تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799620304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سپاه پاسداران: براي دفاع از كيان انقلاب آماده ايم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سپاه پاسداران: براي دفاع از كيان انقلاب آماده ايم
سياسي. سپاه. دفاع مقدس
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با صدور اطلاعيه‌اي هفته دفاع مقدس را زيباترين و پرافتخارترين حماسه تاريخي ملت ايران در برابر استكبار جهاني دانست كه درس بزرگ ايستادگي و الگوي استقامت و صلابت را در مقابل زورگويان و مستكبرين، به ملت‌ها و مستضعفين جهان داد.

به گزارش روز شنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، در اين اطلاعيه آمده است: افتخارات و عزتمندي نظام جمهوري اسلامي در عرصه‌هاي بين‌المللي ، فرهنگي، علمي، فناوري صلح آميز هسته‌اي و سرافرازي ايران امروز حاصل صبر و پايداري دليرمرداني است كه با نثار جان در دوران ‪ ۸‬سال دفاع مقدس نهال انقلاب اسلامي را آبياري كردند.

در اطلاعيه سپاه پاسداران تاكيد شده است: حماسه آفريني‌ها و از خود گذشتگي و ايثار رزمندگان غيور اسلام در دوران جنگ تحميلي الگوي ابدي جوانان و مومنان متعهد و متخصص ايران اسلامي در راه پيشرفت‌هاي علمي، فرهنگي و به خصوص در زمينه پيشرفت‌هاي انرژي هسته‌اي است كه باعث بالندگي و اعتلاي علمي و فرهنگي ايران اسلامي در مجامع بين‌المللي و جهاني شده است.

درادامه اين اطلاعيه آمده است: ملت غيور، مومن و انقلابي ايران اسلامي در ‪۸‬ سال محاصره اقتصادي، نظامي و سياسي با حداقل امكانات در يك جنگ نابرابر جهاني و تحميلي ايستادگي و مقاومت كردند و در اين ميدان، صلابت، پاسداري و استقامت مردان خدا و با ايمان را به اثبات رساندند.

در اطلاعيه سپاه تصريح شده است: تحقق شعار ما مي‌توانيم حاصل فداكاري بسيجيان مدرسه عشق است كه نتيجه آن امروز در پيشرفت‌هاي حيرت انگيز جمهوري اسلامي ايران در عرصه‌هاي فناوري، پزشكي، صنايع نظامي و ساير عرصه ها تجلي يافته است.

در بخش ديگري از اين اطلاعيه آمده است: پاكباختگان راه حسين (ع) با الگوپذيري از رهبري حكيمانه بنيانگذار انقلاب اسلامي با خلق حماسه اي درخشان و ماندگار در طول تاريخ بشريت، فرهنگي را پايه ريزي كردند كه امروز سرلوحه بسياري از ملت‌ها و گروه‌هاي مبارز در اقصي نقاط دنيا از جمله حزب الله لبنان و مبارزين فلسطيني است.

اين اطلاعيه مي‌افزايد: تاريخ پرفراز و نشيب انقلاب اسلامي روزهايي را در حافظه ملت‌ها به يادگار سپرده كه رشادت ها، حماسه آفريني ها، جانفشاني هاي رزمندگان مخلص و مومن در ‪ ۸‬سال دفاع مقدس در حالي كه تحريم‌هاي استكبار جهاني عرصه را بر آنها تنگ كرده بود باعث شد تا ملت ايران با اتحاد و انسجام در صحنه‌هاي بين‌المللي به اوج عزت و اقتدار دست يابد.

در اين اطلاعيه تاكيد شده است: پيروزي در دفاع مقدس و دستاوردهاي پس از آن جز در سايه ايمان و بندگي خدا حاصل نشد و تقارن هفته دفاع مقدس با ليالي قدر و ايام شهدت مولي الموحدين حضرت علي (ع) فرصت ناب و گران قيمتي است كه بايد از آن براي تقويت ايمان، معنويت، عبوديت، اخلاق، دانش و بينش اعتقادي حداكثر بهره را برد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامي درپايان اين اطلاعيه مي‌افزايد: سپاهيان سبزپوش و انقلابي با گرامي داشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و با تجليل از ايثارگران و جانبازان، همواره آماده‌اند در راه صيانت از آرمانهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي با اقتدار به رهبر فرزانه انقلاب فرمانده كل قوا حضرت آيت الله خامنه اي، برگ ديگري از تاريخ پرافتخار نظام جمهوري اسلامي ايران را ورق بزنند و از كيان انقلاب اسلامي با تمام توان دفاع كنند.
 شنبه 30 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن