تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797995012




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خواندنی های دور دنیا


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: خواندنی های دور دنیا عبادت در مسجد زلزله زده!/ جشنواره رنگ ها در هند/ آزادي زنداني بي گناه بعد از 19 سال/ آموزش طبخ كباب تركي در آلمان/ آمريكايي ها ديگر توكل ندارند/ مرد عصباني واقعا خانه را نصف كرد/ حمله به قبر سركرده قاچاقچيان مواد مخدر

عبادت در مسجد زلزله زده!برغم تخريب در زلزله ، مسلمانان اندونزيايي د رمسجد فتح الرحمان مشغول عبادت هستند.به گزارش عصر ايران (asriran.com) به نقل از روزنامه جاكارتا پست چاپ اندونزي، اين مسجد كه در سلوك شهري در سوماتراي غربي دارد در اثر زلزله اي قدرتمند ويران شده است. زلزله 3/6 ريشتري اين شهر كوچك را كه نزديك به 52 هزار نفر جمعيت دارد با آسيب هاي جدي روبرو ساخت.

 جشنواره رنگ ها در هند جشنواره رنگ ها در هند ادامه دارد.به گزارش عصر ايران (asriran.com) به نقل از روزنامه د دي افتر چاپ دهلي نو، جشنواره رنگ ها موسوم به رانگا پانچامي به مناسبت فرارسيدن بهار در هندوستان برگزار مي شود و از محبوبيت بالايي برخوردار است. اين جشن اگر چه در اصل به هندوها تعلق دارد اديان ديگر هند نيز براي مشاركت در آن ابراز علاقه كرده اند در واقع در پنجاب كه سيك هاي هندي با هندوها اين جشن را برپا مي كنند فستيوال به بهترين نحو برگزارمي شود.

آزادي زنداني بي گناه بعد از 19 ساليك مرد پاراگوئه اي كه 19 سال پيش به زندان رفته بود پس از برگزاري اولين جلسه محاكمه تبرئه شد.به گزارش عصر ايران و به نقل از روزنامه اولتيما اورا چاپ آسونسيون، خوزه گارسيا به جرم اعمال خشونت ، نزديك به دو دهه در بند رواني ها در زندان تاكامبو در پايتخت پاراگوئه زنداني بود اما با برگزاري اولين جلسه محاكمه هيچ دليلي براي زنداني شدن وي پيدا نشد. گروه هاي بين المللي حقوق بشر بارها از پاراگوئه به دليل حبس زندانيان بدون برپايي جلسه محاكمه و همچنين رعايت نكردن حقوق اين افراد انتقاد كرده است.

آموزش طبخ كباب تركي در آلمان مقامات آلماني قصد دارند براي آموزش كارگران غيرماهر كلاسهاي آموزش طبخ كباب تركي برگزار كنند.به گزارش عصر ايران به نقل از روزنامه آلگمانيه زيتونگ چاپ آلمان، اين كشور اروپاي غربي كه پذيراي بيش از 5/2 ميليون ترك است اين روزها با استقبال كم نظير كباب تركي روبرو شده و دولت آلمان در صدد برآمده اين مساله را ساماندهي كند. تنها در شهر هامبورگ بيش از 300 مغازه كبابي وجود دارد كه افزون بر سه هزار نفر در آن جا مشغول به كار هستند.

آمريكايي ها ديگر توكل ندارندما ديگر به خدا خيلي توكل نداريم بلكه بيشتر به ابزارمان متكي هستيم.به گزارش عصر ايران و به نقل از روزنامه فيلادلفيا ديلي نيوز، ضرابخانه آمريكا اعلام كرد شمار قابل توجهي از سكه هاي جديد يك دلاري كه عكس جرج واشنگتن رييس جمهوري اسبق اين كشور را دارد ، جمله معروف "ما به خدا توكل داريم" را ندارند. ماه گذشته بيش از 300ميليون سكه وارد بازار شد اما يك مشكل وجود دارد، ضرابخانه فيلادلفيا اين جمله را حذف كرده است. براساس بيانيه اين ضرابخانه مشخص نيست چرا اين اشتباه رخ داده و چه تعدادي از سكه ها با اين اشتباه وارد بازار شده اند.  

مرد عصباني واقعا خانه را نصف كرديك مرد 43ساله آلماني در آستانه جدا شدن از همسرش تصميم گرفت خانه مشترك را با اره برقي نصف كرده و سهم خود را با يك جرثقيل ببرد.به گزارش عصر ايران و به نقل از روزنامه دي برلينرين چاپ برلين، پليس در شهر كوچك سونبرگ كه در شرق آلمان است گزارش داد مردي خانه تابستاني و مشترك خود به ابعاد 8متر در 6 متر را نصف كرده و سوار بر يك جرثقيل آن را حمل مي كند. سخنگوي پليس گفت: مرد عصباني گفته فقط سهم خود را مي برد اما فكر نمي كند كه همسرش از اين تصميم چندان استقبال كند. وي خانه نصفه را به منزل برادرش برد.  

حمله به قبر سركرده قاچاقچيان مواد مخدر مردان مسلح با حمله به گورستاني به جسد سركرده گروه قاچاق مواد مخدر كه چند روز پيش كشته شده بود هم رحم نكردند.به گزارش عصر ايران و به نقل از روزنامه دياريود خالاپا چاپ مكزيك، چهار مرد مسلح با حمله به گورستان شهر كوچك پوزا ريكا در ايالت وراكروز مكزيك سنگ قبر روبرتو كارلوس كارمونا را با چكش شكسته و تابوت وي را بيرون آوردند. هويت و انگيزه اين افراد هنوز مشخص نشده است. كارمونا چند روز پيش در جريان يك مسابقه اسب راني و شرط بندي آن هدف تعداد بسيار زياد گلوله قرار گرفت و جان باخت. مكزيك به دليل بازار خوب مصرف كوكايين آمريكا شاهد درگيريهاي زيادي بين قاچاقچيان بوده است.  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 648]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن