تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799628634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

SE Satio Idou دوازده مگاپیکسل با طعم سونی اریکسون


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: این بدون شک پر امکانات ترین و پر جاذبه ترین محصولی ست که سونی اریکسون در کل تاریخ خود به یاد دارد محصولی که با معرفی جنجالی خود در MWC2009 نگاه بسیاری از منتقدان این برند را به سوی خود جلب کرده و نظر بخش کثیری از آنها را کاملا نسبت به سونی اریکسون تغییر داد. این گوشی زیبا که البته هنوز فاصله مشخصی با حضور در بازار دارد موضوع بررسی مقاله مختصر پیش رو ست با ما همراه شوید.






مدل و نام Sony Ericsson Satio ابعاد 13×55×112 میلی متر وزن 126 گرم صفحه نمایش 3.5 اینچ 640×360 پیکسل قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ دفترچه تلفن نامحدود بسته به حافظه داخلی کارت حافظه+حافظه داخلی Micro SD+256MB RAM+128MB+8GB ارتباطات GSM چهار بانده+GPRS+GPS+3G+Bluetooth سیستم عامل Symbian Series 60, 5th edition پردازنده نامشخص وضوح دوربین 12.0 مگاپیکسل با قابلیت اتوفوکوس+فلش زنون حداکثر وضوح فیلمبرداری VGA با 30 فریم در ثانیه ظرفیت باتری 1000mAh
داستان گوشی های هوشمند سونی اریکسون ماجرای تاسف برانگیزی بود که با به بازار آمدن نسخه لمسی سری 60 از Symbian تنها برگ برنده خود یعنی خاصیت لمسی صفحه نمایش را نیز از دست داد و این اتفاق در سال گذشته نقطه پایانی بود بر پروژه ای که سونی اریکسون به اتفاق یکی دو شرکت دیگر همچون موتورولا به آینده آن امیدهای فراوانی بسته بودند. بدین ترتیب سونی اریکسون پس از این اتفاق و حذف Symbian UIQ از دستور کار برنامه های خود تا مدتها هیچ مدلی را در رده هوشمند تولید نکرد و شاید تنها تک ستاره ای که می توانست این شرکت را از این وضعیت بغرنج نجات دهد اولین تجربه این شرکت در رده PDA ها یعنی XPERIA X1 بود که این ستاره نیز بدلایل متعدد که در راس آنها بومی نبودن تکنولوژی در شرکت مادر و تاخیرهای پیاپی و طولانی برای حضور در بازار قرار داشت، هیچگاه نتوانست موفقیت مورد انتظار این برند را برآورده نماید و از آن پس سونی اریکسون با از دست دادن مقام سومی خود در بازار بار دیگر در سکوتی طولانی و معنا دار فرو رفت. در این میان شاید بزرگترین برگ برنده سونی اریکسون اوضاع در هم ریخته اقتصاد جهانی بود که دیگر برندهای بزرگ این بازار را نیز وادار به احتیاط در تولید و کاهش تعداد محصولات نموده و فرصتی برای تجدید حیات در اختیار این شرکت قرار داد، فرصتی که سونی اریکسون بلاخره از آن در نمایشگاه MWC 2009 استفاده کرد و با معرفی چند محصول طوفانی نه تنها بار دیگر نگاه های فراوانی را به سمت سونی اریکسون جلب کرد بلکه تکلیف این شرکت در قبال مسئله ای به نام مدل های هوشمند را نیز مشخص نمود. بدین معنا که سونی اریکسون همچنان به ساخت SmartPhone های لمسی ادامه می دهد منتها با این تفاوت که این بار صحبت از ورژن جدیدی از سیستم عامل Symbian است که نه از نوع S60 ست و نه به UIQ تعلق دارد این نسخه از Symbian که ورژن متن باز آن به حساب می آید البته هنوز بصورت کامل ارائه نگردیده بود و سونی اریکسون در ابتدا قصد داشت با بهره گیری از این سیستم عامل بار دیگر ساز خود را در این رده کوک نماید داستانی که با مشکلات فراوان پیش روی این سیستم عامل که مهمترین آنها تکمیل نشدن آن بود، سونی اریکسون را واداشت تا بار دیگر در این عرصه نیز دستها را بالا ببرد امری که با حتمی شدن سیستم عامل در نظر گرفته شده برای اولین هوشمند این شرکت پس از آخرین UIQ آنها یعنی G900 برای همگان روشن گردید: SE Satio که پیش از این Idou نامیده شده بود و عنوان اولین 12 مگاپیکسلی دنیای موبایل را نیز با خود به یدک می کشد از سیستم عامل Symbian S60 Ver9.4 rel.5 استفاده می کند که دقیقا همان سیستم عاملی ست که در Nokia 5800 بکار گرفته شده است.





ابعاد گوشی 13×55×112 میلیمتر با وزن 126 گرم است که با اینکه چندان کوچک و باریک نیست اما در کل از ابعاد رضایت بخشی برخوردار است. (البته لازم به ذکر است که وزن این گوشی بصورت رسمی هنوز اعلام نشده است و وزن گفته شده براثر اندازه گیری بدست آمد و به احتمال قوی تفاوت فراوانی با وزن نهائی گوشی نخواهد داشت). طراحی گوشی با لبه های گرد در بالا و پائین بطور کامل به Camera Phone قبلی این شرکت یعنی C905 شباهت دارد. بدنه دستگاه بطور کامل از پلاستیک با کیفیت و غیر شفافی ساخته شده است که برخلاف صفحه نمایش در برابر ماندن اثر انگشت کاملا مقاوم است. مهمترین بخش در روی گوشی صفحه نمایش 3.5 اینچی تمام لمسی آن است که از وضوح فوق العاده 640×360 پیکسل پشتیبانی کرده و قادر به نمایش 16 میلیون رنگ است که این آخری اولین باری ست که در خانواده سونی اریکسون دیده می شود. تکنولوژی بکار رفته در ساخت صفحه نمایش از نوع مقاومتی ست که این موضوع اندکی از جذابیت های احتمالی پیرامون آن می کاهد. کیفیت تصاویر به نمایش درآمده توسط این قسمت در سطح کاملا رضایت بخشی قرار دارد و اکثر المان های کیفیت سنجی همچون کنتراست و عملکرد در نور مستقیم خورشید در آن برای یک نمونه TFT مطلوب ارزیابی می شوند. گردش اتوماتیک تصویر به کمک شتاب سنج داخلی از دیگر مواردی ست که در این قسمت به چشم می خورد. در بالای گوشی سه جزء همیشگی این قسمت یعنی دوربین دوم تماس های ویدئویی، سنسور تنظیم نور محیط و اسپیکر برقراری تماس جای گرفته اند.





دکمه های حاضر در زیر صفحه نمایش بسیار باریک و کوچک طراحی شده اند اما با این حال بدلیل Feedback مطلوب مشکل چندانی را برای کاربر در حین استفاده بوجود نمی آورند. این دکمه ها شامل کلیدهای برقراری و رد تماس در طرفین و کلید ورود به منو در مرکز می باشند.





در سمت چپ گوشی کلید قفل صفحه نمایش همراه با پورت اتصالات سیمی و اسلات کارت Micro SD دستگاه دیده می شود! بله درست خواندید سونی اریکسون نیز بلاخره به اهمیت این کارت کوچک پی برد جائیکه تقریبا برای اولین بار این کارت به نمونه همیشگی M2 ترجیح داده شده است.





در سمت راست دستگاه و از پائین به بالا شاتر دو حالته دوربین، کلید تغییر وضعیت میان عکاسی و فیلمبرداری، میانبر ورورد به آلبوم و بلاخره Rocker تغییر صدا (و البته زوم) جای دارد که تقریبا همگی به امر عکاسی و فیلمبرداری در دستگاه مرتبط می باشند. بالای گوشی محل کلید Power و اسپیکر اصلی گوشی ست و در بخش پائینی نیز تنها محلی برای اتصال بند به دستگاه در نظر گرفته شده است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 433]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن