تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 1 خرداد 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799938532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه اعتماد// آنان كه برنخاستند// هك صد سايت جعل كننده نام خليج فارس// ماموريت جديد تاكسي ها// برخورد دولت با اردوهاي مختلط// پلمب هتل پنج ستاره در راستاي امنيت اجتماعي


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه اعتماد// آنان كه برنخاستند// هك صد سايت جعل كننده نام خليج فارس// ماموريت جديد تاكسي ها// برخورد دولت با اردوهاي مختلط// پلمب هتل پنج ستاره در راستاي امنيت اجتماعي
خبرگزاري آريا- در ستون «پيدا و پنهان» اعتماد در شماره امروز (11 خرداد)، اخبار ويژه زير به چشم مي خورد.

نمره مجلس در يك نظرسنجي

سايت رهپويان وصال طي يك نظرسنجي از كاربران خود خواست به مجلس هفتم نمره دهند. مجموع كساني كه در اين نظرسنجي شركت كردند 46 درصد نمره صفر تا 5 ، 18 درصد نمره 6 تا 10 ، 25 درصد نمره 11 تا 15 و تنها 10 درصد نمره 16 تا 20 دادند.

آنان كه برنخاستند

برنخاستن چهار مقام مسوول هنگام سخنراني احمدي نژاد در مجلس اعتراض ارگان هاي نزديك به دولت را برانگيخت. به گزارش سياست روز هنگامي كه محمود احمدي نژاد براي قرائت متن سخنراني اش در پشت تريبون قرار گرفت تمام حاضران به نشانه احترام از جا برخاستند اما آيت الله هاشمي رفسنجاني، آيت الله هاشمي شاهرودي، مهدي كروبي و علي اكبر ناطق نوري ترجيح دادند صندلي خود را ترك نكنند.

هك صد سايت جعل كننده نام خليج فارس

يك گروه هكر (نفوذگر) ايراني ده ها وب سايت در كشورهاي عربي را به دليل جعل نام خليج فارس هك كرده است. گفته مي شود در اين اقدام، حدود يكصد وب سايت متعلق به سازمان هاي دولتي، دانشگاه ها، نشريات و شركت هاي مستقر در تعدادي از كشورهاي عرب حوزه خليج فارس توسط يك گروه هكر ايراني هك و در آنها تغييراتي داده شده است. بهروز كماليان رهبر اين گروه هكر به ايرنا گفته است؛ «در اين اقدام، ظاهر وب سايت هاي شماري از سازمان ها در كشورهاي عربستان سعودي، امارات متحده عربي، بحرين، عمان و عراق را با صفحه يي همراه با نقشه ايران و نام خليج فارس تغيير داده ايم.»

دعوت از مردم براي سالگرد پدر احمدي نژاد

مراسم سالگرد پدر آقاي احمدي نژاد به طور گسترده يي پوشش رسانه يي يافت. در اين رابطه از چند روز قبل از برگزاري اين مراسم صدا و سيما با پخش زيرنويس مردم را براي شركت دعوت مي كرد. برخي از تهراني ها ضمن شركت در اين مراسم نامه هاي خود را به آقاي احمدي نژاد دادند.

ماموريت جديد تاكسي ها

در خبرها آمده است رانندگان تاكسي از اين پس موظف هستند به بدحجاب ها تذكر بدهند و همچنين از سوار كردن آنان به خودرو خودداري كنند. به گزارش فارس رئيس ستاد احياي امر به معروف شهرستان اصفهان گفت؛ از تاريخ 15 خردادماه سال جاري، تمامي مسافركش هاي شهري موظف به تذكر و سوار نكردن مسافران بدحجاب در سطح شهر اصفهان هستند.

احتمال رد اعتبارنامه هيات رئيسه مجلس

در حالي كه احتمال رد اعتبارنامه نمايندگان به توصيه جنتي با واكنش هاي متفاوتي روبه رو شده است، «جهان» گزارش داد احتمالاً اين نمايندگان دو تن از اعضاي هيات رئيسه موقت مجلس هستند.

پلمب هتل پنج ستاره در راستاي امنيت اجتماعي

فرماندهي انتظامي هرمزگان از پلمب يك هتل پنج ستاره در راستاي برقراري امنيت عمومي در روند فعاليت شركت هاي خصوصي در هرمزگان خبر داد.بنا بر گزارش مهر برخي از مسوولان هتل با پذيرش و استخدام بانوان مطلقه و...، با برنامه ريزي قبلي نظير افزايش حقوق، ترس از اخراج و مواردي از اين دست، زمينه روابط نامشروع را فراهم آورده اند.

برخورد دولت با اردوهاي مختلط

وزير بهداشت اعلام كرد؛ «ما با اردوهاي مختلط دانشجويي مخالفيم و هرجا باشد با برگزاركنندگان آن شديداً برخورد مي كنيم.» به گزارش خبرنامه اميركبير كامران باقري لنكراني گفت؛ «من با هر تصميمي كه جلوي نوآوري و خلاقيت دانشجويان را بگيرد مخالفم ولي به شدت از محدوديت هايي كه براي دانشجويان مصوب كرده ايم دفاع مي كنم.

ما با اردوهاي مختلط دانشجويي مخالفيم و هر جا باشد با برگزاركنندگان آن شديداً برخورد مي كنيم. همچنين اجازه فعاليت تشكل هاي غيرقانوني را در دانشگاه ها نمي دهيم اما غير از اين موارد باشد، دانشجويان فضاي خلاقيت و نوآوري داشته باشند.»
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 246]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن