوستانشان معرفی كنند.
اما دو مسئله در اینجا نهفته است!

مطالب با ارزش را منتشر کنید
اگر قصد دارید هر روز مطلب بنویسید، مطالبتان واقعا باید ارزش خواندن داشته باشند و این موضوع نباید باعث رقیق شدن كیفیت مطالب شما گردد، چون این جذابیت، تنوع و پر بار بودن مطالب شماست كه افراد را مشتری پر و پا قرص نوشته های شما می كند . در غیر این صورت ننویسید!

هفت راه را برای غلبه مشکل به روزرسانی وبلاگ یا وب سایت
نوشتن هر روزه مطالب جدید با تكیه بر دانش و اطلاعات شخصی، كار نسبتا سختی است و پشتكار زیادی را می طلبد. ولی نگران نباشید، اگر توان تولید روزانة محتوای تازه از طریق دانش، اطلاعات و توانایی خود را ندارید، در اینجا هفت راه را برای غلبه بر این مشكل پیشنهاد می شود:


انتشار مطالب و مقالب خواندنی و جالب از دیکر وبلاگها و وبسایتها و خبرگزاریها و ...
اول اینكه می توانید مطالب خواندنی و جالب را متناسب با موضوع وبلاگ یا وب سایت خود، از دیگر وبلاگ ها، وب سایت ها یا خبرگزاری های فارسی نقل كنید، البته با ذكر نام پدید آورنده اصلی مطلب (اگر صاحب آن سایت اجازه چنین كاری را داده باشد).

از جستجو مطالب خواندنی در موتور جستجو مانند گوگل بهره ببریم
در این حالت زمان یكه مطلب جالبی از منابع دیگر پیدا كردید سعی كنید حتما جستجویی را در گوگل پیرامون این مطلب انجام دهید و روایت های دیگر این خبر یا مطلب را هم به آن بیافزایید و اگر مطلب یافت شده ترجمه بود
قرار دهید كه آیا ترجمه آن معتبر است یا خیر؟ سپس به انتشار آن در وبلاگ یا وب سایت خود اقدام نمایید.

ترجمه مقالات یا کپی پست مقاله
توجه داشته باشید در صورتی كه مطلبی را عینا از جایی كپی می كنید، علاوه بر ذكر منبع، در پایان مطلب حتما یك قسمت: پی نوشت؛ ...هم اضافه نمایید و نظر خود یا هر توضیح اضافه ای كه مایلید را در زیر آن وارد نمایید تا بدین ترتیب به حساب نیاید! Copy & Paste كار شما در این روش صرفا دوم ترجمه مطالب از وبلاگ ها یا وب سایت های بسیار مهم و مرجع انگلیسی زبان ، كه موضوع مطالب آنها تخصصی در ارتباط با موضوع یا موضوعات اصلی وبلاگ شما می باشد.
این روش از روش اول با ارزش تر و مفید تر است و حكم تولید محتوای تازه در وب فارسی را دارد و می تواند در معروفیت و محبوبیت شما تاثیر دو چندانی داشته باشد. بسیاری از وبلاگ نویسان معروف از این روش بهره های زیادی می برند.
به عنوان مثال اگر درباره پزشكی مطلب می نویسید باید به دنبال وب سایتهای مرجع یا مجله های اینترنتی معتبر پزشكی باشید كه در این باره خبرساز هستند، اگر درباره موسیقی مطلب می نویسید به دنبال سایت های خبری موسیقی و همچنین وب سایت های رسمی خوانندگان و نوازندگان مورد نظرتان باشید، اگر به وب ۲.۰ و سرویس های جدید اینترنتی و تكنولوژی ها ی نو علاقه دارید و درباره آن مطلب می نویسید می توانید از وب سایت ها یا وبلاگ های بسیار معروفی چون:
http://www.webware.com
http://www.mashable.com
http://www.techcrunch.com
http://www.web2.wsj2.com
http://www.engadget.com
http://www.googleblog.blogspot.com
http://www.gmailblog.blogspot.com خود بیافزایید Google Reader به عنوان منبع خبری استفاده نمایید و آدرس فید آنها را به خبرخوان و هر روز مطالب آنها را در خبرخوان مطالعه كنید تا در جریان آخرین خبرها، سرویس های جدید و اینترنت در دستان شما تغییرات عمده در موضوع مورد نظر خود باشید. بدین ترتیب می توانید همواره موضوعات جدید و جالبی را در وبلاگ خود به فارسی تولید نمایید.

ترجمه مطالب جالب از وبلاگ ها و وب سایت های خارجی
سوم ترجمه مطالب جالب از وبلاگ ها و وب سایت های خارجی؛ بدین صورت كه شما اندك زمانی را در اینترنت صرف جستجو در وب سایت ها یا وبلاگ های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و یا حتی چینی، ژاپنی و روسی می كنید و بهترین های آنها را انتخاب می كنید.

کدام وب سایت یا وبلاگ معتبر است
میزان بازدیدشان در ماه و همچنین تعداد ،PageRank علاوه بر بررسی محتوای آنها، از طریق لینكهای ثبت شده آنها در گوگل، به راحتی می توانید به میزان اهمیت آنها پی ببرید.
كه از طریق نوار ابزار گوگل قابل شناسایی است . ام ا اگر تعداد بازدید كنند ه در آن PageRank به آمار تقریبی بازدید www.trafficestimate.com وب سایت درج نشده باشد می توانید از آدرس ماهیانه از سایت یا وبلاگ مورد نظرتان پی ببرید، و تعداد لینك های ثبت شده آن در گوگل را نیز از پیدا نمایید. site: طریق عملگر Google Reader آنها را (در صورت داشتن) به خبرخوان RSS پس از یافتن منابع خوب، خروجی خود اضافه كنید. اكنون اگر آنها مطالب جدیدی داشته باشند شما می توانید هر روز با مراجعه به خود از آنها مطلع شوید. Google Reader

پرسش؟ ترجمه وب سایت و وبلاگ از 14 زبان به انگلیسی و برعکس
نوشته های آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، چینی، ژاپنی و روسی حتی عربی چگونه قابل فهم می باشند و به چه كار م یآیند؟
كار خیلی ساده است. گوگل آنها را برای شما به زبان انگلیسی برگردان می كند! صفحه مورد نظر را در URL رفته و آدرس http://translate.google.com كافیست به آدرس زبان های ذكر شده به گوگل داده و نوع زبان را انتخاب كنید تا ماشین ترجمه گوگل صفحه مورد نظر را برای شما برگردان انگلیسی نماید و حال شما باید این ترجمه های انگلیسی را برگردان فارسی نمایید! شما می توانید به جای ترجمه و تبدیل به زبان انگلیسی به عربی ترجمه کرده و سپس دستی به فارسی برگردانید البته دقت این روش كمی پایین می آید و زمان بیشتری را از شما می گیرد، ولی كار ارزشمند و جالبی به حساب می آید.
آدرس اینترنتی جهت ترجمه عبارت یا صفحه اینترنتی به 14 زبان رایج – غیر از زبان فارسی
http://translate.google.com به همین راحتی می توانید مطالبی را از ملیت های مختلف در وبلاگ خود عرضه نمایید . تصورش را بكنید كشور چین با بیش از ۱ میلیارد نفر جمعیت چقدر می تواند وبلاگ نویس داشته باشد كه هر روز محتوای جدید تولید می كنند و شما می توانید بهترین های آنها را برای خود و مخاطبانتان شكار نمایید!
پرسش؟ چه مقالات و مطالب باید ترجمه کنم
Google Reader ممكن است هر روز حجم مطالب زیادی به زبا ن های مختلف در شما دیده شود، آیا باید همه آنها ترجمه شوند؟
خیر. شما ابتدا محتوای آنها را مورد بررسی قرار می دهید و سپس عنوان مطالب آ ن ها را ترجمه می كنید و وقتی متوجه شدید مطلب خوبی است و ارزش بیان كردن را دارد، تمام یا بخشی از آن ها را آن ها (كه عمدتا به زبان URL ترجمه می كنید. در این راه تصاویر موجود در متن نوشته ها و همچنین انگلیسی می باشند و حاوی كلمات كلیدی صفحه خود نیز هستند) هم می تواند شاخص خوبی برای شما باشد كه متوجه شوید آیا این مطلب ارزشمند است یا خیر. تا در نهایت تصمیم بگیرید كه از آن مطلبی را در وبلاگتان برای عرضه به مخاطبان خود تهیه نمایید.مطمئن باشید با صرف اندكی وقت و حوصله، می توانید از این راه مطالب خوبی را به چنگ بیاورید.

لینك پراكنی اجتماعی Social Bookmarking
اما راه بهتر دیگری نیز برای پیدا كردن مطالب جالب به زبان های مختلف وجود دارد كه این یكی خیلی راحت تر است! ؛(Social Bookmarking) چهارم استفاده از وب سایت های لینك پراكنی اجتماعی و نظایر این ها منابع بسیار عالی برای پیدا كردن موضوعات Reddit.com ،Digg.com سایت هایی نظیر جدید می باشند كه شما می توانید توسط آنها بهترین لینك ها را در وب پیدا كنید.
چون در سایت های لینك پراكنی اجتماعی معمولا افراد به لینك ها و خبرهای جالب امتیاز می دهند، بنابراین لینك هایی كه در صفحه اصلی این سایت ها بیشترین امتیا زها را آورده اند یا افراد زیادی آن لینك ها را به علاقه مندی های خود اضافه كرده اند، طبیعتا بهترین سوژ ه های روز بوده و می توانند ارزش ترجمه جهت تولید محتوای تازه به زبان فارسی را داشته باشند . بنابراین دیگ را از دست ندهید!!
به زبان های مختلف اشاره می شود؛ Social Bookmarking در زیر به لیست برخی از سایت های موفق
فارسی: https://www.balatarin.com
https://www.donbaleh.com
www.oyax.com
www.mohand.es
انگلیسی: www.digg.com
www.stumbleupon.com
www.reddit.com
www.furl.net
www.netvouz.com
www.blinklist.com فرانسوی:
www.wikio.fr
www.kopikol.net
www.bookmarks.fr
www.scoopeo.com آلمانی:
www.icio.de
www.oneview.de
www.mister-wong.de ایتالیایی:
http://segnalo.alice.it
http://oknotizie.alice.it اسپانیولی:
http://meneame.net
http://barrapunto.com
www.yogrito.com چینی:
www.365key.com
www.digbuzz.com
www.bokee.com
www.hemidemi.com ژاپنی:
http://b.hatena.ne.jp
http://baqoo.cc
www.blink.jp
http://pookmark.jp
http://bookmark.fc2.com روسی:
http://bobrdobr.ru
www.moemesto.ru
http://toodoo.ru تركی:
www.ntpy.com عربی:
www.darabet.com






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 272]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن