تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799292513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به نام نخبه به جيب ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: به نام نخبه به جيب ورزش
سلام به قهرمانان، ورزشكاران، نخبگان، توانمندان و .. سلام به همه كساني كه كاري در اين جامعه انجام دادند و تلاشي كردند تا ايراني آبادتر و سرافرازتر داشته باشيم.
سلام به قهرمانان، ورزشكاران، نخبگان، توانمندان و .. سلام به همه كساني كه كاري در اين جامعه انجام دادند و تلاشي كردند تا ايراني آبادتر و سرافرازتر داشته باشيم.
بعد از سلام و احوالپرسي و مقدمه كوتاه حالا نوبت رسيد به اصل مطلب برسيم. مطلبي كه براي همه جاي كمي تعجب و تامل داشت و آن اينكه بعد ازتلاش هاي بچه هاي المپيادي و كسب طلاها و مقام هاي رنگارنگ در مسابقات ملي و بين المللي به تازگي يعني ظرف ديروز و امروز طي دو ديدار با مقام معظم رهبري و رييس جمهوري آقاي احمدي نژاد كه امروز در سالن اجلاسي كه با اين عزيزان داشت مباحث مهم و قابل توجهي را ارائه كرد و حتي فرصتي پيش آمد تا نخبگان بتوانند نظرات علمي خود را كه خيلي پيش تر از اينها بايد عنوان مي شد، امسال در سال نوآوري و شكوفايي مطرح شود.
اما مطلبي كه قابل بحث و حائز اهميت است اين است كه اگر ورزشكاران ما كه در المپيك پكن حضور داشتند با دستاني پر از مدال هاي رنگارنگ به كشور باز مي گشتند آيا باز هم ما به فكر تقدير و تجليل از نخبگان مي افتاديم؟ آيا دست نيافتن بچه هاي المپيك به مدال ما را به ياد نخبگان و فرزانگان در كشور انداخت؟ چرا وقتي كه زنان ما در المپيك پكن شركت كردند و نتوانستند نتايج قابل قبولي بگيرند همه را با يك چوب نوازش كرديم. بانواني كه بعد از مدت ها توانسته بودند در عرصه بين المللي حاضر شوند را هرگز نمي توانيم با تيم كشتي مقايسه كنيم، چرا كه حضور بانوان كمتر در عرصه بين الملي اتفاق افتاده بود اما اشتباه تيم كشتي براي همه كارشناسان و دست اندركاران ورزش امري بعيد بود اما بعد ازاين همه شكست و ناكامي كه علاوه بر مسئولين كشوري، ورزش دوستان را نيز ناراحت كرد، حالا نبايد ورزش را به كنار بگذاريم بدون اينكه نقاط قوت و ضعف اعزامي هاي المپيك را تحليل كنيم حال بعد از اين ناكامي به سراغ درس و علم و دانش رفته ايم، آيا اين امري منطقي است؟
آيا اگر قهرمانان و ورزشكاران زن و مرد ما با دستان پر مدال بر مي گشتند و به هر يك يكي ، دو تا خانه ويلايي و سه ، چهار اتومبيل آنچناني هديه مي شد آيا باز هم جايي براي تجليل از نخبگان باقي مي ماند. حال ما نمي خواهيم دعواي بين علم و ورزش راه بياندازيم اما جاي تعجب دارد كه بعد از دو روز از تقدير و تشكر از اين منتخبان علمي ايراني و حتي جهاني اين چنين تقديرهايي شود كه آنها حتي اين برنامه را درخواب خود نبينند. ما اميدواريم كه مبلغي كه قرار بود در غالب ماشين و ويلا به ورزشكاران اهدا شود به شكلي تقديري بين اين عزيزان نخبه توزيع شود تا زحمت هاي علمي اين افراد را نيز از ياد نبريم. اما سخن نهايي اينكه ما هم براي شكست هاي ورزشكاران كشور خوشحال نيستيم اما دوست داريم هر گاه شكست و ناكامي گريبانگير يك قشر خاص از قبيل ورزشكار، نخبه و .. شد آنها را رها نكرده به سراغ قشر ديگري برويم، بلكه با حمايت و پشتيباني بيشتر گروه شكست خورده را همراهي كنيم تا به فكر جبران باشند.
در عين حال كه ما بقي فعاليت ها را هم حمايت مي كنيم نه به اين شكل كه وقتي حامي ورزش هستيم نخبگان را به فراموشي بسپاريم و وقتي از نخبگان تجليل مي كنيم ورزشكاران را ناديده بگيريم.
 چهارشنبه 6 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن