تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799323871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تیم تبیان در چهارمین بازی خود با 4 گل پیروز شد


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: تیم تبیان در چهارمین بازی خود با 4 گل پیروز شدتبیان با 6 امتیاز به صعود امیدوار شد1/6/83

تیم فوتبال تبیان در چهارمین دیدار خود با چهار گل از سد حریف خود روزنامه ابتکار گذشت.سه شنبه شب و در ادامه جام رسانه ها و بنزین بازی های مرحله مقدماتی انجام شد که در مهم ترین بازی ها و در حساس ترین گروه ، تبیان توانست به دومین پیروزی خود دست یابد. به گزارش خبرنگار تبیان : در  این دیدار که چهارمین بازی تیم تبیان بود این تیم به مصاف تیم روزنامه ابتکار رفت و توانست با ارائه یک بازی منطقی و کاملاً برتر با نتیجه چهار بر صفر حریف خود را مغلوب سازد . در این دیدار علی قاسمی ، سهیل شادمان ، علیرضا بابایی ، صادق محمدی ، مصطفی غفاری ، محمودرضا بابایی و مسلم جوادی برای تبیان بازی کردند. گلهای این بازی را مسلم جوادی (2 ) و علیرضا بابایی (1 )  و محمودرضا بابایی (1) به ثمر رساندند.

در بازی دیشب تبیان میهمانان ویژه ای حضور داشتند که می توان به جرج تاپولوویچ دروازه بان یوگسلاو استقلال و گمالوویچ مربی استقلال اشاره کرد که هر چند برای شارژ روحی تیم استقلال جوان در مقابل شبکه 3 به محل مسابقات آمده بودند اما جرج تاپولوویچ دقایقی قبل از آغاز بازی تبیان و ابتکار با حضور در کنار تیم تبیان علاوه بر انداختن عکس یادگاری با آنها بنا به درخواست سرپرست تیم حامد حدادی دقایقی دروازه بان تیم تبیان علی قاسمی را گرم کرد و برای او و تیم تبیان آرزوی پیروزی کرد.

 در ادامه بازیهای این گروه دو تیم شبکه خبر و ایرنا به نتیجه تساوی رسیدند و شبکه سوم با بهره گیری از عادل فردوسی پور و مزدک میرزایی دو بر یک از سد استقلال جوان گذشت تا به این ترتیب بازی چهارشنبه شب تبیان و استقلال جوان به اوج حساسیت خود برسد و سرنوشت صعود تیم سوم این گروه به بازی های آخری شب موکول شود.تیم تبیان اگر بتواند در بازی امشب خود مقابل استقلال جوان با هر نتیجه ای به پیروزی برسد به مرحله بعد صعود خواهد کرد ولی در غیر اینصورت و با کسب نتیجه تساوی یا شکست باید به امید بازی شبکه 3 و شبکه خبر باشد.در حاشیه جام رسانه ها و بنزینعادل فردوسی پور و مزدک میرزایی بنا به پیشنهاد عکاس بخش ورزشی تبیان عباس عباس زادگان در کنار هم ایستادند و عکس یادگاری گرفتند .

-مسئولان برگزاری همچون روزهای قبل با تدارکات و هماهنگی های خوب خود نظم مسابقات را به همراه تیم داوری و پزشکی برقرار کردند .

-یکی دیگر از نکات جالب دیشب حضور گما لوویچ و تاپولوویچ کمک مربی و دروازه بان  یوگسلاو استقلال و ناصری مدیر زحمتکش روابط عمومی شرکت ملی پخش و فراورده های نفتی بود که با حضور خود و اهدا دسته گلی به مسئولان برگزاری از زحمات آنها تشکر کرد .

-جرج تا پولوویچ که به زبان انگلیسی مسلط بود قول داد تا در اولین فرصت و پس از دعوت بخش ورزشی تبیان برای بازدید و مصاحبه میهمان تبیان باشد .-بازتاب مطبوعاتی این جام در حد غیر قابل انتظاری بود بطوریکه اقایان مددی و لیاقت ور پوشه ای مملو از نمونه کارهای مطبوعاتی این جام را که مورد استقبال رسانه ها واقع شده بود را در اختیار داشتند که این خود نشان از حرکت خوب مدیران شرکت پخش و فرآورده های نفتی داشت .

-داوران مسابقات از نحوه برخورد ورفتار بازیکنان اکثر تیمها و بخصوص تبیان اظهار رضایت و خشنودی می کردند .-عادل فردوسی پور در دقایقی با حضور در کنار بچه های تیم تبیان ضمن اظهار امیدواری برای صعود تبیان، حال و وضعیت سایت و احوال  دکتر طالب پور مدیر عامل تبیان را جویا شد .-دوربین یکی از شبکه های تلویزیونی برای پوشش این جام به محل مسابقات آمده بود.-عکس یادگاری سهیل شادمان ( ازبازیکنان تبیان )  هم با عادل فردوسی پور دیدنی است .

نتایج بازی های سه شنبه شبخبر 4 – ایرنا 4تبیان 4 – ابتکار 0جهان اقتصاد 4 – واحد مرکزی 0صبح اقتصاد 2 – شرکت پخش ( 2 ) 4استقلال جوان 1 – شبکه سوم 2





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 692]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن