تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799434545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خواندني هاي دور دنيا


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: خواندني هاي دور دنيا افتتاح تونل "کارگر" در چین/ چاق ترین مرد انگلیسی شاکی از تاخیر پرواز/ دریافت سیصد دلار برای داوطلبان آرتروز/ ستاره ای خواست بدرخشد، چنان خورد که دیگر بلند نشد/ سرو صورتتان را مالش دهید، فکرتان باز می شود/ مکزیکی ها آلوده ترین تماشاگران دنیا/ دندان های مربی چینی در "دوحه" جا ماند!

افتتاح تونل "کارگر" در چین بزرگترین تونل چین بعد از سه سال فعالیت مهندسان و کارگران چینی در جنوب غربی این کشور افتتاح شد. به گزارش عصرايران (asriran.com)، روزنامه "آسیا تایمز" نوشت: این تونل به طول یک کیلومتر و 435 متر و عرض 21 متر، بی نظیرترین نوع تونل در چین است و برای احداث آن 17 کارگر حین فعالیت جان خود را از دست داده اند. گفتنی است به دلیل مرگ این تعداد از کارگران چینی حین کندن تونل، نام آن "تونل کارگر" شده است.

چاق ترین مرد انگلیسی شاکی از تاخیر پرواز تاخیر در پرواز لندن - پاریس از فرودگاه هیثرو" انگلیس، صدای چاق ترین مرد این کشور را درآورد. به گزارش عصرايران (asriran.com)، هفته نامه "ویکلی میرر" نوشت: دو ساعت تاخیر در پرواز هواپیمای خط لندن - پاریس، سنگین ترین و چاق ترین مرد انگلیس که 230 کیلو وزن دارد را شدیدا ناراحت کرد و وی به نشانه اعتراض پس از رفع مشکل، به عنوان آخرین نفر سوار بر هواپیما شد.  19 درصد از پسران و 18 درصد از دختران دو تا 15 سال انگلیسی به عارضه چاقی مفرط مبتلا هستند و اکثر آن ها به دلیل بی تحرکی از دیابت رنج می برند.

دریافت سیصد دلار برای داوطلبان آرتروز تعدادی از دانش آموزان مقطع دبیرستان یکی از ایالات آمریکا، برای کمک به طرح تحقیقاتی آرتروز، زمستان را بدون لباس در برف بازی خواهند کرد. به گزارش عصرايران (asriran.com)، روزنامه "والتر هینس" نوشت: دانش آموزان دبیرستانی حاضر شده اند با پیروی از رژیم خاص غذایی و دریافت مبلغ 300 دلار در هر هفته، بدون لباس در برف بازی کنند. ظاهرا نتیجه تحقیقات این گروه درباره نقش برف در درمان آرتروز به زودی اعلام خواهد شد.

 چنان خورد که دیگر بلند نشد یک بوکسور حرفه ای ساکن اوگاندا که قهرمان این رشته در روسیه را به رقابت طلبیده بود، با دریافت یک ضربه مشت از هوش رفت. به گزارش عصرايران (asriran.com)، روزنامه "مسکوتایمز" نوشت: "پیتر اوخلو" بوکسور حرفه ای اوگاندا پیش از سفر به روسیه مدعی بود که با دوازده ضربه، "اولگ ماسکائف" را ناک اوت خواهد کرد. این روزنامه افزود: ماسکائف تنها با یک مشت موفق شد برکسور مدعی اوگاندا را ناک اوت کند و فک وی نیز از جا دررفت و به دلیل بروز ضربه مغزی، پزشکان او را تحت نظر گرفتند.

  سرو صورتتان را مالش دهید، فکرتان باز می شود یک متخصص مغز و اعصاب از کانادا با انتشار مقاله ای در مجله علمی "ساینس"، ادعا کرد: ماساژ پوست سر و پیشانی انسان همچون برخورد قطرات باران به سر باعث آزاد شدن نوترون و نهایتا باز شدن فکر افراد می شود. به گزارش عصرايران (asriran.com)، مجله "ساینس" نوشت: زمانی که پوست سر و پیشانی افراد ماساژ داده می شود، جریان خون در رگ های مغز راحت تر صورت می پذیرد و همین امر باعث باز شدن فکر افراد می شود. این مجله علمی افزود: در حال حاضر قهرمانان رشته شطرنج روسیه از این روش بهره می برند و تاکنون نسبت به رقبای خود نیز موقعیت بهتری داشته اند.  

مکزیکی ها آلوده ترین تماشاگران دنیا فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) تماشاگران مکزیکی را آلوده ترین تماشگران رقابت های این رشته توصیف کرد. به گزارش عصرايران (asriran.com)، سایت اختصاصی فیفا نوشت: تماشاگران مکزیکی بر خلاف دیگر تماشاگران دنیا به جای خوردن تنقلات، کاغذ روزنامه ها را پاره می کنند و فضای ورزشگاه ها بعد از پایان مسابقه شدیدا کثیف می شود. این سایت افزود: هر چند پاکیزگی ورزشگاه ها به خود مردم و فدراسیون ها مربوط است اما در کل باید این نکته را نیز در نظر داشت که هدف از حضور در این مکان، فقط کثیف کردن محیط نیست.

دندان های مربی چینی در "دوحه" جا ماند! در حالی که مقامات برگزار کننده مسابقات آسیایی قطر یک هفته پیش، از یافتن یک دست دندان مصنوعی خبر داده بودند، کمک مربی تیم ملی ایروبیک بانوان چین ادعا کرد دندان های مکشوفه متعلق به اوست. به گزارش عصرايران (asriran.com)، روزنامه "چاینا دیلی" نوشت: "هان سیون" کمک مربی 63 ساله تیم ایروبیک بانوان چین مدت ها به فکر این بود که دندان مصنوعی خود را کجا گذاشته و از طرفی هم خجالت می کشید که گم شدن آن را اعلام کند. این روزنامه افزود: بالاخره زمانی که مسوولان برگزار کننده مسابقان آسیایی دوحه از یافتن یک دست دندان مصنوعی خبر دادند، وی با خوشحالی اعلام کرد که دندان ها مال اوست و حالا قرار است آن را از طریق پست دریافت کند.  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 514]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن