تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799525980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار کوتاه و خواندنی 5/6/85


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: اخبار کوتاه و خواندنی 5/6/85

تیموریان هنوز مجوز كار نگرفته استآندرانیك تیموریان براى ثبت قرارداد با تیم بولتون انگلیس احتیاج به دریافت مجوز كار در این كشور دارد و این مشكل تا اینجا راه ملى پوش فوتبال كشورمان براى پیوستن به بولتون را سد كرده است.آندو دیروز صبح از انگلیس به تهران بازگشت و از دیروز در تمرینات تیم ملى شركت كرد. قرار شده پس از بازى با سوریه آندو به انگلیس باز گردد و مجوز كارش را دریافت كند.جدایی شمسایی از تیم ملیوحید شمسایی و محسن زارع دو بازیكن باسابقه‌ی تیم ملی فوتسال ایران از بازی‌های ملی كناره‌گیری كردند.در پایان نخستین روز از مرحله‌ی جدید تمرین‌های تیم ملی فوتسال برای كسب آمادگی به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا برگزار شد ، عصر شنبه وحید شمسایی و محسن زارع دو بازیكن قدیمی تیم ملی ایران به بهانه آن‌چه که شرایط نامساعد روحی عنوان شد، از تیم ملی كناره‌گیری كردند.گفتنی است، حدود 15 روز پیش درگیری لفظی بین وحید شمسایی و حسین شمس در مطبوعات ایجاد شده بود.استقلال امروز بازى مى كند، فردا پروازتیم فوتبال استقلال امروز صبح ساعت 10 دومین بازى تداركاتى خود در تركیه را برگزار مى كند. حریف امروز تركیه یك تیم در حد دسته سومى بوده و هیچ كس نام آن را به درستى نمى داند حتى جواد قراب سخنگوى باشگاه. او فقط توانست پسوند آن (اسپور) را بگوید! استقلالى ها بعدازظهر امروز به استانبول مى آیند تا خود را براى برگشت آماده كنند. آبى ها دوشنبه ساعت 11 صبح راهى ایران خواهند شد، استقلالى ها بازى نخست خود را با نتیجه یك - صفر از آنكارادمیر بردند.

گلزنى برهانى براى النصرالنصر امارات كه در اردوى آلمان به سر مى برد یك دیدار تداركاتى با تیم محلى رسونیكر برگزار كرد. در این بازى النصرى ها 3-7 به پیروزى رسیدند. آرش برهانى مهاجم ایرانى النصر كه از نیمه دوم به میدان رفته بود گل هفتم تیم اش را به ثمر رساند. همچنین فرهاد مجیدى دیگر مهاجم ایرانى النصر براى حضور در تیم ملى به ایران برگشته و اردوى النصرى ها را ترك كرده استاشكان دژاگه رودرروى كیانام اشكان دژاگه مهاجم ایرانى - آلمانى تیم هرتابرلین در فهرست نفرات این تیم براى بازى امشب مقابل هامبورگ قرار دارد. البته از قرار معلوم دژاگه با پیراهن 16 هرتا روى نیمكت این تیم مى نشیند و باید منتظر فرصت باشد تا در این دیدار حساس به میدان برود اما در طرف مقابل مهدى مهدوى كیا از ابتدا به طور ثابت در تیم هامبورگ حضور دارد و در دفاع راست به میدان مى رود. باید دید با حضور احتمالى دژاگه در جریان این دیدار یك دوئل ایرانى دیگر در بوندس لیگا شكل مى گیرد یا خیر.البته در سایت كیكر كه مشخصات تمام بازیكنان شاغل در بوندس لیگا را دارد مقابل گزینه ملیت اشكان دژاگه كلمه آلمانى ثبت شده است.جلالى شاكى از ایراندوستمجید جلالى سرمربى پاس تهران از كمك خودش به شدت شاكى است. جلالى از ایراندوست خواسته بود تا تیم پگاه را آنالیز كند تا با توجه به این بررسى و آنالیز در دیدار تداركاتى از سد نماینده رشت بگذرند اما روز جمعه پاسى ها نه تنها نتوانستند پگاه را شكست دهند بلكه با 2 گل مغلوب این تیم شدند به این دلیل سرمربى پاس تهران از ایراندوست به شدت شاكى شده است.

نخستین خواسته دنیزلى اجرا شدسر مربى پرسپولیس در نشستى كه چهارشنبه گذشته با محمدحسن انصارى فرد داشت از او خواست كه باشگاه ترتیبى بدهد تا در روزهایى كه تمرین پرسپولیس در نوبت صبح برگزار مى شود، بازیكنان پس از پایان تمرین ناهار را به صورت دسته جمعى صرف كنند تا میزان دوستى و صمیمیت بین آنها بیشتر شود. خواسته دنیزلى از دیروز توسط باشگاه به مرحله اجرا درآمد و بازیكنان پرسپولیس پس از پایان تمرین همگى راهى باشگاه شدند و ناهار را در كنار یكدیگر صرف كردند.ماشین لباسشویى در كارگرانبه دستور مصطفى دنیزلى، تداركات پرسپولیس موظفند از این به بعد لباس هاى بازیكنان را پس از پایان تمرین روزانه بشویند و روز بعد مجدداً آنها را به سرخپوشان تحویل دهند! پس از این حكم، مسؤولان پرسپولیس یك دستگاه ماشین لباسشویى خریدارى كرده، دیروز آن را به ورزشگاه كارگران منتقل كردند. سختگیرى هاى این چنینى دنیزلى باعث اعتراض مسؤولان تداركات پرسپولیس شده است. آنها دیروز در گفت و گوى خصوصى با خبرنگاران حاضر در ورزشگاه مى گفتند: آرى هان خیلى بهتر از دنیزلى بود! او مثل دنیزلى این قدر سختگیرى نمى كرد!درگیرى استقلالى ها به مطبوعات تركیه كشیددعواى 2 بازیكن استقلال در اردوى این تیم كه در تركیه برپا شده است بازتاب زیادى در مطبوعات این كشور داشته است. با اینكه مسؤولان استقلال دوست ندارند موضوع درگیرى مجیدی و بائو در مطبوعات داخلى منعكس شود این قضیه در تركیه سوژه مطبوعات این كشور شده است.

شكایت اماراتى ها به خاطر اولادىهیأت مدیره الشباب اعلام كرده است اگر پرسپولیسى ها مهرداد اولادى را به امارات نفرستند از این باشگاه به فیفا شكایت مى كنند. گفته مى شود سرخپوشان قصد دارند تا اولادى را حفظ كنند و از طرف دیگر با حل مشكل دانشجویى این بازیكن الشبابى ها نیز خواستار بازگشت او به امارات شده اند.مهرداد اولادى که دیشب قرارداد جدیدی با پرسپولیس ثبت کرد در این باره گفت: تمام كارهایم براى بازگشت به تیم امارات قانونى بود اما دست هاى پشت پرده مانع این كار شد و به اجبار فصل آینده در پرسپولیس بازى مى كنم.* على‌ پروین‌ از بازى‌ با کره، و از آمادگى‌ خودش‌ براى‌ کمک‌ به‌ فوتبال‌ ملى‌ سخن گفت: اول‌ از همه‌ باید همانقدر که‌ به‌ برانکو وقت‌ دادیم‌ به‌ امیر هم‌ زمان‌ بدهیم. همیشه‌ گفته‌ام‌ پروین‌ براى‌ همکارى‌ با تیم‌ملى‌ آماده‌ است‌ چون‌ خودم‌ را به‌ فوتبال‌ کشورم‌ مدیون‌ مى‌دانم‌ هر زمان‌ نیاز شد در خدمت‌ هستم.* آرى‌هان‌ سرمربى‌ جدید تیم‌ملى‌ کامرون‌ گفت: «متأسفانه‌ انصاری فرد مدیرى‌ غیرحرفه‌اى‌ است. من‌ فکر مى‌کردم‌ فقط‌ مدیریت‌ تیمهاى‌ عربى‌ مشکل‌ دارد اما متوجه‌ شدم‌ که‌ در ایران‌ هم‌ این‌ مشکلات‌ وجود دارد. انصارى‌فرد رفتارى‌ غیرحرفه‌اى‌ داشت‌ و مدیریت‌ بلد نبود. این‌ مسئله‌ باعث‌ قطع‌ همکارى‌ ما و در نهایت‌ حضور من‌ در تیم‌ملى‌ کامرون‌ شد.»* اكبر میثاقیان سرمربى تیم فوتبال ابومسلم به دعوت مهدى پاشازاده بازیكن اسبق تیم ملى فوتبال ایران كه در باشگاه آدمیرا واكر اتریش به عنوان بازیكن و مربى فعالیت مى كند، دیدار 2 تیم آدمیرا واكر و هارت برگ را در چهارچوب رقابت هاى لیگ دسته دوم اتریش از نزدیك تماشا كرد.* آزمون داوران لیگ برترى فوتبال در زمین شماره یك مجموعه ورزشى آزادى برگزار شد و ?? داور توانستند جواز قضاوت در رقابت هاى لیگ برتر را كسب كنند.* تیم فوتبال الشباب امارات كه اردویى تداركاتى را در كشور ایتالیا برگزار كرده است، جمعه در دیدارى دوستانه با گلزنى ایمان مبعلى به تساوى یك بر یك دست یافت.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 400]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن