تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799468076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دستچين ورزشي برنا


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دستچين ورزشي برنا
سرويس ورزشي برنا همچون گذشته مهمترين اخبار اين حوزه را در قالب "دستچين ورزشي" تقديم شما مي كند. لطفا ملاحظه بفرماييد.


------------

ركورد دوي 110 متر با مانع جهان شكسته شد

دونده كوبايي ركورد دوي 110 متر با مانع جهان را ارتقا داد. (ادامه مطلب)

------------

دانه درشت هاي فوتبال چه كساني هستند؟

بالاخره عبدالرحمن شاه حسيني به اتفاقي كه از ماهها قبل صحبت از آن كرده بود تن داد و عطاي كار در كميته انضباطي فدراسيون فوتبال را به لقايش بخشيد. قاضي فوتبال ايران كه طي سال هاي حضور در راس كميته انضباطي همواره با متخلفين فوتبالي در جدال بوده و با آراي قاطع خود فضاي متفاوتي را به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال بخشيد، بعد از ظهر روز چهارشنبه در يك اقدام انتحاري كناره گيري خود و همكارانش در كميته انضباطي را در اختيار رسانه هاي گروهي قرار داد. (ادامه مطلب)

------------

حمله به خداداد، لگد از خداداد !

اتفاقات حاشيه اي ديدار تيم هاي فولاد خوزستان و پيام خراسان رضوي توسط دوربين هاي تلويزيوني دو ، سه شبكه شكار شده كه درصورت پخش قطعاً توجه مخاطبان خود را جلب خواهد كرد. (ادامه مطلب)

------------

كريمي : داشتم در استقلال يكي از بازيكنان را خفه مي كردم!

سرمربي پيشين استقلال تهران كه پس از كناره گيري اش از اين تيم كمتر مصاحبه اي از او پخش يا چاپ شده بود جمعه شب در برنامه تلويزيوني مثلث شيشه اي حاضر شد و مسائلي را مطرح كرد كه مثل هميشه شنيدني و جذاب بود. (ادامه مطلب)

------------

مهدي حاجي زاده:با كمال ميل مي پذيرم

مهدي حاجي زاده ستاره اي بود كه به يكباره در آسمان كشتي آزاد ايران و جهان ظهور كرد. درخشش او در جام ناطق نوري سال 2001 همه چشمها را متوجه اش ساخت. كسب مدال نقره جوانان جهان و حضور در مسابقات جهاني صوفيه هم حكايت از روند رو به رشد جوان خوش تكنيك جويباري كشتي آزاد ايران داشت؛ اما آتش بازي خيره كننده او در رقابت هاي انتخابي تيم ملي در سال 2002 و عبور از سد چهره هاي نامداري چون برائتي و توكلي با اجراي فنوني كه گمان مي رفت ديگر روي تشكهاي كشتي اجرا نخواهد شد، دوبنده تيم ملي در مسابقات جهاني تهران را نصيبش كرد تا سناريوي نجات كشتي آزاد ايران و رهنمون ساختن اين تيم به سكوي نخست جهان با بازي معركه او در سالن 12هزار نفري آزادي به اجرا در آيد. در آن روزها پيش بيني مي شد كه سيطره او در وزن چهارم طولاني خواهد بود؛ اما اينچنين نشد و مهدي حاجي زاده خيلي زود با اسلحه قدرت وداع كرد! (ادامه مطلب)

------------

ايران با اقتدار از گروه پنجم صعود كرد

تيم ملي فوتبال جمهوري اسلامي ايران با پيروزي ارزشمند برابر سوريه، صعود خود به مرحله دوم مقدماتي جام جهاني 2010 را مسجل كرد.(ادامه مطلب)

------------
مصاف فوتبالي ها در دادگاه

شكايت افراد از يكديگر در فوتبال ايران، اپيدمي شده است. شايد بتوان ريشه ايجاد اين اپيدمي را همان شكايت اول دانست، جايي كه كاپيتان تيم ملي، سرمربي سابق خود را به دادگاه كشاند و افراد ديگر نيز به تبعيت از وي شكايت را بهترين راه احقاق حق دانستند و...(ادامه مطلب)

------------
پله : اميدوارم خدا مارادونا را ببخشد

پس از حمله لفظي "ديه گو مارادونا" به "پله"، اسطوره فوتبال برزيلي اعلام كرد هيچ كينه اي از او به دل ندارد و با مارادونا دشمن نيست. (ادامه مطلب)

------------
قهرمان جهان به تهران مي آيد

همه چيز با ايميل ترابيان به "خوزه لوپز ديرو" سرمربي تيم فوتسال اسپانيا آغاز شد. رئيس كميته فوتسال از ديروز به دليل حضور نيافتن تيم اسپانيا در ايران گله كرد. پس از دريافت اين پيام، قهرمان جهان با پي بردن به اشتباه خود از كميته فوتسال خواست تا مقدمات سفر اين تيم به تهران را فراهم كند. (ادامه مطلب)

------------

تابوي حيدري را نشكنيد

محسن فرح وشي از جلسه اي صحبت مي كند كه با يزداني خرم گذاشته تا زمينه بازگشت عليرضا حيدري را فراهم كنند. نمي دانيم منظور فرح وشي از بازگشت حيدري چيست؟ اگر آنها در نظر دارند كه دوباره او را با دوبنده راهي تشك هاي كشتي كنند... (ادامه مطلب)

------------

منوچهر لطيف:از نمازيان مي خواهم كار را به دادگاه بكشد!

هنگام برگزاري ديدار رده بندي وزن120 كيلوگرم جام تختي ميان"رجب كارا" از تركيه و "امير قاسمي منجزي" از ايران، به يكباره در جايگاه خبرنگاران همهمه اي به وجود آمد و گفته مي شد كه داوران در انتخاب گوي به نفع كشتي گير ايراني اعمال نظر كرده اند.به هرحال اين مساله را استاد منوچهر لطيف قديمي ترين كشتي نويس ايران در يكي از روزنامه ها عنوان كرد كه با اعتراض عباس نمازيان نايب رئيس كميته داوري فدراسيون كشتي همراه شد. نمازيان در مصاحبه با سايت فدراسيون كشتي لطيف را تهديد به شكايت كرده است. (ادامه مطلب)

------------

باز هم كاروان ليگ جودو عقب ماند/اين بدهي ها به گردن كيست؟

در حالي كه اكثر رشته هاي رزمي تكليف برگزاري ليگ هاي سراسري خود را روشن كردند، ليگ جودو كه يكي از قديمي ترين ليگ هاي رزمي كشورمان محسوب مي شود از اين قافله باز مانده است. (ادامه مطلب)

------------

استقلال قهرمان جام حذفي شد

تيم فوتبال استقلال تهران با برتري مقابل پگاه گيلان در مجموع دو بازي رفت و برگشت، عنوان قهرماني رقابت هاي جام حذفي باشگاه هاي كشور را از آن خود كرد. (ادامه مطلب)

------------

دود اين جنگ به چشم كشتي خواهد رفت

عليرغم اينكه گفته مي شد هيچ جنگ و جدلي ميان سرمربي و مربي تيم ملي كشتي آزاد وجود ندارد، معزي پور و فرح وشي همچنان به دعوا از نوع غير مستقيم آن ادامه مي دهند. (ادامه مطلب)

------------

مقصودي: نگفتم سرمربي هستم/ به تمرينات نظارت ويژه اي خواهم كرد

در حالي كه "منوچهر مقصودي" نايب رئيس فدراسيون بوكس كشورمان همراه تيم ملي ايران در رقابت هاي جام "احمد كومرت" تركيه به سر مي برد، اخباري با اين مضمون كه وي پس از اين به عنوان سرمربي فعاليت خود را ادامه خواهد داد، منتشر شد. اما با بازگشت وي اين اخبار كذب كه باعث ناراحتي و غضب مقصودي شده بود، از جانب او تكذيب شد. (ادامه مطلب)

------------
وقتي " حاجي " ركورد دوي 60 متر را شكست

پنجمين قهرماني استقلال در جام حذفي كه براي اين تيم به مانند ركوردي جالب مي ماند، تحت تاثير ركوردي قرار گرفت كه حاجي فتح الله از خود برجاي گذاشت! حاجي كه قبل از به صدا درآمدن سوت پايان بازي در جايگاه VIP نظاره گر مسابقه بود؛ پس از سوت پايان مسابقه در طرفه العيني خودش را به پيست كنار زمين رساند تا احتمالا ركورد دوي 60 متري را تغيير داده باشد . (ادامه مطلب)

------------

با رفتن يا ماندن يك شخص احكام جابه‌جا نمي شود

رئيس كميته فوتسال ايران در خصوص اميدواري باشگاه شن سا براي بازگشت به ليگ برتر پس از استعفاي رئيس كميته انضباطي، جوابيه اي را صادر كرد. (ادامه مطلب)

------------

آندرانيك تيموريان :آن روزي را مي بينم كه در آفريقا هستم/ قرار بود دو سال قبل به فولهام بروم

پسر جوان شانزده متري مجيديه حتي آن زماني هم كه در تركيب اميد هاي استقلال به ميدان مي رفت زير سايه برادرش سرژيك بود؛ اما حضور در مشهد و بازي در تيم ميثاقيان آندرانيك تيموريان يا بهتر بگوئيم "آندو" را به فوتبال ايران معرفي كرد.او پله هاي ترقي را يكي يكي پيمود تا به غرب اروپا و باشگاه بولتون انگليس برسد. (ادامه مطلب)

------------

/به بهانه دهمين سالگرد پيروزي بر آمريكا/

پاشازاده: شب قبل از مسابقه خوابم نمي برد (ادامه مطلب)

عابدزاده: من بمب روحيه تيم ملي بودم (ادامه مطلب)

جلال طالبي: مي دانستم نمي بازيم (ادامه مطلب)

پيرواني: از من و خاكپور تست دوپينگ گرفتند (ادامه مطلب)

انتهاي خبر // شبكه خبري برنا//128 - 128 - 46//www.BornaNews.ir
 پنجشنبه 30 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 323]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن