تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 10 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798838612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند خبر از تهران/درآستانه هزارمين روزسقوط هواپيماي سي ‪۱۳۰‬صورت مي‌گيرد: بهره برداري از پايانه درون شهري عليرضا افشار در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: چند خبر از تهران/درآستانه هزارمين روزسقوط هواپيماي سي ‪۱۳۰‬صورت مي‌گيرد: بهره برداري از پايانه درون شهري عليرضا افشار در تهران
اجتماعي. شهرداري. سي ‪۱۳۰‬
در آستانه هزارمين روز شهادت خبرنگاران سانحه هوايي‪ c-130‬و به پاسداشت مقام شامخ شهدا، پنجمين پايانه درون شهري شمال تهران به نام شهيد عليرضا افشار به بهره برداري مي‌رسد.

به گزارش خبرنگار ايرنا به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه يك اين پايانه به منظور تسهيل در عبور و مرور شهروندان و كاهش ترافيك خيابان ولي عصر(عج) و ميدان تجريش ، به مساحت ‪ ۵‬هزار متر مربع در تقاطع ولي عصر(عج) - پارك وي احداث و فردا سه شنبه (‪ ۱۲‬شهريور) ساعت ‪ ۹‬صبح با حضور مديران شهري به بهره برداري مي‌رسد.

اين گزارش مي‌افزايد تقاضاي سفر در محدوده تجريش به علت وجود مراكزي نظير امامزاده صالح(ع)، بازار و خاصيت ترانسفري به مراكز تفريحي و گردشگري بسيار بالا بوده و اين امر مشكلاتي را براي شهروندان و وسايل نقليه عبوري به وجود آورده بود كه طرح مذكور بر اساس درخواست پليس راهور، اتوبوسراني و پي‌گيري سازمان و معاونت حمل و نقل و ترافيك منطقه در اولويت برنامه ها قرار گرفت و با هزينه اجرايي بالغ بر ‪ ۷‬ميليارد ريال راه اندازي شد.

بر اساس همين گزارش ‪ ۷۰‬دستگاه اتوبوس از ‪ ۴۰۰‬دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومي پايانه تجريش به اين پايانه منتقل شده و جابه جايي مسافران نيز در حد فاصل ميدان تجريش- پارك وي با استفاده از يك خط اتوبوسراني و ‪۴‬ دستگاه اتوبوس انجام مي‌گيرد.

*** قايم مقام معاونت خدمات شهري شهرداري تهران گفت: تجهيزات برف روبي شهرداري تهران براي زمستان سال جاري افزايش مي‌يابد.

محمد عيديان با اشاره به اينكه اولين جلسه ستاد برف روبي سال ‪ ۸۷‬شهرداري تهران، هفته گذشته برگزار شد اظهارداشت: براي زمستان سال جاري، تجهيزات بيشتري درنظر گرفته شده تا مانند سال گذشته نيازي به انتقال و جابه جايي برخي ماشين آلات از منطقه‌اي به منطقه‌اي ديگر نباشد.

وي همچنين به نوع ماشين‌هاي برف روب در نظر گرفته شده براي امسال اشاره كرد و افزود: به جاي استفاده از يك ماشين مجهز به تيغه برف روب و يك ماشين شن پاش، فقط از يك ماشين با تمام اين كارايي‌ها استفاده مي‌شود كه دركاهش زمان، ترافيك و هزينه بسيار موثر است.

عيديان با بيان اينكه ايستگاه‌هاي برف روبي در برخي مناطق نيز با توجه به نيازسنجي سال گذشته افزايش مي‌يابد، اظهارداشت: فعاليت‌هاي ما بر اساس پيشرفت جلو مي‌رود و به حتم شهروندان، امسال با مشكلات كمتري در مورد برف روبي مواجه خواهند شد.

*** مدير عامل شركت عرف ايران گفت: از ابتداي سال تاكنون ‪ ۹‬ميليون متر طول خط كشي محوري در شريان‌هاي اصلي و بزرگراه‌هاي شهر تهران صورت گرفته است.

فضل الله اسلامي در گفت وگو با خبرنگار ايرنا گفت: از ابتداي سال خط كشي گرم در بزرگراه‌هاي صياد شيرازي، اشرفي اصفهاني، آزادگان، بسيج و خيابان هاي كريم خان، وليعصر(عج) و ميدان هفت تير صورت گرفته است.

وي ادامه داد: تا پايان سال بايد در مجموع ‪ ۱۶‬ميليون متر طول خط كشي محوري در تهران صورت گيرد كه بزرگراه‌هاي همت، يادگار امام(ره)، چمران، شيخ فضل الله و حكيم در اولويت‌هاي بعدي خط كشي محوري قرار گرفته اند.

مديرعامل شركت عرف ايران با بيان اينكه ‪ ۳۷۰‬كيلومتر بزرگراه در تهران وجود دارد، تصريح كرد: خط كشي‌هاي گرم عمر بالايي دارند چنانچه عمر مفيد آن‌ها حدود ‪ ۲‬سال است.

اسلامي همچنين در مورد ايمن‌سازي محوطه اطراف مدارس، گفت: ‪ ۲۲‬اكيپ براي ايمن‌سازي اطراف مدارس مشغول به كار هستند تا علاوه بر خط كشي عابر پياده با نصب سرعت كاه‌ها و علايم عمودي ايمني تردد دانش آموزان را تضمين كنند.

*** شهرداري تهران با صدور اطلاعيه اي، تاكيد كرد: در ايام ماه مبارك رمضان فعاليت‌هاي خدماتي شهرداري تهران همچون گذشته به صورت ‪ ۲۴‬ساعته ارائه خواهد شد و بخش‌هايي از ستاد و مناطق بيست و دو گانه كه در ارتباط مستقيم با شهروندان قرار دارند كما في السابق از ساعت ‪ ۸‬تا ‪ ۱۶‬به خدمات رساني مشغول خواهند بود.

در بخشي از اين اطلاعيه با تبريك فرارسيدن ماه مبارك رمضان، تصريح شده است : به منظور رفاه حال شهروندان محترم روزه دار، بخش‌هاي مختلف مناطق شهرداري تهران كه همه روزه پاسخ گوي شهروندان تهراني بوده‌اند در ايام ماه مبارك رمضان نيز همانند قبل از ساعت ‪ ۸‬تا ‪ ۱۶‬به خدمات رساني مشغول خواهند بود.

*** معاون حفاظت و پيشگيري از حريق سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از تلاش اين سازمان براي بهبود بيمه آتش سوزي در اماكن پر خطر شهر تهران خبر داد.

داود براتي در گفت وگو با خبرنگار ايرنا، گفت: نتايج بررسي‌هاي سازمان آتش نشاني تهران در رابطه با آتش سوزي‌هاي بزرگ در ماه‌هاي اخير نشان مي دهد كه در آتش سوزي‌هايي كه در اماكن تجاري، صنعتي و انباري رخ مي‌دهد خسارات مالي سنگين به ساختمان‌ها ، كالاها و تاسيسات وارد مي‌شود.

وي افزود: از سوي ديگر بررسي شرايط قبل از وقوع حريق و همچنين بررسي دقيق نحوه شروع و گسترش حريق بيانگر اين است كه دراماكن مذكور توجه به فاكتورهاي پيشگيري از بروز حريق و همچنين تدارك و تمهيد وسايل و سيستم هاي ايمني انجام نشده و يا اگر هم انجام شده داراي نواقص اساسي است.

به گفته براتي طبق استانداردها و مقررات ايمني اين اماكن بايد داراي امكانات لازم ايمني در جهت حفاظت از محتويات بناها و همچنين پايداري ساختمان و تاسيسات در مقابل خطرات باشد.

وي با بيان اينكه در تجارب جهاني و همچنين طبق استانداردها رابطه تنگاتنگي بين سازمان‌هاي آتش نشاني و شركت‌هاي بيمه و همين طور بين صاحبان و مالكان اماكن مذكور در جهت حفاظت از سرمايه‌ها در مقابل حريق و حوادث وجود دارد، گفت: در اين رابطه با همكاري مناسب و خوب سازمان‌هاي مذكور ضمن كاهش آثار حريق و حوادث، در جهت افزايش منافع طرفين اقدام مي شود.
 دوشنبه 11 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن