تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798294325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گفتگو با محمد محمدی ( دروازه بان پرسپولیس)


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: گفتگو با محمد محمدی ( دروازه بان پرسپولیس)

محمد محمدی خیلی کم حرف می زند. خودش می گوید اگر با خبرنگاران رودربایستی نداشته باشم یک کلام هم حرف نمی زنم. مثل همیشه در طول مصاحبه سعی کرد که احترام دیگران را داشته باشد و از جملاتی که دیگران را ناراحت می کند بپرهیزد. محمدی در آغاز لیگ پنجم یک بازی نیمکت نشین شد ولی علی پروین از بازی دوم او را وارد ترکیب پرسپولیس کرد. برای دروازه بانی که آرزوهای بزرگش را در جام جهانی جستجو می کند لیگ پنجم ارزش دارد.**محمد محمدی چند هفته قادر است دروازه تیم پرسپولیس را بسته نگه دارد؟- (می خندد) گل خوردن قابل پیش بینی نیست. خیلی سخت است که یک گلر در این باره اظهار نظری صحیح داشته باشد.**اصلاً در لیگ امسال می شود گل نخورد؟- (مکث می کند) در لیگ پنجم همه تیم ها با انگیزه هستند. همه می خواهند پیروز شوند و به گلهای فراوانی برسند. اما چه من درون دروازه پرسپولیس باشم یا کس دیگری همه سعی می کنیم دروازه را بسته نگه داریم.

**با صحبت های تو نتیجه می گیریم که کار دروازه بانان در لیگ امسال خیلی دشوار است؟- گفتم که همه تیم ها از انگیزه بالایی برخوردار هستند. این تیم ها وقتی جلوی پرسپولیس قرار می گیرند می خواهند به برتری برسند. مطمئناً کار دروازه بانان پرسپولیس آسان نیست.**بدون هر توضیحی خط دفاعی پرسپولیس ضعیف است؟- خیر**پس چرا همه از خط دفاعی تیمتان انتقاد می کنند؟- خط دفاعی پرسپولیس ضعیف نیست. امروزه در فوتبال دفاع منطقه ای وجود ندارد. دفاع تیمی جای این روش را گرفته است. همان طور که حمله تیمی در فوتبال معنای خاصی دارد. دفاع تیمی هم یک شیوه است. در حال حاضر یک تیم دفاع می کند و در حمله با کلیه بازیکنانش شرکت می کند.

**ولی مدافعان پرسپولیس به هر دلیلی هماهنگ نیستند؟- در این باره باید بگویم خط دفاعی پرسپولیس نیاز به زمان دارد الان زود است که در این باره قضاوت کنیم. اگر مدافعان ماهماهنگ شوند دیگر این سوالات مطرح نمی شود.**خیلی ها می گویند پرسپولیس خیلی خوش شانس بود که در هفته سوم برابر تیم پاس بازی نکرد؟- به نظر دیگران احترام می گذارم. ولی این ذهنیت درست نیست.**خودت چه نظری داری؟- این وقفه به نفع ما تمام شد. در شرایط کنونی به یک وقفه کوچک نیاز داشتیم تا به هماهنگی برسیم. ما با تمرینات ویژه بدنبال آمادگی مطلق هستیم و بطور حتم به این هدف می رسیم. علی آقا در جلسه ای که با کادر فنی داشتند روی این نکته تاکید کردند.**حواشی همیشه بلای جان تیم های بزرگ بوده؟- کاملاً درست است. تیم بزرگی مثل پرسپولیس حاشیه زیاد دارد. اگر نشریات یا رسانه ها را دنبال کنید خیلی کم به مسائل پیرامون تیم های شهرستانی پرداخته می شود ولی پرسپولیس و استقلال همیشه سوژه اول هستند. طبیعت تیم های بزرگ این است که با حواشی روزها را سپری کنند. به هر حال ما و بچه ها بایستی جوری عمل کنیم که از حواشی در امان بمانیم هر چند که امسال حواشی پرسپولیس کمتر از سالهای گذشته است.

**سعی می کنی در دید همگان نباشی؟- من اینجوری بزگ شده ام و آرامش را بهتر از سایر مسایل دوست دارم. از دوران کودکی همواره تمایل داشتم که در دید دیگران نباشم و فقط به کارهای خودم برسم.**تو مثل سایر بازیکنان نه موهایت را بلند می کنی و نه به سرت ژل می زنی. این گونه رفتار کردن برای این است که در دید همگان نباشی؟- البته این توضیح را بدهم که رفتار هر فردی به خودش مربوط می شود و من نمی توانم از زبان دیگران در این خصوص حرفی برنم چرا که این اجازه را ندارم. گفتم که من دنیا آرامش هستم. شاید هم بدین خاطر باشد که خیلی زود متاهل شدم و از بسیاری مسائل دور ماندم. راستش را بخواهید همیشه به صداقت ایمان داشته ام و از هیاهو و جنجال فراری بوده ام. امروز هم دوست دارم از زاویه دید همگان دور باشم و وظیفه ام را به نحو احس انجام دهم.

**مشکل گلزنی پرسپولیس بر طرف می شود؟- خیلی ها در خصوص گل زدن پرسپولیس زود قضاوت کردند. نباید خیلی عجولانه در این باره اظهار نظر کرد. مطمئن باشید که مشکل گلزنی پرسپولیس تا هفته چهارم یا پنجم حل می شود. مهاجمان پرسیولپس بعد از چند هفته راه می افتند و دروازه حریفان را باز می کنند. اگر یادتان باشد فصل گذشته تیم سایپا در پایان هفته پنجم صدرنشین بود و نتایج قابل قبولی را کسب کرد اما در انتهای فصل بدنبال این بود که به دسته پایین تر سقوط نکند. فوتبال کلی بالا و پایین دارد و همه چیز یک جا مهیا نمی شود. پرسپولیس با نفرات جدید نیاز به زمان دارد تا خودش را پیدا کند.**مشکل روحی بازیکنان تازه وارد چطور؟- وقتی من به پرسپولیس ملحق شدم همین مشکل را داشتم. در پرسپولیس شرایط عجیبی به بازیکنان تحمیل می شود که غیر قابل انکار است. بازی مقابل چشمان هزاران تماشاگر خیلی سخت است. تماشاگرانی که از تو انتظار بازی برتر دارند. البته حواشی پرسپولیس سبب می شود تا تازه واردان با مشکلات غیر قابل پیش بینی روبرو شوند و از لحاظ روحی بد بیاورند.**بخوبی می دانم که تو علاقه فراوانی به محمد مایلی کهن داری و همیشه حامی او در فوتبال بوده ای می خواهم از تو بپرسم بازگشت مایلی کهن به منفعت پرسپولیس تمام می شود.- من ارادت خاصی به ایشان دارم و بعنوان یک شاگرد همیشه از زحمات ایشان تشکر کرده ام. اما من حق مداخله و اظهار نظر در این باره ندارم. فکر کنم یک بازیکن در جایگاهی نیست که در باره مربیان و مسائل فنی تیمش اظهار نظر کند. پدرم به من یاد داده که اگر یک چوب خشک هم بالای سرم بود از او اطاعت کنم و در پیشبرد کارهای مثبت مشارکت داشته باشم.**حضور مایلی کهن بر سر تمرین تیم پرسپولیس به چه خاطر بود؟- به نظر من آقای مایلی کهن با حضورش در تمرین پرسپولیس قصد کمک داشت و می خواست به تیم ما به هر لحاظ کمک کند. حاجی مایلی کهن همیشه بدنبال یاری رساندن به دیگران است. مطمئن باشد حاجی مایلی کهن دنبال پست و مقام نیست.**می توانی جایگاهت را در تیم ملی حفظ کنی؟- با تلاش و ممارست می شود به همه چیز رسید. اگر آماده باشم مربیان تیم ملی از من چشم پوشی نمی کنند. گفتگو با دروازه بان پرسپولیس(محمدی) 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1343]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن